als ze boven de 18 is mag ze me mailenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer regelen...
maarja, ze is nog single....![]()
Boven de 12 mag ze mij mailen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
als ze boven de 18 is mag ze me mailen![]()
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef BroesWillems het volgende:
ze is 17....
pubersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen zit op je zus te geilen, nou, dan denk ik, ik doe vrolijk mee.
Achter op de Wii Remote staat er 'nintendo'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef ReLx7 het volgende:
Weet je wat me opvalt: eerst stond er voor op de controller en op de console het nintendo logo en nu het wii logo.. Ik vond persoonlijk het nintendo logo toch mooier..
Nee, gewoon een langwerpig object van ongeveer 15cm op of onder je TV neerzetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
\quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
Nintendo is nog steeds vriendjes met Panasonic. En laat ik nu net een Panasonic tv hebben die precies de kleuren en stijl van de sensorbar hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
\
[afbeelding]
Dus die kun je netjes wegwerken dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |