ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoelquote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zou je niet 'ns de link naar nr 14 in de OP verwerken?
niet in discussie gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:31 schreef Carnager het volgende:
Ik vind 't anders een mooie op.
Zeker voor mensen die niet eerder met anime in aanraking zijn geweest is het heel informatief.
En als je het allemaal niet wilt lezen, dan scroll je toch omlaag?
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb de OP maar 1x gelezen, je HOEFT niet alles te lezen wat hier staat hequote:Op zondag 7 mei 2006 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ga er gewoon lekker grof in zitten editten en maak er weer een normale OP van. Zonder al die overbodige rotzooi als die taalcursus, de hall of fame, gevleugelde uitspraken, etc...
Nee ik wil em echt op CD bezittenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoel
bij elkaar is het iets van 700 mb geloof ik
Neuh... maar ik vind hem veel te lang... De uitleggende tekst is prima, het Het grote Anime/Manga topic-plaatje is tof, de links naar handige sites en de vorige delen zijn dat eveneens.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef outcast-within het volgende:
[..]
niet in discussie gaan
nu komt ie straks met allemaal argumenten enzo
had eerder verteld. dan kon die bij mijn amazon pakketjequote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
Ja, dat komt door een discussie in het vorige topic, eigenlijk mag de naam van de website niet genoemd worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef RipCore het volgende:
Het is alleen fout..
het is zeker de moeite waardquote:
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef outcast-within het volgende:
etwas grammatik richtig nicht ich glaube du verstand.
quote uit OP demmo gramatika? i don't care ^_^
slowchat edit:oja vanwege een website die al bestond (helemaal vergeten) ik vond het gewoon veel lekkerder klinken. een mooie brak vertaalde Hou je van anime? (dus eerst suki dan anime
)
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meetquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm... misschien handig om dat hier te meldenWanneer mensen pakketjes gaan bestellen kunnen we met elkaar meeliften en de verzendkosten delen
![]()
Dus als je weer een bestelling daar gaat doen, dan moet je het maar even laten weten
Elfen lied vector?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
binnenkort hoop ik ElfenLied vector 2 & 3 binnen te krijgen
Ik heb nu de eerste 7 eps gekeken en het begint aardig aan mij te groeien. Ik had meer comedy verwacht dan serieuze drama maar de mix is nu eigelijk perfect.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard![]()
een vraagje kan je zonder dat je eerste seizoen van School Rumble hebt gekeken gewoon tweede seizoen kijken ? ( ben al bezig )
Oooh, ik hoopte dat 't een extra versie was, een vervolg ofzo, jammerquote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elfenlied: Vector (deel) 2 & 3
![]()
![]()
http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=elfen+lied
ach de NL release van gunslinger girl (13 eps) werden over 4 dvd's verspreid, de eerste had 4 eps de rest 3quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
14 eps en dat dan nog over 4 dvd's verspreiden
Nee dank je![]()
Ja of anderzijds zorgen dat het terecht komt, maar het scheelt behoorlijk als je verzendkosten kan delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. helemaal voordat er een meet geplant is. kun je loot delen tijdens de meet
"Loot" is copyrighted by orealo
yepquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef blessed19 het volgende:
tvp.
ik ben eerlijk gezegd met jordy eens dat er wel wat geknipt mag worden in de OP.
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leukquote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:48 schreef RipCore het volgende:
Ooh ik voel mij verantwoordelijk voor jouw brakheid.
Of er was iemand voor deel 10 die H&C elke post zonodig moest spammen als een randdebiel.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen, ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor het feit dat ik ep na ep aanzet.
Je voelt je alleen rond 04.00 wat fitter als je aan het kijken bent dan wanneer de wekker om 8.30 gaat na een paar uur slaap![]()
Ach, de eerste bakken koffie zitten erin en het gaat nu wel weer.
Kimi ga Nozomu Eienquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz, volgende probleem
In mei eindigen nagenoeg alle normale series op tv en moet ik dus voor een langere periode het hebben van ALLEEN MAAR ANIME
Dus...wie raad mij wat aan
Heb helaas alle top series al gezien, dus alles in de top 25 van animenfo hoef je niet mee aan te komen
Daarvoor hoef ik niet te graven, weet uit mijn hoofd dat ik alleen nog Read Or Die T.V moet kijken en Shingetsutan Tsukihimequote:Op maandag 8 mei 2006 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
Top Gear is net gisteravond weer begonnnen
Maar je kunt gewoon even door je animécollectie graven naar series die je nog niet gezien hebt...
Onwijs veel gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef Jordy-B het volgende:
Bezit je weinig, of heb je gewoon onwijs veel gezien?
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...quote:
ik gok dat dat komt doordat veel mensen de oude titels niet kijken en de nieuwere wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...
Het is ook onvoorstelbaar hoe laag Akira staat, bijvoorbeeld... Of een groot aantal Ghibli-films.
daar had ik het met zeur gister nog over. Dat ik die niks vondquote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
NIeuwere series krijgen vaak een hogere waardering dan oudere series...
Het is ook onvoorstelbaar hoe laag Akira staat,
Je merkt gewoon dat nieuwe titels veel vaker gelijk een 9+ krijgen van fans... Soms zelfs al voordat de fansub van de eerste aflevering uit is.Ouran High School Host Club, bijvoorbeeld. Die serie heeft een 9.9 (!) gekregen als waardering!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat dat komt doordat veel mensen de oude titels niet kijken en de nieuwere wel..
Voor zover ik weet is hij nog gewoon unlicensed.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Oef Eureka Seven is inderdaad erg leuk![]()
mja, was tie nu inmiddels al gelicensed???![]()
Is de kwaliteit van die serie een beetje constant? Ik heb op animenewsnetwork even gekeken wie er achter de serie staan... De series director is Tomoki Kyoda (RahXephon), maar als je dan verder kijkt, blijkt dat ze voor alle afleveringen andere mensen gebruiken... Verschillende mensen voor de episode scripts (hoewel Tomoki Kyoda wel de meeste afleveringen en het begin en het einde doet), verschillende episode directors, verschillende animation directors, verschillende 2nd key animation directors, zelfs verschillende background-artists en zo gaat het door voor bijna alle taken...quote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef Intronic het volgende:
Eureka Seven =![]()
[afbeelding]
Mecha, drama, beetje humor, en veel actie![]()
Heb zelf eigenlijk alles achterelkaar gekeken, maar de kwaliteit is altijd goed geweest. En het is met niet opgevallen dat er kwa animatie / characters veel veranderd is. Niet zoals bij naruto soms dat de characters er per aflevering verschrikkelijk anders uit zien, iedereen ziet er nog zo uit als in ep 1. Kwa tekenstijl that is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van die serie een beetje constant? Ik heb op animenewsnetwork even gekeken wie er achter de serie staan... De series director is Tomoki Kyoda (RahXephon), maar als je dan verder kijkt, blijkt dat ze voor alle afleveringen andere mensen gebruiken... Verschillende mensen voor de episode scripts (hoewel Tomoki Kyoda wel de meeste afleveringen en het begin en het einde doet), verschillende episode directors, verschillende animation directors, verschillende 2nd key animation directors, zelfs verschillende background-artists en zo gaat het door voor bijna alle taken...
De serie is vrij lang (50 eps), maar ik heb nog nooit zo'n gigantisch team aan een serie zien werken...
quote:[message=25712394,noline]Surkow schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:01[/message]:
Ik ben het niet met die volgorde eens...
De films zijn gewoon een andere realiteit dan de series.
De volgorde is eerder:
- Ghost in the Shell;
- Ghost in the Shell - Innocence
Alternatieve realiteit:
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (OVA versie SAC 1);
- Ghost in the Shell: Takichoma Special;
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - 2nd GIG;
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - 2nd GIG Individual Eleven (OVA versie SAC 2);
- Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - Solid State Society
De OVAs zijn niet echt de moeite waard omdat het gewoon samenvattingen zijn van de tv series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |