Ook weer naar dezelfde plek?quote:
Bijna dezelfde plek jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook weer naar dezelfde plek?
Ik ga dit jaar naar België.
Kut, ik heb zeker weer iets doms gezegd of gedaan. Ik schaam me nu al, zonder dat ik het doorhebquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, lees dat prono-topic nog eens!
Je bent stomquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, lees dat prono-topic nog eens!
Ah, tof.quote:
Ja dag, veel te veel werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, tof.(En wel weer foto's en een verslag mailen, hè.
)
Uhuh, middenin de Ardennen.
Ik vertrek op 28 juli.
Nouhou, Tania!quote:
quote:
Dat je Sven nog serieus nam ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent stom, maar tegelijk vind ik het ook wel grappig
.
Whaha, België!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook weer naar dezelfde plek?
Ik ga dit jaar naar België.
Ik ben naïef, ja.quote:
voorrangquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom krijgen posts van mods toch altijd voorang![]()
Dat zeg ik. Ik ben snel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
Lul niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wonen is één ding. Maar het kiezen om op vakantie te gaan!![]()
![]()
Wen er maar aan, Bupa ziet meestal de ongeëditte (spelling?) en reageert daar op voordat je kan editten, of tijdens je edit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik had sneller geëdit dan jij een reactie op de quote had getypt en ingevoerd![]()
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jouw fout staan?Nou dan.
Nou, jouw fout heb ik ook vastgelegd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jou fout staan?Nou dan.
Maar dat deed ik niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!
Hoi Bupaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Jajajaja, genoeg geleuterd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op quote drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
Nu doe je het weer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jajajaja, genoeg geleuterd.Ga eten, man.
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
*leuk woord voor Scrabble
En nu houd ik hierover op!
Nee, want na mijn edit zag ik jouw post niet meteen. Die kwam pas een halve minuut later!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Paltos het volgende:
Stop nu eens, forumnerds.
Het is eerder een nutteloze discussiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...![]()
quote:
quote:
quote:
Dat was dus niet serieus, hè.quote:
Dat vermoeden had ik al, desondanks moest ik er om glimlachen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was dus niet serieus, hè.
Niet dat je gaat denken dat ik écht zo'n fout zou maken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, desondanks moest ik er om glimlachen.
Huh.quote:
word?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh.
Ik las 'ik rook'.
Terwijl ik zélf die reactie had gepost.
Ik word gek volgens mij.
Persoonlijk zou ik in die laatste strofe nog ergens 'houd je bek' toevoegen. Anders komt dat 'ik word gek!' zo uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Houd op!
Verwarring alom!
Mijn gedachtes zijn krom!
Paniek! Paniek!
Ben ik een fotogenie of fotogeniek?
Bakstenen in mijn hoofd
Ik lijk wel verdoofd
Houd op!
Houd op!
Ik word gek!
Dat is de afsluiter. Die moet dan ook wat krachtiger uitgesproken worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik in die laatste strofe nog ergens 'houd je bek' toevoegen. Anders komt dat 'ik word gek!' zo uit de lucht vallen
Hoi Erikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, Dizer en de rest.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Weten jullie wel dat fetakaas gewoon samengeperste smegma is van vieze, oude, bezwete Griekse mannetjes?
Ik maak het zelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Weten jullie wel dat fetakaas gewoon samengeperste smegma is van vieze, oude, bezwete, Griekse mannetjes?
Ik zou er zo honger van krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Net mijn salade met feta kaas opgegeten. Vanmiddag had ik echte en overheerlijke broodje. Fetakaas met walnoten en sla met daarop honingmosterd dressing
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou er zo honger van krijgen. Maar walnoten vind ik niet echt geweldig.
Vanwaar de boze PI?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.
Ook dat maak ik zelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.
Voor jou, speciaal zonder walnotenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou er zo honger van krijgen. Maar walnoten vind ik niet echt geweldig.
Ja, en nu heb ik hongerquote:
sounds goodquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag had ik echte en overheerlijke broodje. Fetakaas met walnoten en sla met daarop honingmosterd dressing
quote:Op 12-05-2006 19:50 schreef Bupatih
[..]
Je liegt gewoon tegen mij, Paltos!
*snik*
*snotter*
*stinkende otter*!
Jij meent hier niks vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Dat zal vast wel lukken, aangezien ik er nu vandoor ga.![]()
!
quote:
Nee, duh.quote:
Waar is die lijst danquote:
Maar ze krijgen mij ervoor terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Dat zal vast wel lukken, aangezien ik er nu vandoor ga.![]()
!
Welke lijst?quote:
Ja, wat doe jij anders ineens in ShowChat, nadat ik je gevraagd heb of je de lijst wil updatenquote:
Dat kan geen toeval zijn, zou je haast zeggen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat doe jij anders ineens in ShowChat, nadat ik je gevraagd heb of je de lijst wil updaten!
Kun je ook eens zo'n lijstje maken van de TTKLPT's Arcee?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
(lijst van 9 mei 2005)
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef rena het volgende:
27Oei, nu begin ik toch naar een Fok! verslaving te gaan
![]()
Dan zijn de echte krikkers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar..
Ik doe het graag, maar nu ga ik slapenquote:
Ik hoop dat je slecht slaaptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe het graag, maar nu ga ik slapen
Tot subiet![]()
.
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef yvonne het volgende:
Slotje, ik ga overleggen wat we hiermee gaan doen
Yeah, bitch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
001. 28833 Bupatih
(lijst van 9 mei 2005)
Wat weinig heb ik er eigenlijkquote:
Ach gosquote:
What a surprisequote:
Goed he!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
What a surprise.
Jij weet altijd alles te verkloten, zelfs zoiets simpels als een uurkick..
.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
What a surprise.
Jij weet altijd alles te verkloten, zelfs zoiets simpels als een uurkick..
.
En nu wat meer info?quote:
Zei hij bij Jensen gisteravond. BMG bood zowel Step Right Up als This Love aan. Idols koos uiteindelijk na wat twijfels voor SRU. TL stond toen op de planning als 2e single, maar net toen ze die wilden uitbrengen werd vanuit BMG Amerika ingegrepen omdat Maroon 5 hem toch ging doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu wat meer info?
Waarom ging het niet door?
Kneus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zei hij bij Jensen gisteravond. BMG bood zowel Step Right Up als This Love aan. Idols koos uiteindelijk voor SRU. TL stond toen op de planning als 2e single, maar net toen ze die wilden uitbrengen werd vanuit BMG Amerika ingegrepen omdat Maroon 5 hem toch ging doen.
Hoi Christiaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Buupie.
Branden zul jequote:
Ik ben toffer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:09 schreef Canisfire het volgende:
Christine was best tof!
School.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie toch binnen met dit heerlijke weer, vlegels!
En terecht. Met zulk weer hoor je ook niks te doen, dan leuke dingenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb de afgelopen dagen te weinig gedaan.
We FOK!ken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
Een in den haag wonende geile non uit een grijs Showchat verleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Christine?
Dat is toch met Cillian Murphy als travo? Die krijgt goede recensies inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je móet. Breakfast
. On
. Pluto
. zien!!!!!
quote:
Uhuh das die. Hij is echtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch met Cillian Murphy als travo? Die krijgt goede recensies inderdaad.
Ik wil Transamerica ook nog steeds zien. En Capote.
WTF?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een in den haag wonende geile non uit een grijs Showchat verleden.
JAquote:
Da's ook een nicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
JA
dat is nog al wat ja![]()
En dan heb je nog Bar_rel die kwam tegelijk met Zhenar.
Maar ik haalde altijd door elkaar wie van de twee nou een semi nicht was.
En opeens kwam hij op een dag niet meer terug![]()
Lolicopter:
Als jongen geen behoefte aan vriendschap met jongens
Ik werk nu in de bioscoop, maar heb al tijden geen film meer gezien daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
Uhuh das die. Hij is echt!
Transamerica vond ik niks. Heb je Lucky Number Slevin ook gezien trouwens? Die is ook
. En Josh
.
Je ondertitelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik werk nu in de bioscoop, maar heb al tijden geen film meer gezien daar.. Te mooi weer.
.
Gelukkig niet, wat een kneus was dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Canisfire het volgende:
En opeens kwam hij op een dag niet meer terug![]()
Heerlijk weer? Het is bewolkt en het regent nu...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
007. 9217 MissBliss
012. 5837 ZOWIEE
Is ze echt een geile non?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom toevallig net van Christine vandaan... Ze leeft nog ja
Nee. Geen non iig.quote:
Dan sta je dus vierdequote:
Dat zei Sven.quote:
Jaquote:
Dat las ik ja.quote:
quote:
Lezen jullie dat nog maar een keer danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Dat las ik ja.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie dat nog maar een keer dan.
Nou ja... Ik las dat iemand dat schreef... kan ook iemand anders geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie dat nog maar een keer dan.
Ik vind Christiaan ook tof want hij mag graag Muse luisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
MissBliss is trouwens tof want ze luistert Muse.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Christiaan ook tof want hij mag graag Muse luisteren.
Jaja, wij Muse-fansquote:
Dat is om jou te pesten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
Muse
En dan komen ze nog op Lowlands ook.
Musequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
Muse
En dan komen ze nog op Lowlands ook.
Okee, de echte danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WIDM-prono: And the winner is.....
Een uur en 20 minutenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Hele lange schop.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:09 schreef Paltos het volgende:
Ik heb net m'n eerste les 'Wushu' gedaan.
Man, wat ben ik on-lenig, zeg!![]()
De Chinese term “wushu” betekent letterlijk vertaald “de kunst van het vechten”, of simpelweg “krijgskunst”. Op basis van nauwgezette dagelijkse training genereert deze kunstvorm levensenergie, een goede gezondheid en levensvaardigheden voor de beoefenaar.quote:
Hallo, Schatz.quote:
Had ik zin in.quote:
Ik doe meequote:
quote:
Dat heb je zelf in de hand, lieve vrouw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Zou ik vandaag de 10.000 posts halen? Ik zie net dat ik al op 9916 zit![]()
Rookie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
Ik had vandaag mij 50.000e post, maar daar kwam ik pas later achter!
Het heeft zeker geen invloed als ik "nee" zeg?quote:
Dan ban ik je en laat ik je spanken door Shmoopy.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heeft zeker geen invloed als ik "nee" zeg?
Je mag best even "hoi" zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ban ik je en laat ik je spanken door Shmoopy.
Says whoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag best even "hoi" zeggen.
En jij kán heulesmaal niet bannen![]()
tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi Renesite.
Beev onder mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
001. 28833 Bupatih
002. 21252 Svensational
003. 16314 Dizer
004. 14939 BVO
Hijzelf ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Sven50.000 posts
waar heb je je feestje gevierd? Ik heb het gemist
Wat stond er op 't menu?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Terug van eten.
Rakletquote:
Fijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Terug van eten.
Oh, en dat is?quote:
quote:
Gourmetten, maar dan de pannetjes onder de plaat doenquote:
En met kaas eroverquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gourmetten, maar dan de pannetjes onder de plaat doen
Baggeraar.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Dizer post eens in mijn fotoboek
1m87quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/60385/4/25#835731
Nou Dizer, wees eens eerlijk.
Weet MissBliss het misschien ongeveer?
Het gaat niet om de lengte hoor.. het is wat je er mee doetquote:
2006-1991 = 15quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent uit '91? Dat betekent dat je 13 bent
Damn.. je kan rekenen... en ik nietquote:
De dikte scheelt ook veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte hoor.. het is wat je er mee doet
Oh wacht.. das heel iets anders......
Ik kan rekenen!!!einzweidreizimmerfrei.quote:
Was jij twee jaar geleden ook.. niet zeikenquote:
Gymnasium, volgend jaar profiel Natuur en Gezondheid (Natuurkunde, scheikunde, biologie, Wiskundeb1 en de normale vakken'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. je kan rekenen... en ik nietMaaruh.. welkom
Wat studeer je? (Havo..enz)
Die is bij mij erg goedquote:
Niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was jij twee jaar geleden ook.. niet zeiken(
)
Heb jij de rekenlessen overgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
)
Je quote het verkeerde?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
)
En we pikken jullie vrouwen in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Wat een gehuil over die leeftijden, het verschil is dat wij alleen maar ouder worden en die jongere garde sterker.
Het zou goed opvulmateriaal zijn voor Miss "anorexia" Bliss.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is bij mij erg goed(lengte ook hoor... ik ben tevreden)
![]()
Oeeh.. toen ik nog (vroegah) Havo deed, en dus ook oude systeem.. had ik al vakkenpakket:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gymnasium, volgend jaar profiel Natuur en Gezondheid (Natuurkunde, scheikunde, biologie, Wiskundeb1 en de normale vakken'
Spreek voor jezelf.quote:
Veel plezier.quote:
Met 'we' bedoelde ik dan ook de echte mannen.quote:
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Wat een gehuil over die leeftijden, het verschil is dat wij alleen maar ouder worden en die jongere garde sterker.
Of bij "Die vader" natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou goed opvulmateriaal zijn voor Miss "anorexia" Bliss.
Zoals?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met 'we' bedoelde ik dan ook de echte mannen.
Politiek moet tsunami's afkeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoon![]()
"iedereen"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoon![]()
Waren dat al je vakken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeh.. toen ik nog (vroegah) Havo deed, en dus ook oude systeem.. had ik al vakkenpakket:
Nederlands
Engels
Wiskunde A
Wiskunde B
Natuurkunde
Biologie
Leuke tijden
Iedereen van het mannelijke geslacht met uitzondering van jou!quote:
Hij had het over de "echte" mannen en vrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen van het mannelijke geslacht met uitzondering van jou!
Behalve jij dan met je André van Duin humorquote:
Da's zeker chillquote:
Wie is iedereen, lamzak?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Behalve jij dan met je André van Duin humor![]()
Wie zegt dat ik het heb over deze reeksquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is iedereen, lamzak?Ik heb echt niemand zien lachen om het idee dat pberends 15 jaar zou zijn.
Terwijl ik hier al geruime tijd toef.
Met lachsmileys?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over deze reeks![]()
Berend post in meer topics ,
En er was ooit een topic daar begon meneer over zijn zoon en de andere posters gingen van
''OMG!''
Vraag Beer die was er zelf bijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met lachsmileys?
Of alleen maar "OMG!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |