Baggeraar.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Dizer post eens in mijn fotoboek
1m87quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/60385/4/25#835731
Nou Dizer, wees eens eerlijk.
Weet MissBliss het misschien ongeveer?
Het gaat niet om de lengte hoor.. het is wat je er mee doetquote:
2006-1991 = 15quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent uit '91? Dat betekent dat je 13 bent
Damn.. je kan rekenen... en ik nietquote:
De dikte scheelt ook veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte hoor.. het is wat je er mee doet
Oh wacht.. das heel iets anders......
Ik kan rekenen!!!einzweidreizimmerfrei.quote:
Was jij twee jaar geleden ook.. niet zeikenquote:
Gymnasium, volgend jaar profiel Natuur en Gezondheid (Natuurkunde, scheikunde, biologie, Wiskundeb1 en de normale vakken'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. je kan rekenen... en ik nietMaaruh.. welkom
Wat studeer je? (Havo..enz)
Die is bij mij erg goedquote:
Niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was jij twee jaar geleden ook.. niet zeiken(
)
Heb jij de rekenlessen overgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
)
Je quote het verkeerde?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
)
En we pikken jullie vrouwen in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Wat een gehuil over die leeftijden, het verschil is dat wij alleen maar ouder worden en die jongere garde sterker.
Het zou goed opvulmateriaal zijn voor Miss "anorexia" Bliss.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is bij mij erg goed(lengte ook hoor... ik ben tevreden)
![]()
Oeeh.. toen ik nog (vroegah) Havo deed, en dus ook oude systeem.. had ik al vakkenpakket:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gymnasium, volgend jaar profiel Natuur en Gezondheid (Natuurkunde, scheikunde, biologie, Wiskundeb1 en de normale vakken'
Spreek voor jezelf.quote:
Veel plezier.quote:
Met 'we' bedoelde ik dan ook de echte mannen.quote:
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Wat een gehuil over die leeftijden, het verschil is dat wij alleen maar ouder worden en die jongere garde sterker.
Of bij "Die vader" natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou goed opvulmateriaal zijn voor Miss "anorexia" Bliss.
Zoals?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met 'we' bedoelde ik dan ook de echte mannen.
Politiek moet tsunami's afkeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoon![]()
"iedereen"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een jaar terug op fok iedereen ook dacht dat jij een 15jarig pubertje was en dat iedereen in de lach schoot toen je vertelde over je zoon![]()
Waren dat al je vakken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeh.. toen ik nog (vroegah) Havo deed, en dus ook oude systeem.. had ik al vakkenpakket:
Nederlands
Engels
Wiskunde A
Wiskunde B
Natuurkunde
Biologie
Leuke tijden
Iedereen van het mannelijke geslacht met uitzondering van jou!quote:
Hij had het over de "echte" mannen en vrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen van het mannelijke geslacht met uitzondering van jou!
Behalve jij dan met je André van Duin humorquote:
Da's zeker chillquote:
Wie is iedereen, lamzak?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Behalve jij dan met je André van Duin humor![]()
Wie zegt dat ik het heb over deze reeksquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is iedereen, lamzak?Ik heb echt niemand zien lachen om het idee dat pberends 15 jaar zou zijn.
Terwijl ik hier al geruime tijd toef.
Met lachsmileys?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over deze reeks![]()
Berend post in meer topics ,
En er was ooit een topic daar begon meneer over zijn zoon en de andere posters gingen van
''OMG!''
Vraag Beer die was er zelf bijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met lachsmileys?
Of alleen maar "OMG!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |