Hier ben ik het volkomen mee eens. ik quote m'n eigen reactie in het vorige topic maar evenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
Mogen we bijna gaan concluderen dat Jensen 6x per week teveel van het goede is?![]()
De grappen hebben we inderdaad allemaal wel eens gehoord, de rol van Jan is bekend, gasten hebben vaak niks te melden EN zijn vaak aan lager wal geraakte C-acteurs/actrices of minder, niet leuke items zoals Kind van, Bureau Jensen, Yes [ik vind mezelf uber grappig] Rvul maar aan
Ik zeg 2x per week meer dan genoeg Jensen. Vrijdags de Friday night Roulette en maandag een gewone show bijvoorbeeld. Meer dan genoeg![]()
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Urquhart het volgende:Jan Paparazzi
[afbeelding]
Morgen
- Cees Geel
- Optreden van Juanes
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?
Maandagquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.
Cees is geel is leuk ja,quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef RedFever007 het volgende:
Cees Geel is wel weer een gast van enig niveau gelukkig![]()
Hulde voor Jensenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maandag
- Tatjana
- Junkie XL
Dinsdag
- Pink
Gezien de kijkcijfers is het toch wel een goed besluit geweest..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |