Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:44 schreef beerke het volgende:
Hmmm.. OP niet helemaal gelukt
Maar goed, hopelijk morgen wat meer duidelijkheid over de Virtual Console, want dat vind ik toch wel een heel erg vette feature van de Wii
Weet niets over de games, maar de prijzen stonden in die EGM:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:34 schreef beerke het volgende:
... maar even een kickje terug naar Nintendo hoor. Want daar ben ik echt vreselijk benieuwd naar. Die Virtual Console, hoe zit het met de beschikbare games daarvoor
10 euro vind ik meevallen.... de N64 heeft een aantal coole games.... !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:03 schreef Erwtensoep het volgende:
10 euro is echt teveel
maar ik was toch niet van plan die oude spellen te kopen. Mischien 1 of 2 snes spellen.
Nouja, hij was universeel toch? dan neem ik aan dat de oude games zo zijn aangepast dat ze ook op elk systeem kunnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:07 schreef __aram het volgende:
Hopelijk kunnen we ze ook via internet bij nintendo amerika kopen, dan zijn we wel wat goedkoper uit. Maar dan is nog de vraag of het werkt met pal en shit..
Super monkeyball, nog een rayman screenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:38 schreef Ruzbeh het volgende:
FOTOS VAN DE EGM, BEELDEN VAN ZELDA
http://www.strangereactio(...)s/10056/DCP01772.JPG
http://www.strangereactio(...)s/10056/DCP01773.JPG
http://www.strangereactio(...)s/10056/DCP01774.JPG
http://www.strangereactio(...)s/10056/DCP01775.JPG
De laatste (you will say 'wow'):
http://www.strangereactio(...)s/10056/DCP01761.JPG
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:41 schreef YourMaster het volgende:
Nu, revolution op PS3!
blablablaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Sony.![]()
[..]
Nee.
Eerst moeten we weten hoe dit allemaal werkt... of het nou allemaal even veel kan als de Wii controller... en alsnog, dit feature zal niet zoveel gebruikt worden als bij de Wii. Bij Wii is het 1 van de belangrijkste dingen. Bij de PS3 is het gewoon een afterthought.
Als je denkt dat Nintendo totaal geen voordelen heeft vanwege deze actie van Sony, dan heb je het goed mis.
Misschien had Sony het idee wel voor Nintendo's Wii controller? Het lag namelijk voor de hand. Dat je een controller vormt als een afstandsbediening lag niet voor de hand. Dus als ze dat zouden kopieeren hadden ze wel van Nintendo gestolen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:48 schreef YourMaster het volgende:
[..]
blablabla
Zoveel zei ik helemaal niet, maar wat ik zei sta ik achter. Wat ze lieten zien had duidelijk de revolution als inspiratiebron.
Yup. En bovendien financiele zelfmoordquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:56 schreef __aram het volgende:
Morgen wordt het bij Nintendo:
"We will ship worldwide coming late September, for a price of $200 in the USA and ¤200 for Europe. Every Wii wil be standerd packed with 2 nun-chuck controllers and Mario wii."
Dat zou een sterke move zijn...
Met dat prijs zouden ze nog maar net verlies lijden, denk ik...quote:
Nope. Nintendo heeft Sony al verslagen voordat de persconferentie is geweest. Viel het iemand op dat sony meteen in het begin van de persconferentie al in de verdediging ging?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Retuobak het volgende:
Ben ik trouwens stiekem de enige die na de Sony conference denkt:
Wii > PS3 > 360 qua sales?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:41 schreef Ghostbuster het volgende:
In hoeverre is die controller nu vergelijkbaar met die van de Wii ?
quote:Is this technology the same?
No. In fact, the best way to imagine it is to relate the Sony PS3 controller to the left-hand Wii controller; dubbed nunchuck. In short, you would not be able to play a game like Metroid Prime in the same way using the PS3 controller.
What is the difference for developers?
Simply put, it's tilt vs. motion sensing. Monkey Ball for Wii and PS3 would essentially be the same, since it's only using the tilt ability of the controller. On the other hand, a 3D tennis game or sword fighting game with swing control elements is impossible for the PS3 hardware, as it requires full motion sensing technology.
Why doesn't it need a sensor bar?
Since the technology is based solely off the tilt ability, it is self-contained. Keep in mind that the sensor bar is used for the point and click ability of the Wii functions. It doesn't need the bar, since it doesn't use that technology. The same applies to the Wii nunchuck. It can function without a sensor bar.
What type of gameplay styles will work on the PS3 controller?
Here are a few examples: Kirby's Tilt 'n Tumble (which featured tilt control on the Game Boy Color), Tony Hawk's Downhill Jam, racing games (using the tilt to rotate), flight sims, Monkey Ball, fishing (flick the tilt controller).
What type of things won't work on the PS3 controller?
The following actions can't be done on the PS3 controller with the same precision: Throwing/Catching a ball at a specific spot shown on screen, swinging a sword in 3D space and performing stabbing motions, aiming a weapon light-gun-style, swinging a racket, punching, general 3D item interaction, 3D drum simulator, swatting an "on-screen" fly, performing two separate tilt/motion functions at the same time.
In short, Nintendo fans still have a ton to look forward to. Will Wii have what it takes to give the world a true gaming revolution? We'll see you tomorrow morning at Nintendo's E3 conference.
Ok dus geen full motion sensorquote:
En klaar. Simpel jatwerk slecht uitgevoerd dus.quote:What type of things won't work on the PS3 controller?
The following actions can't be done on the PS3 controller with the same precision: Throwing/Catching a ball at a specific spot shown on screen, swinging a sword in 3D space and performing stabbing motions, aiming a weapon light-gun-style, swinging a racket, punching, general 3D item interaction, 3D drum simulator, swatting an "on-screen" fly, performing two separate tilt/motion functions at the same time.
Sony had ook gewoon niet kunnen overdrijven bij de eerste presentatie van de PS3quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Zo, nu weet iedereen gelijk waarom Nintendo alles geheim wil houden tot op het laatst....
..en toch denk ik dat Sony er mee weg komt... zie ze wel weer marktleider worden...
Conferentie zelf heb ik niet gezien...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Sony had ook gewoon niet kunnen overdrijven bij de eerste presentatie van de PS3
En die controller lijkt in de verste verte niet op de Wii controller qua mogelijkheden
Het idee wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Tain het volgende:
En die controller lijkt in de verste verte niet op de Wii controller qua mogelijkheden
Waardoor Jan Alleman denkt: omgquote:
Net zoals ze wat achter de hand hadden bij de dual-shock?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef Vrieskist het volgende:Maar Nintendo kennende hebben ze vast nog wel wat achter de hand
Wat heeft de 360 controler er mee te maken (wat een bagger controler groot ligt slecht in de hand geef mij maar de cube controler de enige en de beste voor mij)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Net zoals ze wat achter de hand hadden bij de dual-shock?
Toen hadden zij moeten reageren door de N64 controller gelijk uit het raam te gooien en de 360 controller te presenteren, en dan alsnog waren ze hun enorme voordeel van de analoge stick kwijt.
Nu is het anders natuurlijk, want de wiimote kan beter waggelen dan de dual tilt 1.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Wat is nou toch dat laatste geheim van de Wii?
Kens volgende speechquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:44 schreef Retuobak het volgende:
Als Sony gaat jatten van MS is het wel heel erg
quote:We will do better then Xbox! We sell NO PS3 in Japan!
En dit is nou juist het leukste wat je met zo'n gyroscopisch ding zou kunnen doen, en de PS3 kan het niet maar de Wii wel.quote:What type of things won't work on the PS3 controller?
Dat is toch die speaker in de controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Wat is nou toch dat laatste geheim van de Wii?
I love the E3quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:26 schreef mordradead het volgende:
Het valt nog mee, ben benieuwd of het vanmiddag net zo hysterisch word als vorig jaartoen waren er serieus binnen no-time 10 topics vol en op IRC zat ook iedereen dik te zeuren als ze geen goede stream hadden
Ik zou me doodschamenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG Ik lees het net, zit dr een speaker in de controller?!?
WOW![]()
(ziet een Star Wars game voor zich met het sabergeluid als je m swingt)
EDIT: Ha, Joeks je bent me net te snel af![]()
OMG een speakerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef alex4allofyou het volgende:
OMG Ik lees het net, zit dr een speaker in de controller?!?
WOW![]()
(ziet een Star Wars game voor zich met het sabergeluid als je m swingt)
EDIT: Ha, Joeks je bent me net te snel af![]()
Het zal een leuke strijd worden onderlingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:00 schreef D.A.A.F. het volgende:
Lame actie van Sony, maar ik denk dat veel mensen ze nu uitkotsen door het schaamteloze gekopieer.
Hoeveel fanboys wel niet hebben gezegd dat sony niet kopieert en dat alles wat zij deden gewoon een normaal proces is. Walg!
Behalve de games, want daar kijk ik dus wel echt naar uit, op de PS3 vind ik het maar butt. Hij is reteduur, is groot en lelijk, heeft een oude controller. Heeft bluray terwijl het nog niet duidelijk is, of bluray echt voordeel gaat bieden qua films etc.
Ben jij gek, de Sony fanboys vinden dit prachtigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het zal een leuke strijd worden onderlingMaar die sony fanboys zullen niet gelukkig zijn met de schamteloze acties van sony.
De echte sony fans weten het nog niet omdat de playstation magazines nog niet uit zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:18 schreef Schrammy het volgende:
[..]
Ben jij gek, de Sony fanboys vinden dit prachtig![]()
magnetische velden die de controller op zijn plek houden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:16 schreef Tali-banaan het volgende:
Leuk en aardig natuurlijk die light saber fantasieen, maar wat als de zwaarden tegen elkaar aan ketsen? Op het scherm wordt je zwaard dan tegengehouden, terwijl je zelf nog doorzwaait. Beetje raar, niet?
Inderdaad, je hele kamer beplakken met magneten, en als er dan force feedback is worden de juiste magneten geactiveerd en wordt je tegengehouden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
magnetische velden die de controller op zijn plek houden!
En SSBquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef Sjotime het volgende:
Nou de E3 is nog maar matigHoop dat ik vanavond Mario en Zelda beelden te zien krijg.... !
Een idee is helemaal niks zonder uitwerking.quote:
Dat ze met de controller weg komen denk ik ook wel. Die is toch niet helemaal hetzelfde als de Wii-controller. Maar of mensen de prijs gaan slikken. Ik sloeg vannacht al stijl achter over en tot op heden vind ik nog altijd belachelijk: ¤599,-. Daar moeten toch mogelijkheden voor M$ en Nintendo liggen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Zo, nu weet iedereen gelijk waarom Nintendo alles geheim wil houden tot op het laatst....
..en toch denk ik dat Sony er mee weg komt... zie ze wel weer marktleider worden...
Dat is de plek om de PS3 te bespreken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:44 schreef Maisnon het volgende:
Zelfs in het PS3 topic...
In de EGM van deze maandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Waar staat dat van die speaker in de controller?
Kapitein Ortegaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef remcheese het volgende:
ALS het waar is van die speaker in de controller staan ons echt zulke vette "net dat beetje extra" dingen te wachten in games.
Het kan net dat zetje zijn om je beter in te leven in een game omdat je iets hoort op een plek waar je ook van verwacht dat het vandaan komt
Zoals Ruzbeh al zegt : het klikken van een geweer = gewoon : te simpel maar o zo masterlijk
Nice icon Maisnon btw...
Hey hey, dat praten over de ps3 doe je maar in het ps3 topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop dat Reggie nog wat gaat zeggen van dit bijzonder slechte jatwerk van Sony.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop dat Reggie nog wat gaat zeggen van dit bijzonder slechte jatwerk van Sony.
Ik denk niet dat hij een directe vergelijking zal geven. Hij zal enkel toelichten wat de Wii controller zo bijzonder maakt (die toch eigenlijk wel behoorlijk afwijkt van de PS3 controller hoor).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey hey, dat praten over de ps3 doe je maar in het ps3 topic![]()
Maar weet je... ik denk dat zijn verhaal best wel eens waar kon zijn....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kapitein Ortegawat een held. Jammer dat hij die nacht aangevallen werd door piraten, en zijn schip naar de zeebodem zonk!
Maar dat klikken lijkt me ook wel supervet... kost zo'n speaker daarentegen niet redelijk meer stroom van die controller, zodat je hem al snel moet opladen?
Natuurlijk wijkt ie wel flink af, maar het probleem zit m in de perceptie van de consument, die denkt al gauw 'beide hebben ze 3d controller functies. Dit is een flinke steek in de rug van Nintendo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een directe vergelijking zal geven. Hij zal enkel toelichten wat de Wii controller zo bijzonder maakt (die toch eigenlijk wel behoorlijk afwijkt van de PS3 controller hoor).
Ja, spannende intro vond ik dat toen ik klein wasquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef remcheese het volgende:
[..]
Maar weet je... ik denk dat zijn verhaal best wel eens waar kon zijn....
tuuuduuududududuululululululuulu tu :
toe ga mee naar....
Hij werd gered door die snorkels en weer aan land gebracht...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, spannende intro vond ik dat toen ik klein wasIk vroeg me altijd af waar Ortega toch gebleven was.
Dan kunnen ze beter hun geld op Rockstar zetten. Dan zet je Sony pas een hak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen Nintendo, prop dr nog wat hightechshit in of koop SquareEnix op ofzo.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Sony Playstation Wii-Sixty
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
fuck sony met hun bagger controller, wij hebben de echte shit
Ik denk dat ik het maar bij #gam laat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo doe eens lief. Nintendo Wii wordt echt leuk!
Zie jullie vanavond allemaal wel in #e3 op de fok server
Jezus nou wat een kneuzen om het na te maken zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
fuck sony met hun bagger controller, wij hebben de echte shit
Daar praatte gister niemandquote:
Ik heb zeer zeker interesse en ben ook wel stiekum enthousiast hoor, alleen altijd grappig die kiddie posts te lezen.... Sony is Pn0wned of weet ik veel hoe je het schrijft... Wii will rule the world etc. etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo doe eens lief. Nintendo Wii wordt echt leuk!
Zie jullie vanavond allemaal wel in #e3 op de fok server
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:59 schreef SPK het volgende:
[..]
Jezus nou wat een kneuzen om het na te maken zeg
En dan een console uitbrengen die nog 2x zo duur is ook![]()
Zal wel een uur duren denk ik. Ach,... hij ligt er morgen ook nog welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef merino het volgende:
kolere. Ligt een vriend van me in het ziekenhuis zijn de bezoektijdens precies tegelijk met de Nintendo Conference. En ik wil hem zo graag live zien. Hoe lang duurt ie eik?
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
...maar omdat nu meteen stelen te noemen of weet ik veel wat gaat ook nergens over. Ding is totaal anders natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal wel een uur duren denk ik. Ach,... hij ligt er morgen ook nog wel
Geen idee. Maar ik hoop dat het niet de speaker is!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef alex4allofyou het volgende:
Is het nog niet uitgesproken geheim nou die speaker in de controller, of is er nog meer?
Alles met betrekking tot de PS3 graag in de PS3 topics bespreken. Hier draait alles om Wii.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:21 schreef Cheiron het volgende:
Enover de PS3 controller; ik vind het jammer dat alles er op duidt dat ze naar aanleiding van de revmote aan de slag zijn gegaan om iets dergelijks te implementeren, quick and dirty. Niets uit de vorige interviews wijst erop, er is geen game op ingespeeld behalve die ene aangepaste demo.
En concurrentie tussen de Wii en de PS3? Daar gaat mijn post toch over. Als ik dat in het PS3 topic post verwijs je mij waarschijnlijk weer hiernaartoe!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alles met betrekking tot de PS3 graag in de PS3 topics bespreken. Hier draait alles om Wii.
Datzelfde dacht ik van de Rumblepack addon op de N64, and guess what? It worked!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef ikookhier het volgende:
TVP
een speaker in de controllervind het wel een vaag idee maar het kan gek genoeg misschien wel werken
![]()
Wii![]()
Ik vind het weledegelijk een logische post, die PS3 controller heeft zoveel weg van de Wii (misschien niet kwa functie maar wel kwa idee).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En concurrentie tussen de Wii en de PS3? Daar gaat mijn post toch over. Als ik dat in het PS3 topic post verwijs je mij waarschijnlijk weer hiernaartoe!
Tja, op die manier kun je alles rechtvaardigen natuurlijk. Dan kun je zeggen "Hey, een volledig functionerende 70's style discobol op een controller, goed idee, we snappen het nut nu nog niet helemaal, maar de Rumblepack werkte ook!"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik van de Rumblepack addon op de N64, and guess what? It worked!
Je post gaat voornamelijk over de PS3 controller en is dus vooral materiaal voor PS3 topics.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:29 schreef Cheiron het volgende:
En concurrentie tussen de Wii en de PS3? Daar gaat mijn post toch over. Als ik dat in het PS3 topic post verwijs je mij waarschijnlijk weer hiernaartoe!
ze hebben 2 uur ingeplant zie hierquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef merino het volgende:
kolere. Ligt een vriend van me in het ziekenhuis zijn de bezoektijdens precies tegelijk met de Nintendo Conference. En ik wil hem zo graag live zien. Hoe lang duurt ie eik?
Je P-Style, ga lekker Sony modden men!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als er 1 schuldig is aan het door elkaar lopen van deze topics dan is het Sony wel aangezien ze de aloude Japanse gewoonte van kopieren 'eer' aan hebben gedaan.
In het Wii topic ontopic? Da's lang geleden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik mod alles en zie alle topics het liefst zo veel mogelijk on-topic.
Ik hoop dan ook dat daar vanaf vanavond voorgoed verandering in komt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef EricG het volgende:
In het Wii topic ontopic? Da's lang geleden!
Of lightsaber geluiden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef Xrenity het volgende:
Speaker in controller is gewoon om bijvoorbeeld een zwaard 'clash' geluid uit de controller te horen in Zelda ofzo
Ik zou d'r maar niet op rekenenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat daar vanaf vanavond voorgoed verandering ik komt!
Ik ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef GcKing het volgende:
Ok ik hoop echt dat reggie (nintendo) ook puns naar sony geeft.
Bijvoorbeeld, sony can suck our wiiner.
Alleen dat is te obsceen denk ik.
Maar stel je voor, je ziet op het scherm dat badeendje van sony, dan komt mario, die word dan bestuurd door een controller, eraan en die springt op die badeend.
Welke puns kunnen jullie nog bedenken.
Ik heb wel het gevoel dat het scoren voor open doel is, want sony heeft zich naar mijn idee wel onsterfelijk belachelijk gemaakt met hun presentatie.
En de pers die daar gisteren aanwezig was en veel users op internet vinden dat ook.
Dus nintendo moet die mensen er gewoon van overtuigen dat wat hun te bieden hebben beter is als dat van sony.
Mijn verwachting is dat dat ook gaat lukken, en dat het publiek bij nintendo's presentatie heel wat wilder zal zijn.
Alleen the twilight princess zorgt al voor meer gejuich en applaus als de hele sony presentatie bij elkaar denk ik.
Vandaag zal denk ik als een historische dag de boeken in gaan, alleen veel mensen realiseren zich dat nog steeds niet, en signaleren ook niet de verandering die al bezig is sinds de ds.
Het zal wel uitlopen, net als bij Sony. En waarschijnlijk beginnen ze toch niet met de Wii.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:20 schreef knater het volgende:
Ik ga het eerste half uur / 45 minuten missen
Laten creperen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef merino het volgende:
Eensch. toch zou het erg leuk zijn als alles perfect werkt. Met een verbeterde rumble bijvoorbeeld. De controller is dan echt een voorwerp wat je in het spel hebt. Het geeft net weer een klein beetje meer speelervaring. Tis een gimmick, maar in principe is rumble dat ook. Het geeft nét dat klein beetje meer ervaring.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:36 schreef speknek het volgende:
Ik zou die speaker trouwens een aardige gimmick vinden, maar niet meer dan dat. Waarschijnlijk komt er toch crappy geluid uit, en die anderhalve meter verschil met de tv is ook weinig verheffend. Ik verwacht trouwens ook niet iets revolutionairs als laatste onthulling, maar toch.
Of als bijvoorbeeld je vijand dichtbij is, dat je aanzwellend geluid ook door de stereo hoort. Zou wel mooi zij w.m.b.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Eensch. toch zou het erg leuk zijn als alles perfect werkt. Met een verbeterde rumble bijvoorbeeld. De controller is dan echt een voorwerp wat je in het spel hebt. Het geeft net weer een klein beetje meer speelervaring. Tis een gimmick, maar in principe is rumble dat ook. Het geeft nét dat klein beetje meer ervaring.
*hoort knisperende fakkels in sadness bijv.*
Ik denk dat je best wel eens in de goede richting kan zitten met deze veronderstelling. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat Nintendo haar online-plannen wat beter uit de doeken gaat doen dan Sony gister deed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef alex4allofyou het volgende:
He maar wat denken jullie?
Is het nog niet uitgesproken geheim nou die speaker in de controller, of is er nog meer?
Ik moet zeggen dat die functie dat ie als ie uit is gewoon kan processen misschien wel hele grote gevolgen kan hebben voor games. Stel dat je binnen een onlineomgeving Zelda kan spelen, en dat je zoals WOW interactie hebt met andere spelers. Je zou dan bijvoorbeeld een selecte groep vrienden kunnen mee laten doen en op het moment dat je klaar bent met spelen zou het kunnen dat zij verder gaan zonder dat je het weet en dat ze hindernissen of veranderingen aanbrengen op de game waardoor je ineens andere situaties tegenkomt. Dit was iig iets wat ze al met de 64DD wilden implementeren, nu kan het dus.
Verleden jaar exact hetzelfde. Toen stelde Nintendo echt gruwelijk teleur. "RIP Nintendo" zei men toenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef HenkGlimlach het volgende:
Bij mij deed hij het prima.. ..tot op het einde dan maar had iedereen last van. Er hangt zo'n grote hype rond Nintendo nu hopen dat ze ons niet teleurstellen.
Denk het ook de Wii gaat het maken het is echt is heel anders (en lekker compact zodat ik keurig op de plaats (of misschien naast mijn cube kan komen te staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Verleden jaar exact hetzelfde. Toen stelde Nintendo echt gruwelijk teleur. "RIP Nintendo" zei men toen
Toch heb ik het idee dat het dit jaar anders zal zijn
Reggie, wat een figuur altijdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals vorig jaar.
Dit jaar moet 2004 x 10 worden!
Voor de mensen die hem nog niet kenden, kwijt waren, of zichzelf gewoon lekker willen hypen!
http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html
In theorie zou het kunnen, maar dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef kipknots het volgende:
Nog even over het online gebeuren als de Wii uitstaat:
Zou het kunnen dat een Wii als server dient voor spellen als je hem uitzet? Het zou best logisch zijn, op deze manier kan Nintendo de online service wel gratis houden, aangezien ze dan bijna geen servers zelf hoeven te draaien.![]()
Dat zou kunnen,maar dan staat hij de heletijd stroom te zuigenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef kipknots het volgende:
Zou het kunnen dat een Wii als server dient voor spellen als je hem uitzet? Het zou best logisch zijn, op deze manier kan Nintendo de online service wel gratis houden, aangezien ze dan bijna geen servers zelf hoeven te draaien.![]()
Lijkt me niet.. de hoeveelheid bandbreedte dat zoiets zal gaan kosten..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef kipknots het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit nog steeds kunnen vragen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Oksel het volgende:
Is er een kans dat ik live mee kan kijken?
De Wii controller zoals we die kennen is volgens mij wel redelijk definitief. Ben meer benieuwd naar het apparaat zelf eigenlijk... en de sensor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Tali-banaan het volgende:
Haha straks laten ze niks zien van de Wii. Misschien is de controller, net als bij de Playstation 3, weer terug bij af. Zien we het gamecubemodel weer hahahaJe moet er niet aan denken
Ik heb een licht voorgevoel dat we dat niet zullen zien gebeuren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Tali-banaan het volgende:
Haha straks laten ze niks zien van de Wii. Misschien is de controller, net als bij de Playstation 3, weer terug bij af. Zien we het gamecubemodel weer hahahaJe moet er niet aan denken
Kut nou je 't zegt, dat moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moet ook even me firefox/media speler configureren anders kan ik straks de conferentie niet live volgen.
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef GcKing het volgende:.
Ik heb wel het gevoel dat het scoren voor open doel is, want sony heeft zich naar mijn idee wel onsterfelijk belachelijk gemaakt met hun presentatie.
zo een speaker kost echt geen reetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar kan het ook wel zijn dat die speaker duur is ofzo aangezien mobiele telefoons tegenwoordig bloedje duur zijn.
Ze gaan nu echt wel in zien dat wii de beste is en sony gewoon lamequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...![]()
Wil ik best om wedden, er zitten bij de PU zat Nintendo fanboys (Niels 't Hooft ofzo, en die Jurjen)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...![]()
dat zijn de ook enige, de rest komt nogal pro sony over...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Wil ik best om wedden, er zitten bij de PU zat Nintendo fanboys (Niels 't Hooft ofzo, en die Jurjen)
Yes, ik ben klaar!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef EricG het volgende:
[..]
Kut nou je 't zegt, dat moet ik ook nog doen.
In wat voor soort bestand wordt het dan gestreamed? MPEG?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Hier kun je testen of je het live kan kijken (ik weet het niet 100% zeker maar je kan in ieder geval kijken of filmpjes in je browser het doen in verschillende formats en codecs):
http://fredrik.hubbe.net/plugger/test.html
Dat kan je allemaal kiezen aan de linkerkant. Quicktime, AVI formats, MPEG...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
In wat voor soort bestand wordt het dan gestreamed? MPEG?
http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef Knucklezz het volgende:
WAAR is de link btw van de stream ?
Staan er ook zat in de op al, op www.gamespot.com kun je het zeker volgen iigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef Knucklezz het volgende:
WAAR is de link btw van de stream ?
wat is hoog ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
ik zit op 1up, volgens mij wel hoge reso.
Even groot als Gamespot.com. iig, als memberquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
Zeker, 100000 keer beter dan vorig jaarquote:
dat was van die gekke rock tog ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker, 100000 keer beter dan vorig jaar
Yup, klote punkquote:
Duidelijk, bedankt! De stream staat hier ook aan nu op 1up.quote:
Meteen naar Nintendo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
Komt die microsoft shit ook vandaag?
Ja, na Wiiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
Komt die microsoft shit ook vandaag?
Herrie ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritante bagger herrie
Wees anders blij dat het stream doet ofzo!quote:
Nee, maar het is wel baggerquote:
Neuj, tis baggerherrie.quote:
Nee hoor, afwisselend.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is wel érg repetief nu hè?
Iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Horen jullie ook een soort achtergrondruis op die 1UP stream? Hoort dat nou bij het muziek of...?
Daar is nog niks te zien?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef ViezeFreddy het volgende:
Hopelijk probeerd Ken de boel de boycotten uit woede.
Minstens 5quote:
Worden die topics dan niet automatisch geslotenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minstens 5
EN we hebben afgesproken, geen gedoe met een OP, gewoon het volgende deel:
[Wii xxx] Live vanaf de E3
En dan degene die sluit opent een nieuw topic, anders wordt het chaos
Ja, dus de laatste opent een nieuwequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden die topics dan niet automatisch gesloten?
Eet dan niet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef speknek het volgende:
Vreemd dat EGM alles al gelekt heeft voordat de uitzending begint.
Onhandig ook dat m'n ouders laat zijn met het eten, nu mis ik het begin
Dalijk zoekt hij dat nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dus de laatste opent een nieuwe
Nee, ik zal bezig zijn met de stream, IRC chat, een ander forum en Fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk zoekt hij dat nietLaat bijv. Ruzbeh dan heletijd een nieuwe openen
Dan doe ik het welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, ik zal bezig zijn met de stream, IRC chat, een ander forum en Fok!
Klopt,.. maar dat heb ik altijd.... E3's zijn altijd choatisch... navigatie een drama... en ik trek die irri static ruis op de achtergrond nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik stem voor een nekschot voor de ontwerpers van 1up.com voor het maken van een totaal niet navigeerbare site waar je totaal niet kan vinden wat je zoekt. Ze weten schijnbaar alleen zelf waar hun stream pagina is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |