En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me knowquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Candera het volgende:
Ik ben vanavond bij de opnamen. Ben benieuwd wie er te gast is
De opnamen duren ongeveer 2 uur. Van 18.30 uur tot ±20.30 uur. Voor de rest weet ik ook niks, je hoort het morgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Nee, hij kapt er meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef Tirion het volgende:
Is Jensen eigenlijk nog op YorinFM? Ik heb hem volgens mij al weken niet meer gehoord terwijl hij nog gewoon op yorinfm.nl staat als Ma t/m Vr 14.00-18.00.
Toen wij gingen werd het 2 dagen erna uitgezonden..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Was inderdaad een leuke gast, en ook meteen een leuke uitzendingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef El_Rolando het volgende:
Filemon was gisteren trouwens een toffe gast.
Ja, vond ik ook, veel beter de radio met Jan en Robert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Tirion het volgende:
[..]
Heel jammer, de radioshow is in mijn ogen veel beter dan wat er nu op tv is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |