Ik snap niet dat mensen dit nog steeds kunnen vragen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Oksel het volgende:
Is er een kans dat ik live mee kan kijken?
De Wii controller zoals we die kennen is volgens mij wel redelijk definitief. Ben meer benieuwd naar het apparaat zelf eigenlijk... en de sensor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Tali-banaan het volgende:
Haha straks laten ze niks zien van de Wii. Misschien is de controller, net als bij de Playstation 3, weer terug bij af. Zien we het gamecubemodel weer hahahaJe moet er niet aan denken
Ik heb een licht voorgevoel dat we dat niet zullen zien gebeuren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:06 schreef Tali-banaan het volgende:
Haha straks laten ze niks zien van de Wii. Misschien is de controller, net als bij de Playstation 3, weer terug bij af. Zien we het gamecubemodel weer hahahaJe moet er niet aan denken
Kut nou je 't zegt, dat moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moet ook even me firefox/media speler configureren anders kan ik straks de conferentie niet live volgen.
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef GcKing het volgende:.
Ik heb wel het gevoel dat het scoren voor open doel is, want sony heeft zich naar mijn idee wel onsterfelijk belachelijk gemaakt met hun presentatie.
zo een speaker kost echt geen reetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar kan het ook wel zijn dat die speaker duur is ofzo aangezien mobiele telefoons tegenwoordig bloedje duur zijn.
Ze gaan nu echt wel in zien dat wii de beste is en sony gewoon lamequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...![]()
Wil ik best om wedden, er zitten bij de PU zat Nintendo fanboys (Niels 't Hooft ofzo, en die Jurjen)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wedden dat er in de PU staat dat Sony's conferentie de beste was...![]()
dat zijn de ook enige, de rest komt nogal pro sony over...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Wil ik best om wedden, er zitten bij de PU zat Nintendo fanboys (Niels 't Hooft ofzo, en die Jurjen)
Yes, ik ben klaar!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef EricG het volgende:
[..]
Kut nou je 't zegt, dat moet ik ook nog doen.
In wat voor soort bestand wordt het dan gestreamed? MPEG?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Hier kun je testen of je het live kan kijken (ik weet het niet 100% zeker maar je kan in ieder geval kijken of filmpjes in je browser het doen in verschillende formats en codecs):
http://fredrik.hubbe.net/plugger/test.html
Dat kan je allemaal kiezen aan de linkerkant. Quicktime, AVI formats, MPEG...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
In wat voor soort bestand wordt het dan gestreamed? MPEG?
http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef Knucklezz het volgende:
WAAR is de link btw van de stream ?
Staan er ook zat in de op al, op www.gamespot.com kun je het zeker volgen iigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef Knucklezz het volgende:
WAAR is de link btw van de stream ?
wat is hoog ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
ik zit op 1up, volgens mij wel hoge reso.
Even groot als Gamespot.com. iig, als memberquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
Zeker, 100000 keer beter dan vorig jaarquote:
dat was van die gekke rock tog ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker, 100000 keer beter dan vorig jaar
Yup, klote punkquote:
Duidelijk, bedankt! De stream staat hier ook aan nu op 1up.quote:
Meteen naar Nintendo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
Komt die microsoft shit ook vandaag?
Ja, na Wiiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
Komt die microsoft shit ook vandaag?
Herrie ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritante bagger herrie
Wees anders blij dat het stream doet ofzo!quote:
Nee, maar het is wel baggerquote:
Neuj, tis baggerherrie.quote:
Nee hoor, afwisselend.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is wel érg repetief nu hè?
Iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Horen jullie ook een soort achtergrondruis op die 1UP stream? Hoort dat nou bij het muziek of...?
Daar is nog niks te zien?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef ViezeFreddy het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef ViezeFreddy het volgende:
Hopelijk probeerd Ken de boel de boycotten uit woede.
Minstens 5quote:
Worden die topics dan niet automatisch geslotenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minstens 5
EN we hebben afgesproken, geen gedoe met een OP, gewoon het volgende deel:
[Wii xxx] Live vanaf de E3
En dan degene die sluit opent een nieuw topic, anders wordt het chaos
Ja, dus de laatste opent een nieuwequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Worden die topics dan niet automatisch gesloten?
Eet dan niet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef speknek het volgende:
Vreemd dat EGM alles al gelekt heeft voordat de uitzending begint.
Onhandig ook dat m'n ouders laat zijn met het eten, nu mis ik het begin
Dalijk zoekt hij dat nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dus de laatste opent een nieuwe
Nee, ik zal bezig zijn met de stream, IRC chat, een ander forum en Fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk zoekt hij dat nietLaat bijv. Ruzbeh dan heletijd een nieuwe openen
Dan doe ik het welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, ik zal bezig zijn met de stream, IRC chat, een ander forum en Fok!
Klopt,.. maar dat heb ik altijd.... E3's zijn altijd choatisch... navigatie een drama... en ik trek die irri static ruis op de achtergrond nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik stem voor een nekschot voor de ontwerpers van 1up.com voor het maken van een totaal niet navigeerbare site waar je totaal niet kan vinden wat je zoekt. Ze weten schijnbaar alleen zelf waar hun stream pagina is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |