ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoelquote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zou je niet 'ns de link naar nr 14 in de OP verwerken?
niet in discussie gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:31 schreef Carnager het volgende:
Ik vind 't anders een mooie op.
Zeker voor mensen die niet eerder met anime in aanraking zijn geweest is het heel informatief.
En als je het allemaal niet wilt lezen, dan scroll je toch omlaag?
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb de OP maar 1x gelezen, je HOEFT niet alles te lezen wat hier staat hequote:Op zondag 7 mei 2006 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ga er gewoon lekker grof in zitten editten en maak er weer een normale OP van. Zonder al die overbodige rotzooi als die taalcursus, de hall of fame, gevleugelde uitspraken, etc...
Nee ik wil em echt op CD bezittenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoel
bij elkaar is het iets van 700 mb geloof ik
Neuh... maar ik vind hem veel te lang... De uitleggende tekst is prima, het Het grote Anime/Manga topic-plaatje is tof, de links naar handige sites en de vorige delen zijn dat eveneens.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef outcast-within het volgende:
[..]
niet in discussie gaan
nu komt ie straks met allemaal argumenten enzo
had eerder verteld. dan kon die bij mijn amazon pakketjequote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
Ja, dat komt door een discussie in het vorige topic, eigenlijk mag de naam van de website niet genoemd worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef RipCore het volgende:
Het is alleen fout..
het is zeker de moeite waardquote:
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef outcast-within het volgende:
etwas grammatik richtig nicht ich glaube du verstand.
quote uit OP demmo gramatika? i don't care ^_^
slowchat edit:oja vanwege een website die al bestond (helemaal vergeten) ik vond het gewoon veel lekkerder klinken. een mooie brak vertaalde Hou je van anime? (dus eerst suki dan anime
)
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meetquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenWanneer mensen pakketjes gaan bestellen kunnen we met elkaar meeliften en de verzendkosten delen
![]()
Dus als je weer een bestelling daar gaat doen, dan moet je het maar even laten weten
Elfen lied vector?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
binnenkort hoop ik ElfenLied vector 2 & 3 binnen te krijgen
Ik heb nu de eerste 7 eps gekeken en het begint aardig aan mij te groeien. Ik had meer comedy verwacht dan serieuze drama maar de mix is nu eigelijk perfect.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard![]()
een vraagje kan je zonder dat je eerste seizoen van School Rumble hebt gekeken gewoon tweede seizoen kijken ? ( ben al bezig )
Oooh, ik hoopte dat 't een extra versie was, een vervolg ofzo, jammerquote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elfenlied: Vector (deel) 2 & 3
![]()
![]()
http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=elfen+lied
ach de NL release van gunslinger girl (13 eps) werden over 4 dvd's verspreid, de eerste had 4 eps de rest 3quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
14 eps en dat dan nog over 4 dvd's verspreiden
Nee dank je![]()
Ja of anderzijds zorgen dat het terecht komt, maar het scheelt behoorlijk als je verzendkosten kan delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meet
"Loot" is copyrighted by orealo
yepquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef blessed19 het volgende:
tvp.
ik ben eerlijk gezegd met jordy eens dat er wel wat geknipt mag worden in de OP.
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leukquote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:48 schreef RipCore het volgende:
Ooh ik voel mij verantwoordelijk voor jouw brakheid.
Of er was iemand voor deel 10 die H&C elke post zonodig moest spammen als een randdebiel.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.
Je voelt je alleen rond 04.00 wat fitter als je aan het kijken bent dan wanneer de wekker om 8.30 gaat na een paar uur slaap![]()
Ach, de eerste bakken koffie zitten erin en het gaat nu wel weer.
Kimi ga Nozomu Eienquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz, volgende probleem
In mei eindigen nagenoeg alle normale series op tv en moet ik dus voor een langere periode het hebben van ALLEEN MAAR ANIME
Dus...wie raad mij wat aan
Heb helaas alle top series al gezien, dus alles in de top 25 van animenfo hoef je niet mee aan te komen
Daarvoor hoef ik niet te graven, weet uit mijn hoofd dat ik alleen nog Read Or Die T.V moet kijken en Shingetsutan Tsukihimequote:Op maandag 8 mei 2006 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
Top Gear is net gisteravond weer begonnnen
Maar je kunt gewoon even door je animécollectie graven naar series die je nog niet gezien hebt...
Onwijs veel gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef Jordy-B het volgende:
Bezit je weinig, of heb je gewoon onwijs veel gezien?
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...quote:
ik gok dat dat komt doordat veel mensen de oude titels niet kijken en de nieuwere wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...
Het is ook onvoorstelbaar hoe laag Akira staat, bijvoorbeeld... Of een groot aantal Ghibli-films.
daar had ik het met zeur gister nog over. Dat ik die niks vondquote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...
Het is ook onvoorstelbaar hoe laag Akira staat,
Je merkt gewoon dat nieuwe titels veel vaker gelijk een 9+ krijgen van fans... Soms zelfs al voordat de fansub van de eerste aflevering uit is.Ouran High School Host Club, bijvoorbeeld. Die serie heeft een 9.9 (!) gekregen als waardering!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat dat komt doordat veel mensen de oude titels niet kijken en de nieuwere wel..
Voor zover ik weet is hij nog gewoon unlicensed.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leuk![]()
mja, was tie nu inmiddels al gelicensed???![]()
Is de kwaliteit van die serie een beetje constant? Ik heb op animenewsnetwork even gekeken wie er achter de serie staan... De series director is Tomoki Kyoda (RahXephon), maar als je dan verder kijkt, blijkt dat ze voor alle afleveringen andere mensen gebruiken... Verschillende mensen voor de episode scripts (hoewel Tomoki Kyoda wel de meeste afleveringen en het begin en het einde doet), verschillende episode directors, verschillende animation directors, verschillende 2nd key animation directors, zelfs verschillende background-artists en zo gaat het door voor bijna alle taken...quote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Heb zelf eigenlijk alles achterelkaar gekeken, maar de kwaliteit is altijd goed geweest. En het is met niet opgevallen dat er kwa animatie / characters veel veranderd is. Niet zoals bij naruto soms dat de characters er per aflevering verschrikkelijk anders uit zien, iedereen ziet er nog zo uit als in ep 1. Kwa tekenstijl that is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van die serie een beetje constant? Ik heb op animenewsnetwork even gekeken wie er achter de serie staan... De series director is Tomoki Kyoda (RahXephon), maar als je dan verder kijkt, blijkt dat ze voor alle afleveringen andere mensen gebruiken... Verschillende mensen voor de episode scripts (hoewel Tomoki Kyoda wel de meeste afleveringen en het begin en het einde doet), verschillende episode directors, verschillende animation directors, verschillende 2nd key animation directors, zelfs verschillende background-artists en zo gaat het door voor bijna alle taken...
De serie is vrij lang (50 eps), maar ik heb nog nooit zo'n gigantisch team aan een serie zien werken...
quote:[message=25712394,noline]Surkow schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:01[/message]:
Ik ben het niet met die volgorde eens...
De films zijn gewoon een andere realiteit dan de series.
De volgorde is eerder:
- Ghost in the Shell;
- Ghost in the Shell - Innocence
Alternatieve realiteit:
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (OVA versie SAC 1);
- Ghost in the Shell: Takichoma Special;
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - 2nd GIG;
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - 2nd GIG Individual Eleven (OVA versie SAC 2);
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - Solid State Society
De OVAs zijn niet echt de moeite waard omdat het gewoon samenvattingen zijn van de tv series.
Ik moet er nog helemaal aan gaan beginnen, dus ik vind het wel belangrijk om te weten in welke volgorde ik het moet kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
@zeur
iemand was het niet met jou volgorde eens
[..]
ga Golden Boy kijkenquote:
spoiler voor higurashi no naku koro ni..quote:Op maandag 8 mei 2006 13:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij nog gewoon unlicensed.
Ben nu ook begonnen met een paar nieuwe series:
Utawarerumono, Fate / Stay Night, en Higurashi no Naku Koro ni (When the Higurashi Cried)
Alle 3 wel toffe series, dus als je nog iets nieuws wilt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een xxxHolic usericon...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef Suus-chan het volgende:
Op aanraden van outcast_within denk ik dat ik hier ook maar kom posten ^^
Ik hoop dat ik iets nuttigs kan bijdragen aan dit topic. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel![]()
Abunai ja, is een fok anime meeting., topic volgt nog, maand of 2 voor het gebeuren.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef Intronic het volgende:
Gaat er hier iemand naar Animecon of Abunai? Lijkt me wel tof om een keer naar toe te gaan, niet verkleed dan![]()
Jep, en dat is als je een Saturday only ticket hebt best brak. Je moet iedere keer weer naar de garderobe voor je naar bijvoorbeeld een filmruimte gaat. Het is allemaal erg streng, en er wordt ook echt wel op gecontroleerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zit dat op Animecon met die policy dat je geen rugzak of plastic tassen met gekochte goederen over de ruimte mag slepen? Moet je echt iedere keer dat je wat koopt terug naar de auto/hotelkamer/kluis/etc?
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zit dat op Animecon met die policy dat je geen rugzak of plastic tassen met gekochte goederen over de ruimte mag slepen? Moet je echt iedere keer dat je wat koopt terug naar de auto/hotelkamer/kluis/etc?
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Suus-chan het volgende:
Ja, maar ze zijn bang dat er anders te veel gejat of vernield wordt. Kan ik wel inkomen eigenlijk, het is alleen een beetje lastig, maar je gaat er niet dood van hoor. Het zou pas erg zijn als je iedere keer bij de garderobe opnieuw zou moeten betalen
Ja en in de game room zitten controllers los, en liggen her en der spelletjes, bovendien staan daar vaak veel mensen opeen gepakt, dus ik snap het wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Carnager het volgende:
[..]
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.
Ruimtes, en in het byzonder de donkere ruimtes, moeten goed begaanbaar zijn in het geval van calamiteiten, zodat iedereen snel en zonder struikelen etc de ruimte cq het hotel kan verlaten.
Het is inderdaad niet al te praktisch, maar ja, het is wel noodzakelijk op een event van deze omvang.
Ja klopt, maar ik dacht ook dat het tegen grijpgrage handjes was in de dealerroom... naja, misschien verkeerd gedacht...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Carnager het volgende:
[..]
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.
Ruimtes, en in het byzonder de donkere ruimtes, moeten goed begaanbaar zijn in het geval van calamiteiten, zodat iedereen snel en zonder struikelen etc de ruimte cq het hotel kan verlaten.
Het is inderdaad niet al te praktisch, maar ja, het is wel noodzakelijk op een event van deze omvang.
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
@zeur
iemand was het niet met jou volgorde eens
[..]
Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
GITS2 kwam uit voor GITS:SAC2
maar het boeit idd niets in welke volgorde je ze kijkt, omdat de series en films los van elkaar staan. Als je GITS maar kijkt voor GITS2 en GITS:SAC maar kijkt voor GITS:SAC2...
De films en series hebben ook een andere regisseur, compleet verschillende muziek en verschillende sfeer.
Ze hebben wel wat Animé bij de FRS... onder andere A-Film verkoopt via die winkel (A-Film is onder andere bekend van Asiamania en Manga-DVD) en Dybex (die meer series uitbrengt) eveneens.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
Oh!
Ja daar hadden ze er ook wat van.
Ik zou toch zweren dat ik ook 'echte' anime zag staan, ik zal vorige keer namen onthouden.
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
spoiler voor higurashi no naku koro ni..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 20:17:12 ]
Je moet en je zal gelijk krijgen hequote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.
GITS2 kent echter min-of-meer hetzelfde team als GITS1, waardoor de twee films beter op elkaar aansluiten dan de eerste film en de serie.
Misschien niet qua tekenstijl, maar wel qua muziek (De bijzondere klanken van Kenji Kawai in de film, of de wat toegankelijkere muziek van Yoko Kanno in de serie), tempo (regisseur Mamoru Oshii gebruikt graag relatief lange scčnes waarin eigenlijk niets gebeurt dat de verhaallijn verder helpt... Zoals de lange vlucht met dat helicopter-achtige apparaat in GITS2) en sfeer (in de films wordt bijvoorbeeld véél minder gesproken dan in de serie).
uhhmmm jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
Vrolijk nummer manquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
omgosh
waar bestelt???
HLJ?? :3
* Kabuto_Raiger wants ;_;![]()
wat is dat och met die animesquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat och met die animes
altijd bergen meiden
en nog zo iets:
hoe zijn ze op het idee van 'nosebleeds' gekomen?
Mahou Sensei Negimaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Was het niet zo dat moeder tegen hun zoons zeiden toen ze klein waren dat ze niet naar mooie/naakte vrouwen mochten kijken omdat ze anders een bloedneus zouden krijgen? Zoiets heb ik in een boek staan hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
ik zal het ze zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is lekker![]()
Gewoon op volgorde van de release kijken
GITS
GITS:SAC
GITS:SAC2
GITS2
De serie is inderdaad lostaand van de twee films, alleen is de tweede film wel meer gericht op de style van de series (nog meer gelul en minder actie:)) en om daaraan te wennen raad ik je dus aan om beide series te kijken voordat je aan de 2e film begint.
oen flux is weer zo'n duistere "realistische" somerbere toekomst troep met allerlei lelijkheid en moraalquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Orealo het volgende:
Opzich gaat nederland wel vooruit qua anime.
Ik liep laatst in de Free record shop, en er staat gewoon allemaal anime tussen de normale dvd's!
Echt niet verwacht!
Aeon Flux (ken ik niet) en nog een paar die ik vergeten ben, maar wel cool.
Hopen dat 't een beetje opbloeid!
ze hadden ook Blair Witch Project 1 + 2, die dan weer wel gekocht![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
Another hall of famer returnsquote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef SureZal het volgende:
zoo, verhuizing achter de rug.. nog geen internet thuis (zit nu op het netwerk van de buren op mn laptop) maar kan iig weer mee lullen
Oh, ik was altijd in de veronderstelling dat het iets met hun bloeddruk te maken had (opwinding?) dat stijgt bij het zien van een mooie vrouw... Maar dan in een overdreven vorm oid, maar jouw verklaring klinkt beter in de oren... Weer wat geleerd...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat moeder tegen hun zoons zeiden toen ze klein waren dat ze niet naar mooie/naakte vrouwen mochten kijken omdat ze anders een bloedneus zouden krijgen? Zoiets heb ik in een boek staan hier.
Op Hoog Catherijne in Utrecht staan die paar anime DVD's in de buurt van de Asian Screen movies, maar dan wel onder het kopje 'Manga'. Zo snappen mensen het natuurlijk nooitquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Orealo het volgende:
Ik liep laatst in de Free record shop, en er staat gewoon allemaal anime tussen de normale dvd's!
Echt niet verwacht!
Tja eigenlijk snap ik het wel, het is de verkeerde benaming, maar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
anime onder het kopje manga is logisch, om de een of andere reden word anime hier als manga uit gegeven ..(in de niet speciaal-zaken dan)
dit heeft te maken met een bedrijf die vroeger de eerste anime dvd als manga in NL verkocht.. (zoiets was het, tis me ooit uitgelegd, weet het alleen niet precies meer)
Was dat niet Manga Entertainment of zo? Zij waren inderdaad een van de eersten die anime op video uitbrachten hier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
anime onder het kopje manga is logisch, om de een of andere reden word anime hier als manga uit gegeven ..(in de niet speciaal-zaken dan)
dit heeft te maken met een bedrijf die vroeger de eerste anime dvd als manga in NL verkocht.. (zoiets was het, tis me ooit uitgelegd, weet het alleen niet precies meer)
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Suus-chan het volgende:
Maar ik ben er wel voor dat 'manga' en 'anime' goed worden gebruikt. Het is nogal een verschil en wij halen toch ook niet de woorden 'stripboek' en 'tekenfilm' door mekaar in het NL?
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.
Mensen kennen 'anime' niet, misschien moet het eerst meer onder die noemer op TV komen, ik denk niet dat nederland al klaar is voor het woordje 'Anime'
even wachten tot Outcast ons aan elkaar voorsteld![]()
![]()
idd! pita-ten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan niet
dan krijg je ook vast meer anime aanhangers o.a.
Tja, we hebben Cowboy Bebop gehad, of misschien nog steeds wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan niet
Free shippingquote:Konnichiwa!
Yes, that is right! ARCHONIA offers free shipping to Benelux customers from Monday 8th of May 2006 to Monday 15th of May 2006 for orders placed within this period*. Customers living out of this region but who still have the DPD Delivery Service available for their country will be able to enjoy a 5 euro reduction on their DPD shipping cost. Just make sure your order weighs at least 1 kilogram*.
A small hint - Use the “rearrange-all” function! When you look at your open orders in your order history, you can manage them all with one single click - all your open orders are merged together and then split in a part which is in stock and another part which is not (yet) in stock. There is no need to spend lots of time at moving individual items from this order to another one: one click is all it takes! Use the rearrange function now to get all your available items delivered with your 'free shipping' order.
Why we are giving you this nice present? Soon we will be presenting a renewed ARCHONIA Website! This is something we just HAVE to celebrate with our dear customers*!
ARCHONIA will be offering more handy options and more new features at the renewed ARCHONIA Website than you can shake an Otaku at! Here is a quick sneak peek on some of the new things that will become available:
*With every article in the ARCHONIA Assortment shipping times will be displayed. This feature shows you how long it takes for an item to restock.
*You want to be kept up-to-date on the status of articles from your favorite series? Add every article you like to your personal ARCHONIA WishList and as soon as there is a status update for that item you will be the first one to know it via e-mail. This option is more than handy to those who like to order prereleases at ARCHONIA.
*Orders are shipped faster. Before you know it you will be holding the goodies you ordered!
*In an instant you will be able to read messages of your recently placed orders, add articles to your WishList, view placed and old orders, adjust some of your personal settings,… Why? Your personal ARCHONIA Account will be getting a make-over!
Soon you will be able to enjoy these things. We even have more options and features waiting for you but… shhht, those will be kept a secret for just a bit longer. You will be visiting us at the Grand Opening, don't you?
See you soon at www.ARCHONIA.com !!
Your Archonia.com Team
Idd... tegenwoordig gebeurt het onder het kopje MangaDVD (een van de merken van het bedrijf AFilm)... In de eerdere animé en mangatopics was het om de haverklap weer raak dat iemand uitgebreid uitgelegd moest worden dat manga Japans is voor strips en animé Japans is voor tekenfilm...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Was dat niet Manga Entertainment of zo? Zij waren inderdaad een van de eersten die anime op video uitbrachten hier.
Maar ik ben er wel voor dat 'manga' en 'anime' goed worden gebruikt. Het is nogal een verschil en wij halen toch ook niet de woorden 'stripboek' en 'tekenfilm' door mekaar in het NL?
Ze hebben Cowboy Bebop uitgezonden op TMF... In het Japans!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je zult toch houden dat het voor tieners blijft, vrees ik... Dus dan kom je uit bij Jetix/Nick... Maar de publieke omroep hoort programma's uit te zenden voor een kleinere doelgroep...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:57 schreef Orealo het volgende:
Welke omroep denk je dat hier het meest geintreseerd in is?
neeeee wat doe jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef Orealo het volgende:
Yup, naruto is een goed begin denk ik.
Ik krijg net dit mailtje :
[..]
Free shipping
Ik bedoel ook niet dat je het woord anime moet vervangen door tekenfilmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.
Mensen kennen 'anime' niet, misschien moet het eerst meer onder die noemer op TV komen, ik denk niet dat nederland al klaar is voor het woordje 'Anime'
even wachten tot Outcast ons aan elkaar voorsteld![]()
![]()
Nooouuuu...quote:
Must...buy...new...clothes....air..artbook..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef outcast_within het volgende:
TalpaBig-Anime-brother. Linda de mol die vast zit aan de hand van Bea van erven dorens, En jack spijkermans die de wedstrijden van Slam dunk gaat analyseren
edit: iemand die nog iets leuks heeft gevonden op de archonia site?
Air artbook voor de liefhebbers? 27,33E maar wel out of stock. Zouden zulke producten ook gratis worden verzonden?
1. hoe weet je of je aan de 1kilo zit. (mss nog meer mensen die samen aan een kilo kunnen komen?)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Must...buy...new...clothes....air..artbook..
Yep lijkt me ook, maar ik moet een greenday shirt kopen en nog wat dingen, voor de zomerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. hoe weet je of je aan de 1kilo zit. (mss nog meer mensen die samen aan een kilo kunnen komen?)
2. hoe weet ik of/wanneer de 2de manga boxset van pita-ten uikomt
3. volgens mij kun je gewoon bestellen met gratis verzenden ook al is het out of stock
omdat free shipping to Benelux customers from Monday 8th of May 2006 to Monday 15th of May 2006 for orders placed within this period
maar feel free to correct me if i'm wrong
4. clothes are overrated
Pani Poni Dash heeft ook zoiets... Een juf die de jongste is van de hele klas (wel middle school, geloof ik)... Alleen bestaat de klas voornamelijk uit meidenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:32 schreef koffiegast het volgende:
zit nu Mahou Sensei Negima beetje te kijken, bij episode 2.. egt hoe verzint men heteen 10 jarige leraar enzo
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:38 schreef Orealo het volgende:
kijk ik ff op m'n oude accountje op archonia, zie ik
You currently have a credit of : 3.00 EUR
The cost of your next order can be reduced with this amount .
![]()
Hahah die empty artboxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Trouwens dat airbook is not available dacht ik.
nog meer spullen die ik wel grappig vond
(niet perse available)
Naruto wapen
Naruto polsdinges
Midori Days Cell Phone Fastener Clip 01 I Love Seiji!![]()
Pita ten artbook
Fruits Basket empty DVD artbox
Wanneer komt je fobo weer terug? I'll join the headband gangquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hahah die empty artbox![]()
die bovenste heb ik, ook een naruto polsding, maar da's een zweet band, ik heb ook nog een naruto headband *denkt aan oude fobo*
Oh hee, de computers hier hebben geluidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wanneer komt je fobo weer terug? I'll join the headband gang
En die artbox, briljant niet ^_^
Trouwens over the melancholy of euh die ene kerel van die nieuwe serie.
We user waarvan ik niet 123 op de naam kan komen hadden het toch over dat dansje.
Klik hier eens![]()
Mjah, maar toch zijn het heeeele verschillende anime. Van Negima zou ik de anime niet eens aanraden, maar de manga zeker wel!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Pani Poni Dash heeft ook zoiets... Een juf die de jongste is van de hele klas (wel middle school, geloof ik)... Alleen bestaat de klas voornamelijk uit meiden
Ja dat heb ik eens opgezocht.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet iemand misschien wat dattebayo betekend?
Ik ben 100% nederlandsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef Sh0g het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, zijn er hier anime fans met een Aziatische achtergrond? Ik ken maar 1 andere persoon uit mijn omgeving die anime kijkt en dat is een (in NL geboren) Chinees.
Oja, en een vroegere middelbare schoolvriend die dbz keek, maar hij is een halve Vietnamees.![]()
Ik had zo het idee dat anime in Nederland vooral populair is bij jongeren die op de één of andere manier een band hebben met Azië / Japan, zij het door hun achtergrond of anders door vrienden, etc met zo'n achtergrond en dat het daarom niet zo bekend is bij het oerhollandse publiek. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar feel free to share your thoughts.![]()
(Zelf ben ik 100% kaas en kwam in aanraking met anime via een Zweed op MSN die zelf ook geen Aziatische achtergrond heeft)
ben 100% kaas en al eeuwenlang zo me familiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef Sh0g het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, zijn er hier anime fans met een Aziatische achtergrond? Ik ken maar 1 andere persoon uit mijn omgeving die anime kijkt en dat is een (in NL geboren) Chinees.
Oja, en een vroegere middelbare schoolvriend die dbz keek, maar hij is een halve Vietnamees.![]()
Ik had zo het idee dat anime in Nederland vooral populair is bij jongeren die op de één of andere manier een band hebben met Azië / Japan, zij het door hun achtergrond of anders door vrienden, etc met zo'n achtergrond en dat het daarom niet zo bekend is bij het oerhollandse publiek. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar feel free to share your thoughts.![]()
(Zelf ben ik 100% kaas en kwam in aanraking met anime via een Zweed op MSN die zelf ook geen Aziatische achtergrond heeft)
Hoe kwam je achter dit topic?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ben 100% kaas en al eeuwenlang zo me familie
ben niet zolang actief qua anime (kijk alleen filmpjes enzo), maar ben in aanraking gekomen door rond te kijken op internet en ik wist van mezelf al erg lang dat ik van strips en dergelijk houd, watvoor meeste mensen boeken geweldig voor hun zijn voor fantasie en dergelijk is een strip voor mij. (zit nog wat achter maar dat doet er niet toe)
Ik ben ook 100% nederlands, familie vol orthodoxe friezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef Sh0g het volgende:
'datte' betekent 'maar' (but) of 'omdat'/'want' (because).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:57 schreef Orealo het volgende:
Ja dat heb ik eens opgezocht.
Het betekend niet echt iets, maar het is gewoon een woordje wat naruto aan het eind van z'n zin plakt, een soort van dialect.
Zoals een normaal iemand zou zeggen :
Nande?
Zal Naruto zeggen :
Nan Dattebayo?
'tte bayo' is een 'kinderlijke' en 'vrolijke' manier om een zin af te sluiten :
"Ramen daisuki"
of
"Ramen daisuki, tte bayo!"
Dacht ik,
Ja dat betekend het lekkerlijk, in de praktijk wordt het echter niet zo gebruikt, tenminste, ik neem aan dat naruto niet elke zin eindigd met "het is echt zo"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'datte' betekent 'maar' (but) of 'omdat'/'want' (because).
ba is een verbindingswoord dat gebruikt wordt na woorden die eindigen op 'te' (de 'gerunds'... werkwoorden die als zelfstandig naamwoord gebruikt worden) als wakatte (begrijpen), itte (zeggen/komen (als in komen en gaan)), kitte ((binnen)komen), datte (want/omdat/maar), yamette (stoppen/ophouden), etc..
Yo is een woordje dat gebruikt wordt ter bevestiging. Zoiets als "ik verzeker het je" of "ik zeg het je"
"yamette ba yo" betekent dus "Ik zeg je dat je moet ophouden!" ("I'm telling you to stop").
Datte ba yo betekent iets als "omdat ik het je zeg" of "want ik zeg het je" ("because I'm telling you", "because I assure you").
Zoals het door Naruto gebruikt wordt, is het een stopwoordje... een soort van "jeweettoch" of "weetje?"... maar het kan in het Japans ook opgevat worden als een vrij lompe manier om je positie te benadrukken... "Ik zeg je dat je dat moet doen"... Je kan je voorstellen dat je naar je baan kan fluiten als je dat tegen je leidinggevende gebruikt... Het wordt dus weinig gebruikt in het Japans (het komt oorspronkelijk uit Tokyo, waar wellicht iets harder taalgebruik wordt gebruikt)...
Naruto's gebruikt ervan schijnt te komen door zijn opvoeding en de manier waarop hij eigenlijk altijd lomp is tegenover de dorpsbewonders, omdat die hem niet kunnen uitstaan...
Ik word altijd knettergek van die Amerikaanse "gangstah's" en hun you know what I'm sayin. Achter elke zin soms, niet normaal. Precies hetzelfde lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef Orealo het volgende:
ik zou stapelgek worden als ik naar iemand moet luisteren die dat elke keer achter z'n zin knalt.
100% kaas hierzo en altijd al zo geweest,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef Sh0g het volgende:
Je hoort bij Marokkaanse jongens nog wel eens zo'n "weetje"-tic... Net zo irritant.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef Orealo het volgende:
ik zou stapelgek worden als ik naar iemand moet luisteren die dat elke keer achter z'n zin knalt.
Thanks.quote:
Ehh, dat dus.quote:"yamette ba yo" betekent dus "Ik zeg je dat je moet ophouden!" ("I'm telling you to stop").
Datte ba yo betekent iets als "omdat ik het je zeg" of "want ik zeg het je" ("because I'm telling you", "because I assure you").
Zoals het door Naruto gebruikt wordt, is het een stopwoordje... een soort van "jeweettoch" of "weetje?"... maar het kan in het Japans ook opgevat worden als een vrij lompe manier om je positie te benadrukken... "Ik zeg je dat je dat moet doen"... Je kan je voorstellen dat je naar je baan kan fluiten als je dat tegen je leidinggevende gebruikt... Het wordt dus weinig gebruikt in het Japans (het komt oorspronkelijk uit Tokyo, waar wellicht iets harder taalgebruik wordt gebruikt)...
Holy Shitquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:01 schreef mschol het volgende:
he is my master afgezien en ik moet zeggen dat ik het een matige serie vind..
de tekenstijl vind ik eigenlijk niks
en het verhaal + verloop v/h verhaal heb ik iets bij zo van mja... hmmm
op nar de volgende serie nog een grove 45GB aan series te kijken
Ik heb zo'n externe usb 2.0 harde schijf waar 232 GB op kan. Daar staat nu voor 200 GB aan anime op en ik heb nog maar 24 GB ervan gekekenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:01 schreef mschol het volgende:
op nar de volgende serie nog een grove 45GB aan series te kijken
Ja mee eens, het meeste wat ik bezit staat dan ook wel hoog aangeschreven hier en hebben de meesten hier dus ook al gezien.quote:
Een halve dag kijken, dat lukt me echt nooit. Niet alleen heb ik de tijd er niet echt voor, ik kan me ook niet goed meer concentreren na een tijdje. Mijn Engels is eigenlijk perfect, maar soms gaan me die ondertitels echt te snel. Dan wil je zien wat er gebeurt, maar je moet ook nog 2 regels lezen binnen 3 seconden, met vaak Japanse begrippen erin en dan staat er soms weer een note bovenaan van 2 regels. Ik kijk ook vaak met de hand op de spatiebalk, zodat ik af en toe kan pauzeren als er veel wordt gesproken en soms kijk ik dan een stukje opnieuw. Dan ben je zo een paar minuten langer bezig per aflevering. Ben er zeker niet meer aan gewend om ondertitels te lezen. Ik erger me altijd dood aan de Nederlandse ondertiteling bij Engelse films, dus die lees ik nooit meer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Qunix het volgende:
Gisteren vanaf 13:00 begon ik met kijken naar One Piece en 22:30 was de laatste..
Nu ga ik verder vanaf 210
ik heb ook de dingen mee geteld die op dvd staan maar niet zijn gekekenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:43 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik heb zo'n externe usb 2.0 harde schijf waar 232 GB op kan. Daar staat nu voor 200 GB aan anime op en ik heb nog maar 24 GB ervan gekeken
Dat komt omdat ik nog maar zo'n 2 maandjes bezig ben en ik lees overal van: dit is een goede serie en deze MOET je zien en als je hier van houdt dan moet je vooral deze kijken, etc... en ik maar downloaden![]()
Overigens kan ik al wel een groot deel weer wissen, omdat ik alle complete series inmiddels op dvd'tjes heb staan.
nee dat niet ik heb op me pc3 speler wel wat nummer staan die ik wel leuk vindquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand trouwens een cd/play list gemaakt met zijn favoriete OP ED muziek?
ik wil wel zoiets maken maar dan moet ik allemaal gaan graven in Dvdeetjes etc. etc. vroeg me af of iemand al zoiets had
ben je blind, ofzo?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Orealo het volgende:
Ja ik hoop ook dat jullie lang blijden!
Waarom staat er niet :quote:
ik ben onschuldig! Naruto heeft je gehersenspoeld!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom staat er niet :
"Bericht 23024234% aangepast door blessed19 (reden : alle spelfouten eruit)"![]()
Ik stel voor :quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben onschuldig! Naruto heeft je gehersenspoeld!
maargoed, genoeg slowchat...
iemand suggesties voor de komende topicnaam?
mijn voorstel is: no naruto!
geen iddee hij veranderde het bericht binnen 5 minutenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom staat er niet :
"Bericht 23024234% aangepast door blessed19 (reden : alle spelfouten eruit)"![]()
hij wil mij naaien! backstabber!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
geen iddee hij veranderde het bericht binnen 5 minuten???
Zal ik 'm mailen naar verschillende tv zenders?quote:Geachte redactie van <zender>,
Graag kijk ik naar uw zender, het is vernieuwend en intressant om te zien hoe zenders onderling proberen zoveel mogelijk van elkaar te verschillen, ik moet zeggen dat dit u best goed lukt.
Maar om de vernieuwing aan te houden, zijn er natuurlijk wel nieuwe programma’s nodig. Reeds is op het televisiestation TMF de animatie serie ‘Cowboy Bebop’ uitgezonden, wat op zichzelf al een nieuw verschijnsel is in Nederland.
Dit is ook goed ontvangen in Nederland, gelijk na de serie ziet de oplettende klant bij commerciele instellingen meer anime-invloeden. En dit is nog maar het topje van de ijsberg!
Recentelijk is in Canada de animatie serie Naruto uitgezonden, ook daar wordt het goed ontvangen, de fansite’s op het internet springen uit de grond, ‘tekenfilms voor jongeren’ is een geslaagd plan.
Zelf ben ik hier ook groot voorstander van, maar ik zie dat Nederland ook op dit gebied, erg achterblijft. Het is een geslaagd plan, het heeft zich al bewezen in het buitenland, we zouden het in Nederland ook moeten proberen.
Het probleem met de serie Cowboy Bebop is dat hij erg over-the-top is, daarom kijken mensen er niet graag naar, er is geen opstapje naar het fenomeen ‘Anime’.
Graag hoor ik van u of u dit gaat bespreken, ik ben altijd bereid om meer informatie te geven.
Met vriendelijke groet,
Bob Bakker
Is nogal persoonlijk, hč?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand trouwens een cd/play list gemaakt met zijn favoriete OP ED muziek?
ik wil wel zoiets maken maar dan moet ik allemaal gaan graven in Dvdeetjes etc. etc. vroeg me af of iemand al zoiets had
Qua tekenstijl en muziek, en verhaal pastie niet in het rijtje 'over het algemeen goed-gevonden anime'quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
Hoezo is Bebop over the top? Het is de top...
Pardon? Omdat 'ie toevallig niet gaat over een jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Qua tekenstijl en muziek, en verhaal pastie niet in het rijtje 'over het algemeen goed-gevonden anime'
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:40 schreef Orealo het volgende:
there can't be enough slowchat
Ja naruto is wel duur opzich, ja ach kan proberenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:10 schreef blessed19 het volgende:
kan je doen, maar ik weet nu al dat ze je verzoek afwijzen. er zijn al meerdere officielere mails verstuurd naar diverse omroepen, zonder succes...
ander punt is dat naruto op het moment erg *kuch* hot *kuch* is, en daardoor erg duur is om uit te zenden. nee, ze kunnen beter een serie als ah, my goddess of berserk
Cowboy Bepop is de pulp fiction van de anime.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Pardon? Omdat 'ie toevallig niet gaat over een jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
Bebop was een van de eerste series die mensen versteld heeft doen staan van hoe je een beetje volwassen serie in elkaar kan zetten. Het geweld voert niet de boventoon, de serie heeft humor, geweldige sfeer en de muziek is... nou ja... tigtig keer beter dan wat je normaal in animé's tegenkomt. Na de 70'er jaren pornomuziek in series als neon genesis evangelion was het heel verfrissend om eens een soundtrack te hebben die het ook als gewone muziekCD heel goed doet. Cowboy Bebop is het schoolvoorbeeld van een volwassen animé, imo...
[..]
![]()
dat gebeurd nu ook niet. wel een dubbele aflevering per week, en dat is in mijn ogen fair enough! ik ben zelf tegen de dagelijkse anime uitzendingen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cowboy Bepop is de pulp fiction van de anime.
Goed, maar je hoeft 'm niet dageljiks uit te zenden![]()
Ik zie weinig van cowboy bepop in de hedendage series terug hoor, des te meer van een een serie als Chobits.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef Jordy-B het volgende:
Pulp Fiction is een beetje overgewaardeerd... Dat kan je van Cowboy Bebop echt niet zeggen! Tenminste niet als je bij het uitkomen van Cowboy Bebop al met animé bekend was. Als dat niet het geval was, zul je hem wellicht minder vinden, maar dat is enkel doordat Bebop voor veel hedendaagse series het goede voorbeeld heeft gegeven.
Dan nog blijf ik erbij dat je toch moet kijken naar series die duidelijk voor een wat ouder publiek bestemd zijn... Je denkt toch niet dat ze series die ook voor een jonger publiek wel door de beugel kunnen, gaan uitzenden met Japanse spraak, ofzo? Die worden nagesynchroniseerd naar het Nederlands en/of komen uit Amerika (en zijn dus van zo'n walgelijke Amerikaanse dub voorzien)...
Dat denk ik niet, Naruto heeft een best diepzinnig verhaal, en er komt duidelijk bloed in voor, in de 14'de aflevering wordt er iemand doorboord door een andere man, bleach komt ook vollop bloed in voor.quote:Series als Midori no Hibi, Bleach en Naruto zul je ergens tussen de kinderprogramma's tegenkomen, zoals dat met DBZ en Pokémon gebeurde... Om een beetje fatsoenlijk spul te zien te krijgen, zul je je volgens mij moeten richten op series die een wat volwassenere sfeer hebben... Series als Cowboy Bebop, Gungrave, Mezzo DSA, Ghost in the Shell, Wolf's Rain, Samurai Champloo, Elfen Lied en Gunslinger Girl...
Ik denk dat Elfen Lied niet echt een goede opstap is. Ik denk dat Elfen Lied té confronterend is. Er komt te veel geweld/bloed en naakt(ookal is het functioneel) in voor. Dat schrikt mensen af. Ook komen we met Elfen Lied niet af van het stereotype beeld wat men van anime heeft hier in Nederland.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik zie weinig van cowboy bepop in de hedendage series terug hoor, des te meer van een een serie als Chobits.
[..]
Dat denk ik niet, Naruto heeft een best diepzinnig verhaal, en er komt duidelijk bloed in voor, in de 14'de aflevering wordt er iemand doorboord door een andere man, bleach komt ook vollop bloed in voor.
Ik denk dat die 2 nog steeds goeie opstapjes zijn, voor het serieuse werk wat je zelf ook noemt, Wolf's Rain, Elfen Lied etc etc
GET BACKERS WOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo
vandaag eerste 3 afleveringen van get backers gezien, was wel aardig. verder nog mensen bekend met deze serie?
Kijk maar eens naar een serie als Gungrave...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik zie weinig van cowboy bepop in de hedendage series terug hoor, des te meer van een een serie als Chobits.
In DBZ waren de afgehakte lichaamsdelen en ander geweld anders ook niet van de lucht... Er is wel wat censuur toegepast, volgens mij, maar dat kunnen ze zo weer doen...quote:Dat denk ik niet, Naruto heeft een best diepzinnig verhaal, en er komt duidelijk bloed in voor, in de 14'de aflevering wordt er iemand doorboord door een andere man, bleach komt ook vollop bloed in voor.
Ik denk dat die 2 nog steeds goeie opstapjes zijn, voor het serieuse werk wat je zelf ook noemt, Wolf's Rain, Elfen Lied etc etc
de hoofdpersonages zijn inderdaad erg cool, maar tot nu toe waren het allemaal korte missies, komt er een groot hoofdverhaal want anders raken ideeën snel op.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
GET BACKERS WOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Die serie is te vet voor woorden!
Je gaat 'm tof vinden
ik heb de manga's in het duits (mijn 2e taalquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Jordy-B het volgende:
In DBZ waren de afgehakte lichaamsdelen en ander geweld anders ook niet van de lucht... Er is wel wat censuur toegepast, volgens mij, maar dat kunnen ze zo weer doen...
Yep je krijgt zo een groot stuk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de hoofdpersonages zijn inderdaad erg cool, maar tot nu toe waren het allemaal korte missies, komt er een groot hoofdverhaal want anders raken ideeën snel op.
functioneel naakt..quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat Elfen Lied niet echt een goede opstap is. Ik denk dat Elfen Lied té confronterend is. Er komt te veel geweld/bloed en naakt(ookal is het functioneel) in voor. Dat schrikt mensen af. Ook komen we met Elfen Lied niet af van het stereotype beeld wat men van anime heeft hier in Nederland.
Hij krijgt er wel een stijve van?quote:
Ik ben het er mee eens drama/high school/comedy ala chobits het beste is. Puur omdat het grote publiek ook moet wennen aan de gebruiken van het land japan. Dit word imo HEEL goed uitgelegd bij Chobits, je leert eigelijk net zoveel als Chii doet, tenminste als je een beginnende kijken bentquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij krijgt er wel een stijve van?
Ik zou zelf ook graag series als Mahoromatic, Mai HiME/Otome of xxxHolic zien, eigenlijk... Dat zijn toch series die wat vlotter lopen, maar niet van die ren en springseries zijn als midori...
xxxHolic is trouwens een serie van CLAMP (de makers van Chobits, dus...)
dit wordt een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee niet echtquote:![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door ThaBrain op 10-05-2006 19:14:12 ]
hmm not sure. denk 't niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
over de schatkisten met platinum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Orealo op 10-05-2006 21:45:54 ]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dit wordt een spoileraha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
nee niet echt![]()
nou je het zegt, das idd functioneel naakt(niet bij stil gestaan eigenlijk..
)
Ik heb even gekeken van wie de muziek is. De songs staan op naam van Shocking Lemons, maar ik kan er geen albums van vinden, dus het lijkt er op dat de naam enkel voor deze twee nummers bestaan heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef Sh0g het volgende:
Wat ook lekker klinkt zijn deze OP's van Hajime no Ippo.
Hajime no Ippo Opening 1
Hajime no Ippo Opening 2 (deze lekker over de speakers gooien)
en dan ga je bij mij janken om spelfoutenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
hmm not sure. denk 't niet.
[spoiler]ze moeten naar de grote toren[/sub]
stfu biatch.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan ga je bij mij janken om spelfouten
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha ja
nou je het zegt, das idd functioneel naakt(niet bij stil gestaan eigenlijk..
)
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik stel voor :
Go naruto!
(+1 voorspelbaar!)
there can't be enough slowchat
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo
vandaag eerste 3 afleveringen van get backers gezien, was wel aardig. verder nog mensen bekend met deze serie?
oei, wat bedoel je met gelicenseerd, of ben ik nu een n00bquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef stroopje het volgende:
Weetje het is een vette serie maar ik vind het jammer dat het gelicenseerd is en mede daardoor is het moeilijk te vinden zelf ben ik gestrand bij ep 30 maar ik geef niet op weetje
correct me if im wrong maar wanneer een serie gelicenseerd is bezig bijvoorbeeld cartoon network (om eff een gooi te doen) de uitzend rechten en is het dus illegaal om te downloaden (aangezien er rechten op rusten)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oei, wat bedoel je met gelicenseerd, of ben ik nu een n00b
de serie heeft maar 42 afleveringen ofzo, dus je kan opzich er nog wel even doorheen komen
je weet waar de OP staat, je kan em zelf bijwerkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
Nope... Naruto valt gewoon onder de gelicenceerde animé... Je komt hem dan ook niet tegen op de site waar wij zoveel gebruik van maken (en die van Mike niet genoemd mag worden)...
Met de term 'gelicenceerd' (licenced) wordt bedoeld dat de serie is gekocht door een Amerikaanse uitgever... Fansubs zijn in principe gewoon illegaal. Alleen schaadt het de Japanse eigenaar van de copyrights niet als zo'n serie door fansubbers beschikbaar wordt gemaakt voor het Westen (er is immers geen Westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). De bedoeling achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo'n serie in Amerika op DVD kan verkrijgen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers...
Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen. Je ziet bij fansubs dan ook vaak de zin "please buy the DVD when it becomes available in your area" of "please buy the DVD to support the series" staan...
Het is misschien een geinig idee om (een deel van) deze tekst op te nemen in de OP... Het wordt namelijk best vaak uitgelegd.
Ik zal het even toevoegen... Als de Wiki weer wat sneller is, that is...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet waar de OP staat, je kan em zelf bijwerken
sterfquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zal het even toevoegen... Als de Wiki weer wat sneller is, that is...
Ik neem aan dat de OP wel even een kleine schoonmaakbeurt krijgt voor het volgende topic, want hij wordt wel wat lang...
Donequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zal het even toevoegen... Als de Wiki weer wat sneller is, that is...
Ik neem aan dat de OP wel even een kleine schoonmaakbeurt krijgt voor het volgende topic, want hij wordt wel wat lang...
Er staat gewoon een normale, uitleggende tekst, outcast...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Done
Over dat download gebeuren.
Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je moet em perse in dolby sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben met cardboard limited edition box eromheen.
De feiten over wanneer het welof niet mag vind je hier en wat het betekent wanneer iets gelicenced is hier
?? heb je de link niet gezien op het eind?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er staat gewoon een normale, uitleggende tekst, outcast...
En geen gezeur, anders zet je je hele taalgebeuren en andere meuk maar in een post en verwijs je daar ook lekker naar... mafketel.
Die link wordt toch niet gebruikt, outcast... dat weet jij ook wel. Dat soort problemen krijg je namelijk in een OP die zo lang is... mensen gaan niet verder kijken dan hun neus lang is. En het tekstje stond er al voordat jij die tweede link had geplaatst, dunkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
?? heb je de link niet gezien op het eind?
en dat taalgebeuren in een ander topic ja dat idee stelde ik toch ook al voor?
dat weet ik niet. een beginner zal em toch wel helemaal doorlezen. of als je je een keer verveelt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die link wordt toch niet gebruikt, outcast... dat weet jij ook wel. Dat soort problemen krijg je namelijk in een OP die zo lang is... mensen gaan niet verder kijken dan hun neus lang is. En het tekstje stond er al voordat jij die tweede link had geplaatst, dunkt me.
Nu staat er gewoon een duidelijke uitleg voor een onderwerp wat nogal speelt binnen het fansubgebeuren. En da's nuttig. (nuttiger dan jeweetwelwat).
Lekker late edit, kerel... En zit er niet zo onuitstaanbaar kinderachtig op te reageren. De tekst is gewoon een uitleggende tekst en niks droger dan de teksten die er reeds staan. Als het gebeuren onder "Leuke intros" jouw idee van een sappige OP is, heb je nog geen recht van spreken ook.quote:Maar als jij dat hele droge verhaal in al zijn glorie erin wil plaatsen. 'ave fun
Het is dus geen gortdroog verhaal. Het is info die je nodig hebt als je je een beetje wegwijs wil maken binnen de animé. Als jij het nodig vindt om uit te leggen wat fansubs zijn, moet je ook uitleggen wat het hoe en waarom is.quote:die beginner gaat ook geen hele grote droge verhalen lezen. en zal klikken op wat hem interessant lijkt.
Ik heb een torrent voor de complete serie die goed werkt. Kan je gewoon wat je hebt uitvinken en dan download hij de resterende episodes.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef stroopje het volgende:
Weetje het is een vette serie maar ik vind het jammer dat het gelicenseerd is en mede daardoor is het moeilijk te vinden zelf ben ik gestrand bij ep 30 maar ik geef niet op weetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
fotoboek heet zoiets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik heb een torrent voor de complete serie die goed werkt. Kan je gewoon wat je hebt uitvinken en dan download hij de resterende episodes.
Heeft dit forum eigenlijk een PM functie?kan het niet vinden
Nee, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Sh0g het volgende:
Misschien is dit ook een domme vraag hoor, maar in de OP staat "geen links naar download sites".
Als ik dat ff heel letterlijk neem, is het dan wel toegestaan om te zeggen dat je bij 'huppeldepup' wel terecht kunt voor dit of dat?
Dan link je namelijk niet en de persoon hoeft alleen maar www ervoor te gooien en com erachter of iets dergelijks.
Ik wil ff duidelijkheid scheppen. Op zich denk ik wel dat ik het antwoord wel weet, maar er zitten dus mazen in de 'wet' ^_^
Ha! Top!quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef outcast_within het volgende:
Net de 1ste episode van golden boy gezien.
Prachtige tekenstijl (of iig herinnert me een beetje aan slamdunk, ook die veranderende gezichten) Serie deed me een beetje denken aan knight rider of the pretender. Word het zo'n ik help iedere keer mensen in een andere baan serie?
sukiquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb onlangs nog gevraagd of er alsjeblieft een link geplaatst mocht worden naar een site die nogal streng is mbt licenced animé (je kent hem wellicht) en zelfs dat mocht niet...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:32 schreef Sh0g het volgende:
als iemand zich verveeld kan die ook een kruiswoord puzzle maken met anime titels, Japanse termen, etc. de overgebleven letters vormen dan de naam van een site![]()
wat outcast zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:32 schreef Sh0g het volgende:
als iemand zich verveeld kan die ook een kruiswoord puzzle maken met anime titels, Japanse termen, etc. de overgebleven letters vormen dan de naam van een site![]()
Pardon? Ik ben er een dagje niet en gelijk wordt een van de beste anime aller tijden de grond in getrapt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Pardon? Omdat 'ie toevallig niet gaat over een jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
Bebop was een van de eerste series die mensen versteld heeft doen staan van hoe je een beetje volwassen serie in elkaar kan zetten. Het geweld voert niet de boventoon, de serie heeft humor, geweldige sfeer en de muziek is... nou ja... tigtig keer beter dan wat je normaal in animé's tegenkomt. Na de 70'er jaren pornomuziek in series als neon genesis evangelion was het heel verfrissend om eens een soundtrack te hebben die het ook als gewone muziekCD heel goed doet. Cowboy Bebop is het schoolvoorbeeld van een volwassen animé, imo...
golden boy is egt fantastisch, geweldige humor tbhquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Net de 1ste episode van golden boy gezien.
Prachtige tekenstijl (of iig herinnert me een beetje aan slamdunk, ook die veranderende gezichten) Serie deed me een beetje denken aan knight rider of the pretender. Word het zo'n ik help iedere keer mensen in een andere baan serie?
leuke muziek ook
s.c. edit: Gewoon niet al te overduidelijk met linkjes rondstrooien enzo. Subtiliteit enzo plus pm'en kan altijd. Je hoeft ook niet met links of verkapte links te gaan strooien als niemand erom vraagt
Hoe klinkt jaren 70 porno muziek?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben er een dagje niet en gelijk wordt een van de beste anime aller tijden de grond in getrapt.In NGE zit geen 70'er jaren porno-muziek hoor, toevallig vind ik dat nu net een van de betere series qua OST.
euh leuk en aardigquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
golden boy is egt fantastisch, geweldige humor tbh
hij travelled wat rond komt een baan tegen en daar is dan een chick waar hij moet samenwerken maar hij lijkt zon kluns en als dan de druppel de emmer laat overlopen gaat ie weg en dan achteraf ziet de dame pas in hoe geweldig ie is en wordt ze helemaal hoteldebotel op hem.
er zijn jammer genoeg maar 6 episodes en 6 lijkt half einde. (met name alle dames van voorgaande komen terug, maar als ie vlucht volgen ze hem met zijn alle hem.)
ah... dat vin'k tof...quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:40 schreef outcast_within het volgende:
OP bijgewerkt
Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans
Zoveel jaren '70 pornomuziek ken ik ook niet, maar ik weet heel zeker dat ze in de jaren 70 echt niet nueckten op de muziek uit NGEquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe klinkt jaren 70 porno muziek?
Kennelijk heb ik niet zo veel jaren 70 porno gekeken als jordy en suus en edit orealo![]()
whoops, moest ff beter over dat stukje nadenken hoe ik moest schrijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
euh leuk en aardigmaar ik ben pas bij ep 1 ^_^
er is geen spoiler policy oid en helemaal niet met zo'n oude serie maar toch.
ik weet nu dus al het einde![]()
Ik ben deze nu aan het halen in de winkel
[a f k ] The Melancholy of Haruhi Suzumiya - 06 avi
Heb er zin in.
Hmmm in nederland weet ik het niet zo snel, maar ik heb wel eens in de V&D in duitsland wat anime soundtracks zien staan, hier in nederland nog nooit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef mschol het volgende:
weet iemand een zaak (liefst een normale winkel in NL) waar ze veel anime soundtracks verkopen?
hmm okayquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmmm in nederland weet ik het niet zo snel, maar ik heb wel eens in de V&D in duitsland wat anime soundtracks zien staan, hier in nederland nog nooit.
Beste kan je bestellen via inet though denk ik.
kende de site niet eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heeft Archonia niet wat je zoekt ?
die heeft gratis verzendskosten deze week namelijk
Als je iets bestelt. Ik wil een midori iloveseijiphoneclip dingquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heeft Archonia niet wat je zoekt ?
die heeft gratis verzendskosten deze week namelijk
Goeie sitequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
kende de site niet eens
ze hebben wat ik zoek en ze verzenden kennelijk vanuit belgie ?
dat betekent nooit douane heffingen betalen
en ook nog kunnen betalen via bank transfer
Bij de Boudisque in Amsterdam hebben ze altijd wel wat liggen tussen de soundtracks. Kom oa die van Evangelion en Noir vaak tegen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef mschol het volgende:
weet iemand een zaak (liefst een normale winkel in NL) waar ze veel anime soundtracks verkopen?
deze bedoel jequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als je iets bestelt. Ik wil een midori iloveseijiphoneclip ding(iemand nog iets samen bestellen trouwens?)
Die jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
deze bedoel je![]()
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=31185
Ik vind die kosten wel meevallen, helemaal DPD, die is voor alle gewichten hetzelfde, en als je iets kleins heb dan doe je t toch gewoon via gewone post?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
kende de site niet eens
ze hebben wat ik zoek en ze verzenden kennelijk vanuit belgie ?
dat betekent nooit douane heffingen betalen
en ook nog kunnen betalen via bank transfer
de verzend kosten zijn wel behoorlijkhoog:
Verzendingsmethode kost
Normale post 4.20 EUR
UPS 12.86 EUR
Ophalen bij Archonia 1.89 EUR
Verzekerde verzending (DPD) 5.65 EUR
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:44 schreef Orealo het volgende:
Ja hee we moeten een naam verzinnen voor het volgende deel..
Dat is je geradequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:49 schreef mschol het volgende:
en mocht ik hier mee deel op slot flikkeren ik open geen neiuwe..!
dus eigenlijk was het gewoon positiefquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is je geradedamn wat een chaos zeg.
Meneer ik heb het te druk om te wijzigen plus ik gooi er wiki bij.
Met als gevolg dat de druk op een op schoonmaak actie groter werd en ik tijd kwijt was met OP opschonen.
Ja hoor. dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk was het gewoon positief
de OP is nu eindelijk opgeschoond ...
geen tijd om een nieuwe te openen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Orealo het volgende:
Ik heb ook geen tijd om een nieuwe te openen![]()
Ik ging 'm telkens letter voor letter overtikkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
geen tijd om een nieuwe te openen?
Wat klets je nou.
Het enige wat je hoeft te doen is de wiki tekst (zwoegen,bloed,zweet) te kopieeren en de tt die er instaat ook kopieeren in die lege regel erboven
Je weet wel wat je al zo vaak hebt gedaan
er ging idd nog al wel wat fout als je een Topic openendequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ging 'm telkens letter voor letter overtikken
of quickquote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |