Ook weer naar dezelfde plek?quote:
Bijna dezelfde plek jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook weer naar dezelfde plek?
Ik ga dit jaar naar België.
Kut, ik heb zeker weer iets doms gezegd of gedaan. Ik schaam me nu al, zonder dat ik het doorhebquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, lees dat prono-topic nog eens!
Je bent stomquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, lees dat prono-topic nog eens!
Ah, tof.quote:
Ja dag, veel te veel werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, tof.(En wel weer foto's en een verslag mailen, hè.
)
Uhuh, middenin de Ardennen.
Ik vertrek op 28 juli.
Nouhou, Tania!quote:
quote:
Dat je Sven nog serieus nam ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent stom, maar tegelijk vind ik het ook wel grappig
.
Whaha, België!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook weer naar dezelfde plek?
Ik ga dit jaar naar België.
Ik ben naïef, ja.quote:
voorrangquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom krijgen posts van mods toch altijd voorang![]()
Dat zeg ik. Ik ben snel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
Lul niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wonen is één ding. Maar het kiezen om op vakantie te gaan!![]()
![]()
Wen er maar aan, Bupa ziet meestal de ongeëditte (spelling?) en reageert daar op voordat je kan editten, of tijdens je edit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik had sneller geëdit dan jij een reactie op de quote had getypt en ingevoerd![]()
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jouw fout staan?Nou dan.
Nou, jouw fout heb ik ook vastgelegd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jou fout staan?Nou dan.
Maar dat deed ik niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!
Hoi Bupaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Jajajaja, genoeg geleuterd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op quote drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
Nu doe je het weer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jajajaja, genoeg geleuterd.Ga eten, man.
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
*leuk woord voor Scrabble
En nu houd ik hierover op!
Nee, want na mijn edit zag ik jouw post niet meteen. Die kwam pas een halve minuut later!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Paltos het volgende:
Stop nu eens, forumnerds.
Het is eerder een nutteloze discussiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |