Hoi Christiaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Buupie.
Branden zul jequote:
Ik ben toffer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:09 schreef Canisfire het volgende:
Christine was best tof!
School.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie toch binnen met dit heerlijke weer, vlegels!
En terecht. Met zulk weer hoor je ook niks te doen, dan leuke dingenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb de afgelopen dagen te weinig gedaan.
We FOK!ken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
Een in den haag wonende geile non uit een grijs Showchat verleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Christine?
Dat is toch met Cillian Murphy als travo? Die krijgt goede recensies inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je móet. Breakfast
. On
. Pluto
. zien!!!!!
quote:
Uhuh das die. Hij is echtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch met Cillian Murphy als travo? Die krijgt goede recensies inderdaad.
Ik wil Transamerica ook nog steeds zien. En Capote.
WTF?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een in den haag wonende geile non uit een grijs Showchat verleden.
JAquote:
Da's ook een nicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
JA
dat is nog al wat ja![]()
En dan heb je nog Bar_rel die kwam tegelijk met Zhenar.
Maar ik haalde altijd door elkaar wie van de twee nou een semi nicht was.
En opeens kwam hij op een dag niet meer terug![]()
Lolicopter:
Als jongen geen behoefte aan vriendschap met jongens
Ik werk nu in de bioscoop, maar heb al tijden geen film meer gezien daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
Uhuh das die. Hij is echt!
Transamerica vond ik niks. Heb je Lucky Number Slevin ook gezien trouwens? Die is ook
. En Josh
.
Je ondertitelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik werk nu in de bioscoop, maar heb al tijden geen film meer gezien daar.. Te mooi weer.
.
Gelukkig niet, wat een kneus was dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Canisfire het volgende:
En opeens kwam hij op een dag niet meer terug![]()
Heerlijk weer? Het is bewolkt en het regent nu...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
007. 9217 MissBliss
012. 5837 ZOWIEE
Is ze echt een geile non?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom toevallig net van Christine vandaan... Ze leeft nog ja
Nee. Geen non iig.quote:
Dan sta je dus vierdequote:
Dat zei Sven.quote:
Jaquote:
Dat las ik ja.quote:
quote:
Lezen jullie dat nog maar een keer danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Dat las ik ja.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie dat nog maar een keer dan.
Nou ja... Ik las dat iemand dat schreef... kan ook iemand anders geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie dat nog maar een keer dan.
Ik vind Christiaan ook tof want hij mag graag Muse luisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
MissBliss is trouwens tof want ze luistert Muse.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Christiaan ook tof want hij mag graag Muse luisteren.
Jaja, wij Muse-fansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |