100% mee eens.. soms zitten er echt van die gasten waarvan ik denk.. waarom?? Zoals laatst die belg die look a like michael jackson was <-- zo ?? niet coolquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:35 schreef wafelijzer het volgende:
Ik vind hem wel lachen. Kijk meestal altijd, maar ook afhankelijk van de gasten.
Oehh, my thoughts exactlyquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef MarcoPop het volgende:
Jeses wat is dat toch, waarom wil iedereen alles maar zo graag kapot zien gaan, allemaal lekker hopen dat er wéér een programma gestopt wordt terwijl dr helemaal geen aanleiding voor is, wordt prima bekeken. Bah dat hollandse... lekker willen genieten van failure.
SHow is inderdaad soms slecht maar soms ook heel errug lachen. Laat ze lekker aanklooien, als t lachen is kijk ik en als Jensen zit te schreeuwen zap ik weg. Hopelik ziet ie dat terug aan de kikcijfers en leert ie ervan..
Gelukkig, daar word ik nou blij van.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Jensen was erg leuk gisteren !!
Frits en Julie![]()
Marcel Bake en Jan Postulart beiden jury leden van DWTS waren er ook![]()
Robert had een gezellige gesprek met hun vieren..![]()
Meen je dat ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Gelukkig, daar word ik nou blij van..
Ik kijk niet veel naar hem hoor !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Behalve dat Jensen een ontzettende klootviool is met kutgrapjes, dan wel ja.
Slik jij anti-depressiva?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel naar hem hoor !
Dat ligt eraan welke gasten hij heeftVanavond kijk ik ook
![]()
Idd, die kutgrapjes tegen Julie jah, vond ik ook niet nodig..
Maar gelukkig nam ze sportief op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |