Oh die enters kan ik nu wel even doen, en de tijd tot E3 kan ik ook wel even weghalen. Maar ik zit op m'n werk en kan geen plaatjes gaan zoeken nu.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet je even vragen of een mod de OP wil aanpassenEr moeten immers ook enters gezet worden na de 20, 40 en 60 topics enzo
Hij zit op zn werk zeikerd ( wie je ook bentquote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Wii het volgende:
geweldige Oppo.
Boeien, dat zitten de meeste mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zit op zn werk zeikerd ( wie je ook bent)
En die van jou is een beetje erg veel te grootquote:Op maandag 15 mei 2006 16:52 schreef Hellrazor het volgende:
De hele SSB trailer staat ondertussen in de avatars![]()
![]()
Maar wel erg tof!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die van jou is een beetje erg veel te groot![]()
Zo beter?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die van jou is een beetje erg veel te groot![]()
Nee, dat ik voor hem een avatar maakte was gewoon excuus als TVP. Het spijt me. Misschien het volgende topic?quote:
Hij is ongeveer even lang als de Wii.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, wat valt erover te zeggenIk weet niet hoe die precies werkt (op welke hoogte moet ie bijvoorbeeld?) en ik hoop alleen dattie niet te groot is
Zo klein?quote:
quote:The Wii made a big impression at this year’s E3, stealing the show in many people’s minds. It appears as if the good buzz has paid off, because Nintendo stock is rising bigtime. Shares of Nintendo stock have jumped to as high as 19,890 yen, a 6.2% rise. This is the biggest jump in stock value since April of 2002. The Wii is gaining all the great word of mouth it could possibly want, and this momentum will hopefully continue until launch.
Voor, of op de tv, als je van de plaatjes uit gaat. Er is nog geen officiële informatie van Nintendo gekomen betreffende de sensor bar.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo klein?Gelukkig
En weet je dan toevallig ook op welke hoogte hij moet liggen?
Bij mij welquote:Op maandag 15 mei 2006 18:16 schreef netto_m het volgende:
[..]
Voor, of op de tv, als je van de plaatjes uit gaat. Er is nog geen officiële informatie van Nintendo gekomen betreffende de sensor bar.
Denk dat de hoogte niet zo veel uit maakt zolang hij maar niet op de grond ligt. Je tv staat normaal gesproken ook niet op de grond.
Gelijk veranderd in de OP Bron?quote:
Imageready.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet hoe ik hem kan verkleinen, heb er geen proggie voor![]()
Nu wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
staat hij ook in de Wiki? anders ff de op bron bij in de OP zetten...
Wat wil je... De helft van de posts is van tvp-ende-niks-inbregende-meepratende-nepperds.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
godskolere wat gaan die wii topics hard![]()
quote:ik vind die ribbeltjes niet zo mooi... ik hou niet zo van ribbeltjes...![]()
Ik geloof niet dat er überhaupt diepte wordt berekend. Enkel horizontale en verticale bewegingen en acceleratie. De sensor wordt dan gebruikt als eikpunt zodat Wii weet wanneer je de contoller naar voren (en dus naar de TV) richt.quote:
Dat moet ook wel. Als je 6 meter van je tv af staat heb je aan hele kleine bewegingen genoeg om het hele beeld over te gaan (met de aanwijs-functie van de Wii), en op 20 cm afstand zijn dat al hele grote bewegingen geworden.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef moomoo het volgende:
volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat de positie in 3D wordt waargenomen.
Welke ribbeltjes?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef BroesWillems het volgende:
mensen moet ook altijd iets om te zeiken hebben...![]()
[..]
De combinatie van tiltsensoren en acceleratiemeters zorgen ervoor dat 3D bewegingen geregistreerd kunnen worden, maar dat betekent niet dat die ene Wii-sensor de driedimensionale positie van de controller kan bepalen. Daar heb je minstens 3 eikpunten voor nodig, verspreid over de woonkamer.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef moomoo het volgende:
volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat de positie in 3D wordt waargenomen.
Mannenburger reclamequote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Welke ribbeltjes?
Of bedoelt ie die gaatjes van de speaker?
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er überhaupt diepte wordt berekend. Enkel horizontale en verticale bewegingen en acceleratie. De sensor wordt dan gebruikt als eikpunt zodat Wii weet wanneer je de contoller naar voren (en dus naar de TV) richt.
Eens. Het zou gewoon super vet zijn geweest als je met de controller als ware in de game zit. Hoor je achter je een vaag geluid, draai je je om en zie je zo'n beest en die mol je dan met je controller. Maar ja helaas pindakaas.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Oksel het volgende:
Ik vind alleen het bericht over het geluid tegen vallen. 2.1Ik heb verdomme niet voor niets een geile surround set staan hier.
"We knew we would get this kind of reaction. And we want to thank everybody who supported the name. Both of you."quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is mijn avatar op een ander forum:
[afbeelding]
Gestolen uit de Wii trailers.
Wat bedoelde Reggie nou met die grappen over Wii. Both of you? Wat bedoelde hij daarmee.Ik ben de enige volgens mij niet 'm niet begrijpt.
Ja, maar wat bedoelde hij dan precies met both of you?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef Wessiej het volgende:
Over de naam, dat iedereen hem slecht vond.
Nu snap ik 'm ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"We knew we would get this kind of reaction. And we want to thank everybody who supported the name. Both of you."
Snap je hem nu nog niet? Dat er maar zo weinig die hem vanaf begin af aan goed vonden.
Hey, you pulled a Sony on me!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef ikookhier het volgende:
Het is toch 3.1 zit een speaker in de controller![]()
quote:
quote:
Ik vind het nog steeds geen goede naam, maar ik heb er mee leren levenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu hoor je bijna niemand meer over de naam. Ik vind het zelfs een goede naam.
ja! dat snapte ik niet .. Die balk licht de hele tijd op .. waarom? wat zit hierin? de game zelf??quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is mijn avatar op een ander forum:
[afbeelding]
Gestolen uit de Wii trailers.
Wat bedoelde Reggie nou met die grappen over Wii. Both of you? Wat bedoelde hij daarmee.Ik ben de enige volgens mij niet 'm niet begrijpt.
quote:Gears of War, Mario Galaxy, Mass Effect, Zelda, Halo 3, Metroid, Bioshock, Grand Theft Auto 4, Resident Evil 5
That'll keep me busy for the next two years
Waarom nou?quote:
Ach man, je hebt deze nog: [Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Idd had Sony moeten zijn, jammer.
Maar idd Roy, dat topic moet weer open maar dan met de regel 'geen gifjes boven de 2mb'..
Ontopic : Wii !
( Dikgedrukt moet er dus bij )quote:Hèt kenmerk van Wii. Hij heeft een vorm die sterk afwijkt van wat we gewend zijn, is draadloos en is uitgerust METbewegingssensoren. E
idd, het was meer een verwijzing er zo overdreven over kleine dingen gezeurt wordt...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
'Ribbeltjes' is een verwijzing naar die mannenburger-reclame van McDonald's, lijkt mij?
Gta4 komt ook op de 360 met exclusive content die je op de Ps3 niet zal krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef DaMook het volgende:
De OP klopt niet
[..]
( Dikgedrukt moet er dus bij )
Verder vindt ik het jammer dat GTA (nog steeds) niet op nintendo te krijgen is. Dat is het enigste spel waarom ik een ps3 wil en de rest wil ik nintendo
(en ja die ps3 komt er want ik vindt gta ZO vet
en nintendo komt er dus ook voor de rest
) .
quote:JS: I find it interesting that you mentioned just a minute ago about the Xbox 360 and making a mild comparison. Earlier this week, Peter Moore said he thought that gamers would buy a Wii in addition to a 360.
Kaplan: The hardcore gamers, the gamers that are their customers, they love to play and they will probably want our system and their system. I do think the casual gamers that we are expanding into will own only one, and it will be ours.
JS: Do you feel that the systems are in any way complimentary?
Kaplan: I think they could be. For a hard core gamer who really wants a plethora of ways to pick from, someone who really wants to spend a lot of time gaming. Yeah, of course I knew Peter. He's one of my favorites in the industry. He's great; a great guy. Known him from the Sega days.
Überrr vet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een werkende Wii
http://www.youtube.com/watch?v=QYNZ90kB2wk
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wii60 FTW!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |