Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:24 schreef marky het volgende:
Was vanavond best heftige vragen aan Jamai
Ahhh hij was gewoon geschrokken. Hij heeft hem later wel weer terug gebeld. En gezien het feit dat Jamai nu ook toegafquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jim had gewoon de telefoon neergegooid toen Jamai vertelde dat 'ie homo was![]()
Heeft ook in Big Brother gezeten. Hij heeft toen met Kelly liggen rommelen.quote:
Jensen-kennende zal Kelly wel langskomen vandaag.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ook in Big Brother gezeten. Hij heeft toen met Kelly liggen rommelen..
Staat ook op de site dat er een special guest komt. Zal mij benieuwen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jensen-kennende zal Kelly wel langskomen vandaag.
Andersom inderdaad. Wat een sukkel die Kelly. Zo nep stom zijn enzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Kelly..
.
.
Andries is maar een sneu mannetje..
de enige echte kellyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wie is dat? heb ik iets gemist![]()
Aflevering nog maar even kijken vanavond dan![]()
Zou leuk zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Staat ook op de site dat er een special guest komt. Zal mij benieuwen.![]()
Weet iemand of Jensen met het WK nog iets gaat doen. Toen op de radio in Portugal 2 jaar terug was schitterend. Gewoon iets anders dan die vele serieuze praatprogramma's die er zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |