Verkeerd topicquote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef D.A.A.F. het volgende:
1:10 Now we're getting into the meat with a long trailer for Final Fantasy XII, all in English. Sounds like they're sparing no expense on the voice acting for this one--it's all appropriately haughty, in line with the tone of the story.
Volgens mij is dit het enige E3 topic..quote:
Zover ik weet is dit het Wii topicquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige E3 topic..
en dit doe ik natuurlijk om de spanning op te bouwen voor de Wii - revelatie!!!......![]()
True, of was dat een verkapte 'ik-ben-een-centraal-E3-topique-aan-het-in-elkaar-knallen' post?quote:
Ja, daar wacht ik opquote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Square-Enix gaat mogelijk de tweede Wii game onthullen in hun conferentie, dus wie weet.
merci, kon het me haast al niet voorstellen, maar was te lui om door te spitten. Anyway, nog geen nieuwe info en nog steeds twee Wii titels op de planning voor de square enix persconf.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef __aram het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped
daar is het algemene E3 topic hoor...
wat is het nut daarvan als je aan het rondzwaaien bent? dat je het geluid van je lightsabert kan horen? het swoopen van het tennisracket?...quote:
Dat is als het goed is van koam van GAF:quote:Op maandag 8 mei 2006 22:39 schreef user_friendly het volgende:
volgnes ign boards staat er in de nieuwe egm het volgende
wii secrets:
$249 Price tag
Virtual Console (we knew this)
3d Controlle (we knew this)
ALWAYS online (console is always online, even when OFF)
Built in speaker on the controller
Dat staat dus blijkbaar in de EGM, dus $250 is gelukkig niet bevestigt.quote:-$250 "seems appropriate"
Mij lijkt ¤250,- ook iets te veel voor een "cheap" console.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat staat dus blijkbaar in de EGM, dus $250 is gelukkig niet bevestigt.
Die controller zullen iig wel duur zijn, met ook nog speakers erinquote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mij lijkt ¤250,- ook iets te veel voor een "cheap" console.
Als ie gebundeld wordt met 2 controllers en 1 game of dergelijke.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mij lijkt ¤250,- ook iets te veel voor een "cheap" console.
In de pre-e3 podcast van IGN wordt er nog gehint naar een prijs van $200, maar dat was dan ook speculatie.quote:
Jammer... Maar gelukkig zit het er wel in. Zeker alleen bij eindbazen oid..quote:-NO SWINGING THE CONTROLLER for the sword, you just press a button. There are some cases where you will swing though. Reason = you'll get tired too fast
aaah!! geil geil geil!!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Ruzbeh het volgende:
-Zelda is 80% complete, delay was for graphic tweaks, wii functions and because they want the game to be measured on a scale of 1 to 120 instead of 1 to 100.
Hehe!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Reason = you'll get tired too fast
quote:Here we go--Dragon Quest is coming to the Wii. Some dude is fighting a stone golem in a forest. Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors. Launch title for the Wii! No real footage of the game, but still, big news.
+bierquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef beerke het volgende:
... zo, we zijn begonnen. Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten...
Final Fantasy CC and Dragon Quest Swords @ launch vind ik toch wel denderend!!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef Sjotime het volgende:
Tja.... vind het flippen wat overdreven hierLeuke start maar nu niet echt denderend te noemen !
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef BMH het volgende:
1:54 The hits keep on coming--now we have Akitoshi Kawazu, exec. producer of Crystal Chronicles. Two new games from that series: one DS, one Wii. DS game is Ring of Fates, and will have wi-fi multiplayer (duh). Looks a bit more whimsical than the Cube version, same basic sense of style though. They're showing four players at once, like you'd expect. Yay DS!
Jammer van Metroid Prime 3, maar ja, dan heeft Retro Studios tenminste genoeg tijd om er een meesterwerk van te maken.quote:More..
Metroid Prime 3 - No launch for you! 2007 release
Godzilla (atari) and Snoopy vs the Red Baron (namco) announced
En ze zeggen dat het bijna af isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Ruzbeh het volgende:
koam
[..]
Jammer van Metroid Prime 3, maar ja, dan heeft Retro Studios tenminste genoeg tijd om er een meesterwerk van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |