100% mee eens.. soms zitten er echt van die gasten waarvan ik denk.. waarom?? Zoals laatst die belg die look a like michael jackson was <-- zo ?? niet coolquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:35 schreef wafelijzer het volgende:
Ik vind hem wel lachen. Kijk meestal altijd, maar ook afhankelijk van de gasten.
Oehh, my thoughts exactlyquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef MarcoPop het volgende:
Jeses wat is dat toch, waarom wil iedereen alles maar zo graag kapot zien gaan, allemaal lekker hopen dat er wéér een programma gestopt wordt terwijl dr helemaal geen aanleiding voor is, wordt prima bekeken. Bah dat hollandse... lekker willen genieten van failure.
SHow is inderdaad soms slecht maar soms ook heel errug lachen. Laat ze lekker aanklooien, als t lachen is kijk ik en als Jensen zit te schreeuwen zap ik weg. Hopelik ziet ie dat terug aan de kikcijfers en leert ie ervan..
Gelukkig, daar word ik nou blij van.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Jensen was erg leuk gisteren !!
Frits en Julie![]()
Marcel Bake en Jan Postulart beiden jury leden van DWTS waren er ook![]()
Robert had een gezellige gesprek met hun vieren..![]()
Meen je dat ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Gelukkig, daar word ik nou blij van..
Ik kijk niet veel naar hem hoor !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Behalve dat Jensen een ontzettende klootviool is met kutgrapjes, dan wel ja.
Slik jij anti-depressiva?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel naar hem hoor !
Dat ligt eraan welke gasten hij heeftVanavond kijk ik ook
![]()
Idd, die kutgrapjes tegen Julie jah, vond ik ook niet nodig..
Maar gelukkig nam ze sportief op![]()
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:24 schreef marky het volgende:
Was vanavond best heftige vragen aan Jamai
Ahhh hij was gewoon geschrokken. Hij heeft hem later wel weer terug gebeld. En gezien het feit dat Jamai nu ook toegafquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jim had gewoon de telefoon neergegooid toen Jamai vertelde dat 'ie homo was![]()
Heeft ook in Big Brother gezeten. Hij heeft toen met Kelly liggen rommelen.quote:
Jensen-kennende zal Kelly wel langskomen vandaag.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ook in Big Brother gezeten. Hij heeft toen met Kelly liggen rommelen..
Staat ook op de site dat er een special guest komt. Zal mij benieuwen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jensen-kennende zal Kelly wel langskomen vandaag.
Andersom inderdaad. Wat een sukkel die Kelly. Zo nep stom zijn enzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Kelly..
.
.
Andries is maar een sneu mannetje..
de enige echte kellyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wie is dat? heb ik iets gemist![]()
Aflevering nog maar even kijken vanavond dan![]()
Zou leuk zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Staat ook op de site dat er een special guest komt. Zal mij benieuwen.![]()
Weet iemand of Jensen met het WK nog iets gaat doen. Toen op de radio in Portugal 2 jaar terug was schitterend. Gewoon iets anders dan die vele serieuze praatprogramma's die er zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |