Hier ben ik het volkomen mee eens. ik quote m'n eigen reactie in het vorige topic maar evenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
Mogen we bijna gaan concluderen dat Jensen 6x per week teveel van het goede is?![]()
De grappen hebben we inderdaad allemaal wel eens gehoord, de rol van Jan is bekend, gasten hebben vaak niks te melden EN zijn vaak aan lager wal geraakte C-acteurs/actrices of minder, niet leuke items zoals Kind van, Bureau Jensen, Yes [ik vind mezelf uber grappig] Rvul maar aan
Ik zeg 2x per week meer dan genoeg Jensen. Vrijdags de Friday night Roulette en maandag een gewone show bijvoorbeeld. Meer dan genoeg![]()
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Urquhart het volgende:Jan Paparazzi
[afbeelding]
Morgen
- Cees Geel
- Optreden van Juanes
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jack Wagner komt toch maandag bij Jensen ?
Maandagquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit geeft de site van Jensen op dit moment aan, dus ik weet het verder ook niet. Ze zitten weleens vaker mis met aankondigingen dus het kan ook zijn dat die maandag kan komen.
Cees is geel is leuk ja,quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef RedFever007 het volgende:
Cees Geel is wel weer een gast van enig niveau gelukkig![]()
Hulde voor Jensenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maandag
- Tatjana
- Junkie XL
Dinsdag
- Pink
Gezien de kijkcijfers is het toch wel een goed besluit geweest..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen had gewoon een wekelijkse show moeten blijven doen i.p.v. een dagelijkse.
Die zijn opzich wel goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef DeVinger het volgende:
Zijn die zo goed zijn?
Volgens www.kijkonderzoek.nl schommelt de kijkcijfers van Jensen per dag rond de 500 000 kijkers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Harde feiten wil ik zien
Klopt, ik kijk meestal ook, maar het is inderdaad geen programma waar ik thuis voor blijf. Bovendien kan ik halverwege ook zo weer wegzappen als de gasten niet aanspreken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Das dan inderdaad niet onaardig. Maargoed, wij zeiken wel allemaal wel, we kijken het wel. Al blijf ik er niet (meer) voor thuis. Daar is het me te saai voor, maar zo rond half 11 ff een half uurtje Jensen! vind ik wel geinig als je niets beters te doen hebt. Die sfeer heeft het ook een beetje gekregen.
Agreed, ik kijk vaak ook om het wel eens vermakelijk is. Blijf er zeker niet voor thuis en als er iets anders op de TV is of ik zit achter de PC dan kijk ik dus geen Jensen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Das dan inderdaad niet onaardig. Maargoed, wij zeiken wel allemaal wel, we kijken het wel. Al blijf ik er niet (meer) voor thuis. Daar is het me te saai voor, maar zo rond half 11 ff een half uurtje Jensen! vind ik wel geinig als je niets beters te doen hebt. Die sfeer heeft het ook een beetje gekregen.
En helaas is dat de laatste tijd nogal vaak het geval, maar er komen betere tijden aan las ik hierbovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk meestal ook, maar het is inderdaad geen programma waar ik thuis voor blijf. Bovendien kan ik halverwege ook zo weer wegzappen als de gasten niet aanspreken.
Kun je ook op Jensen.nl terug kijken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan mijn driver-cd niet vinden
Ik bekijk de uitzending morgen wel op jensen.nl
Thanxquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Jazeker
Gast uit The Bold die het met Heather Locklearquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister heb ik gemist
Wie was daar ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef Urquhart het volgende:
Barbara de Loor en haar danspartner
Misschien dat ik herhaling straks kijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast uit The Bold die het met Heather Locklearheeft gedaan
en nog iemand, maar ben weggezapt halverwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |