Final Fantasy CC and Dragon Quest Swords @ launch vind ik toch wel denderend!!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef Sjotime het volgende:
Tja.... vind het flippen wat overdreven hierLeuke start maar nu niet echt denderend te noemen !
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef BMH het volgende:
1:54 The hits keep on coming--now we have Akitoshi Kawazu, exec. producer of Crystal Chronicles. Two new games from that series: one DS, one Wii. DS game is Ring of Fates, and will have wi-fi multiplayer (duh). Looks a bit more whimsical than the Cube version, same basic sense of style though. They're showing four players at once, like you'd expect. Yay DS!
Jammer van Metroid Prime 3, maar ja, dan heeft Retro Studios tenminste genoeg tijd om er een meesterwerk van te maken.quote:More..
Metroid Prime 3 - No launch for you! 2007 release
Godzilla (atari) and Snoopy vs the Red Baron (namco) announced
En ze zeggen dat het bijna af isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
koam
[..]
Jammer van Metroid Prime 3, maar ja, dan heeft Retro Studios tenminste genoeg tijd om er een meesterwerk van te maken.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
was ie niet al geconfirmed als launchtitel?
Maargoed, we zien het morgen welquote:AOL.com confirms in a “Countdown to E3″ video that Metroid Prime 3 is near completion. They speculate a possible early launch of the Wii, however with MP3 almost near completion it doesn’t always mean that an early launch is going to happen and there are always rooms to improve a game.
Mij lijkt dat sterk, niet focussen op HD-TV, maar wel alleen widescreen?..quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Alle Wii games zijn widescreen. Nu vraag ik me af waarom die Tony Hawk screens gewoon 4:3 zijn.
Koam zegt dat het in de EGM staat, dus ja...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:11 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Mij lijkt dat sterk, niet focussen op HD-TV, maar wel alleen widescreen?..
Lijkt me niet. Ik heb liever geen zwarte balken op mn oude tvquote:Op maandag 8 mei 2006 23:11 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Mij lijkt dat sterk, niet focussen op HD-TV, maar wel alleen widescreen?..
morgen, half 7 nederlandse tijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoelaat komt Nintendo zelf met hun persconferentie?
dat was ook meer mijn ideequote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Tware het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik heb liever geen zwarte balken op mn oude tv![]()
Absoluutquote:
Het deed RE4 ook weinig kwaadquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Tware het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik heb liever geen zwarte balken op mn oude tv![]()
Nog 19 uur.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoelaat komt Nintendo zelf met hun persconferentie?
Volgens mij zei hij gewoon dat je Zelda:TTP alleen op de revolution in widescreen kan spelen, niet dat alle revolution spellen widescreen zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Koam zegt dat het in de EGM staat, dus ja...
Nu je het zegt...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij gewoon dat je Zelda:TTP alleen op de revolution in widescreen kan spelen, niet dat alle revolution spellen widescreen zijn.
Zeg dan dat het Super Mario Wii is!!!!!quote:
Nee, EGMquote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=99015&page=3quote:Op maandag 8 mei 2006 23:35 schreef _Supreme het volgende:
waar is de bron van die Koam quotes??
Daarom ga ik ook kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef beerke het volgende:
... begrijpelijk, maar ik ben wel een beetje benieuwd naar wat de concurrent te vertellen heeft.
Waar vind ik een stream?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:09 schreef beerke het volgende:
Je kunt inloggen op de stream voor Sony... als men dat wilt natuurlijk
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef beerke het volgende:
Gelukkig, nog een dissident...
Ah mooiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:25 schreef beerke het volgende:
op gamespot.com kun je de stream kijken. Ik zal de link even zoeken...
Ah vandaar,het beeld is in formaat van de PSP he'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:31 schreef beerke het volgende:
Tja, ze zijn nog niet begonnen he. Over 30 minuten en nog wat vertraging zal er wel beeld volgen. Anders is het jammer. Dan kijk ik morgen wel. Vooralsnog beweert gamespot dat ze om 4:00 PM een live-stream te verzorgen.
uhm, dalijk om 1 uur alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
het is toch morgen om 10:00 pas?
Er is nog niemand die het weet, maar Nintendo doet zijn best.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:34 schreef beerke het volgende:
kan ik straks met de Wii ook Mega Man, Castlevania en Probotector spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |