als ze boven de 18 is mag ze me mailenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet meer regelen...
maarja, ze is nog single....![]()
Boven de 12 mag ze mij mailen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
als ze boven de 18 is mag ze me mailen![]()
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef BroesWillems het volgende:
ze is 17....
pubersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen zit op je zus te geilen, nou, dan denk ik, ik doe vrolijk mee.
Achter op de Wii Remote staat er 'nintendo'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef ReLx7 het volgende:
Weet je wat me opvalt: eerst stond er voor op de controller en op de console het nintendo logo en nu het wii logo.. Ik vond persoonlijk het nintendo logo toch mooier..
Nee, gewoon een langwerpig object van ongeveer 15cm op of onder je TV neerzetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
\quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
maar hoe zit het nou met die sensors? schijnt dat je dingen om je tv heen moet zetten, maar dan moet je telkens als die verplaatsen toch kalibreren.. of niet?
Nintendo is nog steeds vriendjes met Panasonic. En laat ik nu net een Panasonic tv hebben die precies de kleuren en stijl van de sensorbar hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
\
[afbeelding]
Dus die kun je netjes wegwerken dacht ik
Ik vind hem er zeer strak uit zien! Nu maar hopen dat die ook aan de muur te bevestigen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
Dus die kun je netjes wegwerken dacht ik
Hoe moeilijk zal het zijn om een paar schroefjes te vinden en een boormachine. Zo simpel kunnen dingen zijn. Of moet er aan je gezegd worden dat aperaten aan de muur bevestigd kunnen worden voordat je dat doet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:00 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Ik vind hem er zeer strak uit zien! Nu maar hopen dat die ook aan de muur te bevestigen is.
Dat ga je wel doen, and I will kick your ass and love itquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALS ik als Brawl ga kopen ga ik never nooit online, dan verkoop ik m weer binnen 2 dagen namelijk
Devil may crie op de Wii?...quote:While Devil May Cry fans have been enjoying their Sony-exclusive action series for years now, it appears that the trend may soon be broken.
In a recent interview with Famitsu, Devil May Cry producer, Hiroshi Kobayashi revealed that despite earlier remarks about DMC4 being PS3 exclusive, he expects Dante to make his debut on the Xbox 360 and Revolution as well.
Besides the multiplatform release, DMC4 will also feature a brand new fighting system. Keyed at making the difficulty suitable for all players, Kobayashi has included a more accessible control setup, allowing players to fully integrate the fighting and acrobatic maneuvers more easily, while keeping the difficulty at a steady pace.
Kobayashi also stated that he still does not know the true power of the PS3, but he expects the game to feature the same feel and style as the trailer shown at last year's E3. For more on Devil May Cry 4, stay tuned to Amped IGO.
Retro zegt ook dat je de eerste minuten moet wennen, maar dat het daarna heel erg intuitief aanvoeltquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren bij Gamekings ging-Steven hands-on met Red Steel
Hij vond dit nog geen revolutie, maar de potentie was er zeker. Hij moest ook erg wennen de eerste minuten, zei hij.
Wow. Wat een geweldig verslag van hem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef Xrenity het volgende:
Gisteren bij Gamekings ging-Steven hands-on met Red Steel
Hij vond dit nog geen revolutie, maar de potentie was er zeker. Hij moest ook erg wennen de eerste minuten, zei hij.
Ben maar zelf gestop met kijken naar gamekings... werd er niet echt blij van een paar wazige figuren die proberen populair te zijn ...quote:
Verschijnt binnekort op tmf.nl/games, denk ik. Wordt misschien ook nog wel herhaaldquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:45 schreef Tomasso het volgende:
En valt die aflevering nog terug te zien?
quote:
Ach kom op, dat programma is gewoon triestquote:
4 sjo menquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef BroesWillems het volgende:
Gamekings...![]()
Heej, ik ben skate, i'm your mate.... Heb je m'n gouden tand al gezien?![]()
ik ben echt 1337, check my, ik spreek het woord van de straat checkit...
![]()
Mochten ze willenquote:
quote:
Heb de trailer niet gezien dus ik weet even niet wat je bedoeld !quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nu de hele tijd aan de Smash Brawl trailer denken als ik jou naam zie...
best zielig![]()
op het laatst kom Solid Snake uit die doos... en zegt ie in een japans accent: "Showtime"...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de trailer niet gezien dus ik weet even niet wat je bedoeld !
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Sjooooo Time!
lolquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.raymanpc.com/Img/rayman4_kidnapping.wmv
een geweldig nieuw filmpjes (teaser) van Rayman 4![]()
Geniaal...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Tof hequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
[..]
Geniaal...![]()
Spel leek me niet veel aan, maar de trailer maakt me wel aan het twijfelen...
edit:lol
Wehehe, je wilt weten hoe het werkt he?quote:
Dat allerlaatstequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wehehe, je wilt weten hoe het werkt he?
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat allerlaatste![]()
![]()
![]()
Beestje loopt naar camera toe >> standaard blik (omg zó grappig) >> WAAAH![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:19 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Wel irri
meer interessante dingen te lezen in het interview.quote:IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?
Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Om er alvast in te komenquote:Finally, confirmation straight from Retro the creators of Metroid Prime 3: Corruption that the title is indeed a launch title. They started the pre-production phase of the game in October 2004 which suggests they have had enough time to work with the game to be ready for launch. Also tons of game info in the link below which reveals that Samus won’t be losing her abilities as was done in the previous Prime titles. Unfortunately the title won’t have any online gaming support but may support the WiiConnect24 service where gamers may be able to download possibly new levels or equipment.
Niet online?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Metroid launchgame:
[..]
Om er alvast in te komen20 minuten:
http://media.revolution.ign.com/media/748/748547/vids_1.html
Dat filmpjequote:
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !![]()
Er staat toch echt dat er geen online komt, alleen downloadable content.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze dat misschien wel gaan doen... maar who cares.... MP is een SP game !![]()
zolang we daar niet voor hoeven te betalen (Oblivion) is het okquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat er geen online komt, alleen downloadable content.![]()
Nou ja, dan ga ik zo maar lekker even Metroid op de DS online doen![]()
Jammer van't gare aimen daar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Metroid launchgame:
[..]
Om er alvast in te komen20 minuten:
http://media.revolution.ign.com/media/748/748547/vids_1.html
Nee, dat niet. Filmpje is gewoon grappigquote:
Rayman? Die is er bij de launch hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef MacGreagor het volgende:
ik wil hem wel hebben hoop dat die bij launch er is
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Filmpje is gewoon grappig
Hey lekker dan moet ik nog een spel kopen sta nu al op 5 verdorie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman? Die is er bij de launch hoor![]()
cool filmpje, maar lijkt me alleen wel irritant telkens die 'cursor' dinges van de controller in beeld te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een neger
http://www.youtube.com/watch?v=lE2HMJGu1Z4
Die lijkt idd niet op Miyamoto neequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een neger
http://www.youtube.com/watch?v=lE2HMJGu1Z4
Miyamoto = Japanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus omdat er 1 Japanner staat te kijken is het meteen Miyamoto?
Het is miyamoto.. Er zijn meer foto's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus omdat er 1 Japanner staat te kijken is het meteen Miyamoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |