het is zeker de moeite waardquote:
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef outcast-within het volgende:
etwas grammatik richtig nicht ich glaube du verstand.
quote uit OP demmo gramatika? i don't care ^_^
slowchat edit:oja vanwege een website die al bestond (helemaal vergeten) ik vond het gewoon veel lekkerder klinken. een mooie brak vertaalde Hou je van anime? (dus eerst suki dan anime
)
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meetquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenWanneer mensen pakketjes gaan bestellen kunnen we met elkaar meeliften en de verzendkosten delen
![]()
Dus als je weer een bestelling daar gaat doen, dan moet je het maar even laten weten
Elfen lied vector?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
binnenkort hoop ik ElfenLied vector 2 & 3 binnen te krijgen
Ik heb nu de eerste 7 eps gekeken en het begint aardig aan mij te groeien. Ik had meer comedy verwacht dan serieuze drama maar de mix is nu eigelijk perfect.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard![]()
een vraagje kan je zonder dat je eerste seizoen van School Rumble hebt gekeken gewoon tweede seizoen kijken ? ( ben al bezig )
Oooh, ik hoopte dat 't een extra versie was, een vervolg ofzo, jammerquote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elfenlied: Vector (deel) 2 & 3
![]()
![]()
http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=elfen+lied
ach de NL release van gunslinger girl (13 eps) werden over 4 dvd's verspreid, de eerste had 4 eps de rest 3quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
14 eps en dat dan nog over 4 dvd's verspreiden
Nee dank je![]()
Ja of anderzijds zorgen dat het terecht komt, maar het scheelt behoorlijk als je verzendkosten kan delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meet
"Loot" is copyrighted by orealo
yepquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef blessed19 het volgende:
tvp.
ik ben eerlijk gezegd met jordy eens dat er wel wat geknipt mag worden in de OP.
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leukquote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:48 schreef RipCore het volgende:
Ooh ik voel mij verantwoordelijk voor jouw brakheid.
Of er was iemand voor deel 10 die H&C elke post zonodig moest spammen als een randdebiel.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.
Je voelt je alleen rond 04.00 wat fitter als je aan het kijken bent dan wanneer de wekker om 8.30 gaat na een paar uur slaap![]()
Ach, de eerste bakken koffie zitten erin en het gaat nu wel weer.
Kimi ga Nozomu Eienquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz, volgende probleem
In mei eindigen nagenoeg alle normale series op tv en moet ik dus voor een langere periode het hebben van ALLEEN MAAR ANIME
Dus...wie raad mij wat aan
Heb helaas alle top series al gezien, dus alles in de top 25 van animenfo hoef je niet mee aan te komen
Daarvoor hoef ik niet te graven, weet uit mijn hoofd dat ik alleen nog Read Or Die T.V moet kijken en Shingetsutan Tsukihimequote:Op maandag 8 mei 2006 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
Top Gear is net gisteravond weer begonnnen
Maar je kunt gewoon even door je animécollectie graven naar series die je nog niet gezien hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |