Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
GITS2 kwam uit voor GITS:SAC2
maar het boeit idd niets in welke volgorde je ze kijkt, omdat de series en films los van elkaar staan. Als je GITS maar kijkt voor GITS2 en GITS:SAC maar kijkt voor GITS:SAC2...
De films en series hebben ook een andere regisseur, compleet verschillende muziek en verschillende sfeer.
Ze hebben wel wat Animé bij de FRS... onder andere A-Film verkoopt via die winkel (A-Film is onder andere bekend van Asiamania en Manga-DVD) en Dybex (die meer series uitbrengt) eveneens.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
Oh!
Ja daar hadden ze er ook wat van.
Ik zou toch zweren dat ik ook 'echte' anime zag staan, ik zal vorige keer namen onthouden.
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
spoiler voor higurashi no naku koro ni..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 20:17:12 ]
Je moet en je zal gelijk krijgen hequote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.
GITS2 kent echter min-of-meer hetzelfde team als GITS1, waardoor de twee films beter op elkaar aansluiten dan de eerste film en de serie.
Misschien niet qua tekenstijl, maar wel qua muziek (De bijzondere klanken van Kenji Kawai in de film, of de wat toegankelijkere muziek van Yoko Kanno in de serie), tempo (regisseur Mamoru Oshii gebruikt graag relatief lange scènes waarin eigenlijk niets gebeurt dat de verhaallijn verder helpt... Zoals de lange vlucht met dat helicopter-achtige apparaat in GITS2) en sfeer (in de films wordt bijvoorbeeld véél minder gesproken dan in de serie).
uhhmmm jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
Vrolijk nummer manquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
omgosh
waar bestelt???
HLJ?? :3
* Kabuto_Raiger wants ;_;![]()
wat is dat och met die animesquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat och met die animes
altijd bergen meiden
en nog zo iets:
hoe zijn ze op het idee van 'nosebleeds' gekomen?
Mahou Sensei Negimaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Was het niet zo dat moeder tegen hun zoons zeiden toen ze klein waren dat ze niet naar mooie/naakte vrouwen mochten kijken omdat ze anders een bloedneus zouden krijgen? Zoiets heb ik in een boek staan hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
ik zal het ze zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is lekker![]()
Gewoon op volgorde van de release kijken
GITS
GITS:SAC
GITS:SAC2
GITS2
De serie is inderdaad lostaand van de twee films, alleen is de tweede film wel meer gericht op de style van de series (nog meer gelul en minder actie:)) en om daaraan te wennen raad ik je dus aan om beide series te kijken voordat je aan de 2e film begint.
oen flux is weer zo'n duistere "realistische" somerbere toekomst troep met allerlei lelijkheid en moraalquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Orealo het volgende:
Opzich gaat nederland wel vooruit qua anime.
Ik liep laatst in de Free record shop, en er staat gewoon allemaal anime tussen de normale dvd's!
Echt niet verwacht!
Aeon Flux (ken ik niet) en nog een paar die ik vergeten ben, maar wel cool.
Hopen dat 't een beetje opbloeid!
ze hadden ook Blair Witch Project 1 + 2, die dan weer wel gekocht![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
Another hall of famer returnsquote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef SureZal het volgende:
zoo, verhuizing achter de rug.. nog geen internet thuis (zit nu op het netwerk van de buren op mn laptop) maar kan iig weer mee lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |