abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37690175
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:20 schreef knater het volgende:
Ik ga het eerste half uur / 45 minuten missen
Het zal wel uitlopen, net als bij Sony. En waarschijnlijk beginnen ze toch niet met de Wii.
pi_37690199
Ik zou het geweldig vinden als ze een doodzieke eend zouden gebruiken in hun presentatie over wat het verschil is tussen rumble, tilt en revolutie.
Ik hoop echter dat ik niet weer aan hoef te horen dat Nintendo het meest succesvol is van de 3 en dat de GBA minstens zo goed is als de PS2.

Nieuwe gamecube en GBA games bewaren ze maar voor op de vloer, revolution en nieuwe ds features voor de presentatie.
Maar ze willen dubbel zoveel tijd, dus ik houd mijn hart vast.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:31:15 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_37690251
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef merino het volgende:
kolere. Ligt een vriend van me in het ziekenhuis zijn de bezoektijdens precies tegelijk met de Nintendo Conference. En ik wil hem zo graag live zien. Hoe lang duurt ie eik?
Laten creperen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37690354
Nou dan ben je waarschijnlijk precies op tijd voor het begin!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:36:52 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_37690370
Ik zou die speaker trouwens een aardige gimmick vinden, maar niet meer dan dat. Waarschijnlijk komt er toch crappy geluid uit, en die anderhalve meter verschil met de tv is ook weinig verheffend. Ik verwacht trouwens ook niet iets revolutionairs als laatste onthulling, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37690467
Nog minder dan 4 uurtjes
pi_37690489
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:36 schreef speknek het volgende:
Ik zou die speaker trouwens een aardige gimmick vinden, maar niet meer dan dat. Waarschijnlijk komt er toch crappy geluid uit, en die anderhalve meter verschil met de tv is ook weinig verheffend. Ik verwacht trouwens ook niet iets revolutionairs als laatste onthulling, maar toch.
Eensch. toch zou het erg leuk zijn als alles perfect werkt. Met een verbeterde rumble bijvoorbeeld. De controller is dan echt een voorwerp wat je in het spel hebt. Het geeft net weer een klein beetje meer speelervaring. Tis een gimmick, maar in principe is rumble dat ook. Het geeft nét dat klein beetje meer ervaring.

*hoort knisperende fakkels in sadness bijv.*
pi_37690664
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

Eensch. toch zou het erg leuk zijn als alles perfect werkt. Met een verbeterde rumble bijvoorbeeld. De controller is dan echt een voorwerp wat je in het spel hebt. Het geeft net weer een klein beetje meer speelervaring. Tis een gimmick, maar in principe is rumble dat ook. Het geeft nét dat klein beetje meer ervaring.

*hoort knisperende fakkels in sadness bijv.*
Of als bijvoorbeeld je vijand dichtbij is, dat je aanzwellend geluid ook door de stereo hoort. Zou wel mooi zij w.m.b.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:57:20 #184
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_37690829
Ik hoop dat de stream vanavond niet gaat haperen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_37690852
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef alex4allofyou het volgende:
He maar wat denken jullie?

Is het nog niet uitgesproken geheim nou die speaker in de controller, of is er nog meer?

Ik moet zeggen dat die functie dat ie als ie uit is gewoon kan processen misschien wel hele grote gevolgen kan hebben voor games. Stel dat je binnen een onlineomgeving Zelda kan spelen, en dat je zoals WOW interactie hebt met andere spelers. Je zou dan bijvoorbeeld een selecte groep vrienden kunnen mee laten doen en op het moment dat je klaar bent met spelen zou het kunnen dat zij verder gaan zonder dat je het weet en dat ze hindernissen of veranderingen aanbrengen op de game waardoor je ineens andere situaties tegenkomt. Dit was iig iets wat ze al met de 64DD wilden implementeren, nu kan het dus.
Ik denk dat je best wel eens in de goede richting kan zitten met deze veronderstelling. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat Nintendo haar online-plannen wat beter uit de doeken gaat doen dan Sony gister deed.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_37690915
Bij mij deed hij het prima.. ..tot op het einde dan maar had iedereen last van. Er hangt zo'n grote hype rond Nintendo nu hopen dat ze ons niet teleurstellen.
pi_37691022
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef HenkGlimlach het volgende:
Bij mij deed hij het prima.. ..tot op het einde dan maar had iedereen last van. Er hangt zo'n grote hype rond Nintendo nu hopen dat ze ons niet teleurstellen.
Verleden jaar exact hetzelfde. Toen stelde Nintendo echt gruwelijk teleur. "RIP Nintendo" zei men toen

Toch heb ik het idee dat het dit jaar anders zal zijn
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:08:10 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37691105
Zoals vorig jaar .

Dit jaar moet 2004 x 10 worden!

Voor de mensen die hem nog niet kenden, kwijt waren, of zichzelf gewoon lekker willen hypen!

http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html

door mezelf gemaakt btw

[ Bericht 14% gewijzigd door MMaRsu op 09-05-2006 15:17:24 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37691180
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef nikk het volgende:

[..]

Verleden jaar exact hetzelfde. Toen stelde Nintendo echt gruwelijk teleur. "RIP Nintendo" zei men toen

Toch heb ik het idee dat het dit jaar anders zal zijn
Denk het ook de Wii gaat het maken het is echt is heel anders (en lekker compact zodat ik keurig op de plaats (of misschien naast mijn cube kan komen te staan de Wii heeft innovatie die hard nodig is games het nu veel meer van het zelfde dus ik hoop dat het gaaaaaaaf word!
pi_37691272
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals vorig jaar .

Dit jaar moet 2004 x 10 worden!

Voor de mensen die hem nog niet kenden, kwijt waren, of zichzelf gewoon lekker willen hypen!

http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html
Reggie, wat een figuur altijd
pi_37691671
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:15 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Reggie, wat een figuur altijd
Over 3 uurtjes gaat hij aars kicken
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:15:51 #192
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37692582
wii 2uur en 14 minuten
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37692710
Nog even over het online gebeuren als de Wii uitstaat:

Zou het kunnen dat een Wii als server dient voor spellen als je hem uitzet? Het zou best logisch zijn, op deze manier kan Nintendo de online service wel gratis houden, aangezien ze dan bijna geen servers zelf hoeven te draaien.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:26:01 #194
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37692793
Mario Pleeease wees een cool spel !
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:26:39 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37692801
Nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37692969
reggie gaat asskicken.

hoop dat hij sony gaat ownen
pi_37693016
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef kipknots het volgende:

Zou het kunnen dat een Wii als server dient voor spellen als je hem uitzet? Het zou best logisch zijn, op deze manier kan Nintendo de online service wel gratis houden, aangezien ze dan bijna geen servers zelf hoeven te draaien.
In theorie zou het kunnen, maar dat denk ik niet.

Waarom, behalve bij een messenger service, dat ding constant aan moet staan snap ik niet?.. Hij kan net zo goed bij het aanzetten wat dingen updaten. En zelfs dát is waarschijnlijk al onmogelijk zonder bijgeleverd HD etc.
pi_37693041
wiiiiiii nog minder dan 2uur!

heeft iemand een link naar de live feed al ?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:40:43 #199
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37693067
quote:

Dat zou kunnen,maar dan staat hij de heletijd stroom te zuigen
lijkt mij niet echt consument vriendelijk
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37693146
quote:

Lijkt me niet.. de hoeveelheid bandbreedte dat zoiets zal gaan kosten..
Daarnaast zal het erg moeilijk zijn om die servers te beheren. Ik denk eerder dat ze het op de traditionele manier blijven doen en dan geld van ontwikkelaars vragen die daar hun games op willen gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')