Jij meent hier niks vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Dat zal vast wel lukken, aangezien ik er nu vandoor ga.![]()
!
quote:
Nee, duh.quote:
Waar is die lijst danquote:
Maar ze krijgen mij ervoor terugquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Dat zal vast wel lukken, aangezien ik er nu vandoor ga.![]()
!
Welke lijst?quote:
Ja, wat doe jij anders ineens in ShowChat, nadat ik je gevraagd heb of je de lijst wil updatenquote:
Dat kan geen toeval zijn, zou je haast zeggen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat doe jij anders ineens in ShowChat, nadat ik je gevraagd heb of je de lijst wil updaten!
Kun je ook eens zo'n lijstje maken van de TTKLPT's Arcee?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
(lijst van 9 mei 2005)
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef rena het volgende:
27Oei, nu begin ik toch naar een Fok! verslaving te gaan
![]()
Dan zijn de echte krikkers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd 3/4 posts achter elkaar..
Ik doe het graag, maar nu ga ik slapenquote:
Ik hoop dat je slecht slaaptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe het graag, maar nu ga ik slapen
Tot subiet![]()
.
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef yvonne het volgende:
Slotje, ik ga overleggen wat we hiermee gaan doen
Yeah, bitch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost?
(t/m #760)
001. 28833 Bupatih
(lijst van 9 mei 2005)
Wat weinig heb ik er eigenlijkquote:
Ach gosquote:
What a surprisequote:
Goed he!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
What a surprise.
Jij weet altijd alles te verkloten, zelfs zoiets simpels als een uurkick..
.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
What a surprise.
Jij weet altijd alles te verkloten, zelfs zoiets simpels als een uurkick..
.
En nu wat meer info?quote:
Zei hij bij Jensen gisteravond. BMG bood zowel Step Right Up als This Love aan. Idols koos uiteindelijk na wat twijfels voor SRU. TL stond toen op de planning als 2e single, maar net toen ze die wilden uitbrengen werd vanuit BMG Amerika ingegrepen omdat Maroon 5 hem toch ging doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu wat meer info?
Waarom ging het niet door?
Kneus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zei hij bij Jensen gisteravond. BMG bood zowel Step Right Up als This Love aan. Idols koos uiteindelijk voor SRU. TL stond toen op de planning als 2e single, maar net toen ze die wilden uitbrengen werd vanuit BMG Amerika ingegrepen omdat Maroon 5 hem toch ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |