Ja, dat komt door een discussie in het vorige topic, eigenlijk mag de naam van de website niet genoemd worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef RipCore het volgende:
Het is alleen fout..
het is zeker de moeite waardquote:
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef outcast-within het volgende:
etwas grammatik richtig nicht ich glaube du verstand.
quote uit OP demmo gramatika? i don't care ^_^
slowchat edit:oja vanwege een website die al bestond (helemaal vergeten) ik vond het gewoon veel lekkerder klinken. een mooie brak vertaalde Hou je van anime? (dus eerst suki dan anime
)
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meetquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenWanneer mensen pakketjes gaan bestellen kunnen we met elkaar meeliften en de verzendkosten delen
![]()
Dus als je weer een bestelling daar gaat doen, dan moet je het maar even laten weten
Elfen lied vector?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
binnenkort hoop ik ElfenLied vector 2 & 3 binnen te krijgen
Ik heb nu de eerste 7 eps gekeken en het begint aardig aan mij te groeien. Ik had meer comedy verwacht dan serieuze drama maar de mix is nu eigelijk perfect.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard![]()
een vraagje kan je zonder dat je eerste seizoen van School Rumble hebt gekeken gewoon tweede seizoen kijken ? ( ben al bezig )
Oooh, ik hoopte dat 't een extra versie was, een vervolg ofzo, jammerquote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elfenlied: Vector (deel) 2 & 3
![]()
![]()
http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=elfen+lied
ach de NL release van gunslinger girl (13 eps) werden over 4 dvd's verspreid, de eerste had 4 eps de rest 3quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
14 eps en dat dan nog over 4 dvd's verspreiden
Nee dank je![]()
Ja of anderzijds zorgen dat het terecht komt, maar het scheelt behoorlijk als je verzendkosten kan delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meet
"Loot" is copyrighted by orealo
yepquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef blessed19 het volgende:
tvp.
ik ben eerlijk gezegd met jordy eens dat er wel wat geknipt mag worden in de OP.
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leukquote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |