Ben jij gek, de Sony fanboys vinden dit prachtigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het zal een leuke strijd worden onderlingMaar die sony fanboys zullen niet gelukkig zijn met de schamteloze acties van sony.
De echte sony fans weten het nog niet omdat de playstation magazines nog niet uit zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:18 schreef Schrammy het volgende:
[..]
Ben jij gek, de Sony fanboys vinden dit prachtig![]()
magnetische velden die de controller op zijn plek houden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:16 schreef Tali-banaan het volgende:
Leuk en aardig natuurlijk die light saber fantasieen, maar wat als de zwaarden tegen elkaar aan ketsen? Op het scherm wordt je zwaard dan tegengehouden, terwijl je zelf nog doorzwaait. Beetje raar, niet?
Inderdaad, je hele kamer beplakken met magneten, en als er dan force feedback is worden de juiste magneten geactiveerd en wordt je tegengehouden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
magnetische velden die de controller op zijn plek houden!
En SSBquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef Sjotime het volgende:
Nou de E3 is nog maar matigHoop dat ik vanavond Mario en Zelda beelden te zien krijg.... !
Een idee is helemaal niks zonder uitwerking.quote:
Dat ze met de controller weg komen denk ik ook wel. Die is toch niet helemaal hetzelfde als de Wii-controller. Maar of mensen de prijs gaan slikken. Ik sloeg vannacht al stijl achter over en tot op heden vind ik nog altijd belachelijk: ¤599,-. Daar moeten toch mogelijkheden voor M$ en Nintendo liggen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Zo, nu weet iedereen gelijk waarom Nintendo alles geheim wil houden tot op het laatst....
..en toch denk ik dat Sony er mee weg komt... zie ze wel weer marktleider worden...
Dat is de plek om de PS3 te bespreken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:44 schreef Maisnon het volgende:
Zelfs in het PS3 topic...
In de EGM van deze maandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Waar staat dat van die speaker in de controller?
Kapitein Ortegaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef remcheese het volgende:
ALS het waar is van die speaker in de controller staan ons echt zulke vette "net dat beetje extra" dingen te wachten in games.
Het kan net dat zetje zijn om je beter in te leven in een game omdat je iets hoort op een plek waar je ook van verwacht dat het vandaan komt
Zoals Ruzbeh al zegt : het klikken van een geweer = gewoon : te simpel maar o zo masterlijk
Nice icon Maisnon btw...
Hey hey, dat praten over de ps3 doe je maar in het ps3 topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop dat Reggie nog wat gaat zeggen van dit bijzonder slechte jatwerk van Sony.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop dat Reggie nog wat gaat zeggen van dit bijzonder slechte jatwerk van Sony.
Ik denk niet dat hij een directe vergelijking zal geven. Hij zal enkel toelichten wat de Wii controller zo bijzonder maakt (die toch eigenlijk wel behoorlijk afwijkt van de PS3 controller hoor).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey hey, dat praten over de ps3 doe je maar in het ps3 topic![]()
Maar weet je... ik denk dat zijn verhaal best wel eens waar kon zijn....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kapitein Ortegawat een held. Jammer dat hij die nacht aangevallen werd door piraten, en zijn schip naar de zeebodem zonk!
Maar dat klikken lijkt me ook wel supervet... kost zo'n speaker daarentegen niet redelijk meer stroom van die controller, zodat je hem al snel moet opladen?
Natuurlijk wijkt ie wel flink af, maar het probleem zit m in de perceptie van de consument, die denkt al gauw 'beide hebben ze 3d controller functies. Dit is een flinke steek in de rug van Nintendo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een directe vergelijking zal geven. Hij zal enkel toelichten wat de Wii controller zo bijzonder maakt (die toch eigenlijk wel behoorlijk afwijkt van de PS3 controller hoor).
Ja, spannende intro vond ik dat toen ik klein wasquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef remcheese het volgende:
[..]
Maar weet je... ik denk dat zijn verhaal best wel eens waar kon zijn....
tuuuduuududududuululululululuulu tu :
toe ga mee naar....
Hij werd gered door die snorkels en weer aan land gebracht...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, spannende intro vond ik dat toen ik klein wasIk vroeg me altijd af waar Ortega toch gebleven was.
Dan kunnen ze beter hun geld op Rockstar zetten. Dan zet je Sony pas een hak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen Nintendo, prop dr nog wat hightechshit in of koop SquareEnix op ofzo.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Sony Playstation Wii-Sixty
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
fuck sony met hun bagger controller, wij hebben de echte shit
Ik denk dat ik het maar bij #gam laat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo doe eens lief. Nintendo Wii wordt echt leuk!
Zie jullie vanavond allemaal wel in #e3 op de fok server
Jezus nou wat een kneuzen om het na te maken zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
fuck sony met hun bagger controller, wij hebben de echte shit
Daar praatte gister niemandquote:
Ik heb zeer zeker interesse en ben ook wel stiekum enthousiast hoor, alleen altijd grappig die kiddie posts te lezen.... Sony is Pn0wned of weet ik veel hoe je het schrijft... Wii will rule the world etc. etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo doe eens lief. Nintendo Wii wordt echt leuk!
Zie jullie vanavond allemaal wel in #e3 op de fok server
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:59 schreef SPK het volgende:
[..]
Jezus nou wat een kneuzen om het na te maken zeg
En dan een console uitbrengen die nog 2x zo duur is ook![]()
Zal wel een uur duren denk ik. Ach,... hij ligt er morgen ook nog welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef merino het volgende:
kolere. Ligt een vriend van me in het ziekenhuis zijn de bezoektijdens precies tegelijk met de Nintendo Conference. En ik wil hem zo graag live zien. Hoe lang duurt ie eik?
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef Sjotime het volgende:
...maar omdat nu meteen stelen te noemen of weet ik veel wat gaat ook nergens over. Ding is totaal anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |