Ik moet er nog helemaal aan gaan beginnen, dus ik vind het wel belangrijk om te weten in welke volgorde ik het moet kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
@zeur
iemand was het niet met jou volgorde eens
[..]
ga Golden Boy kijkenquote:
spoiler voor higurashi no naku koro ni..quote:Op maandag 8 mei 2006 13:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij nog gewoon unlicensed.
Ben nu ook begonnen met een paar nieuwe series:
Utawarerumono, Fate / Stay Night, en Higurashi no Naku Koro ni (When the Higurashi Cried)
Alle 3 wel toffe series, dus als je nog iets nieuws wilt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een xxxHolic usericon...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef Suus-chan het volgende:
Op aanraden van outcast_within denk ik dat ik hier ook maar kom posten ^^
Ik hoop dat ik iets nuttigs kan bijdragen aan dit topic. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel![]()
Abunai ja, is een fok anime meeting., topic volgt nog, maand of 2 voor het gebeuren.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef Intronic het volgende:
Gaat er hier iemand naar Animecon of Abunai? Lijkt me wel tof om een keer naar toe te gaan, niet verkleed dan![]()
Jep, en dat is als je een Saturday only ticket hebt best brak. Je moet iedere keer weer naar de garderobe voor je naar bijvoorbeeld een filmruimte gaat. Het is allemaal erg streng, en er wordt ook echt wel op gecontroleerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zit dat op Animecon met die policy dat je geen rugzak of plastic tassen met gekochte goederen over de ruimte mag slepen? Moet je echt iedere keer dat je wat koopt terug naar de auto/hotelkamer/kluis/etc?
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zit dat op Animecon met die policy dat je geen rugzak of plastic tassen met gekochte goederen over de ruimte mag slepen? Moet je echt iedere keer dat je wat koopt terug naar de auto/hotelkamer/kluis/etc?
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Suus-chan het volgende:
Ja, maar ze zijn bang dat er anders te veel gejat of vernield wordt. Kan ik wel inkomen eigenlijk, het is alleen een beetje lastig, maar je gaat er niet dood van hoor. Het zou pas erg zijn als je iedere keer bij de garderobe opnieuw zou moeten betalen
Ja en in de game room zitten controllers los, en liggen her en der spelletjes, bovendien staan daar vaak veel mensen opeen gepakt, dus ik snap het wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Carnager het volgende:
[..]
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.
Ruimtes, en in het byzonder de donkere ruimtes, moeten goed begaanbaar zijn in het geval van calamiteiten, zodat iedereen snel en zonder struikelen etc de ruimte cq het hotel kan verlaten.
Het is inderdaad niet al te praktisch, maar ja, het is wel noodzakelijk op een event van deze omvang.
Ja klopt, maar ik dacht ook dat het tegen grijpgrage handjes was in de dealerroom... naja, misschien verkeerd gedacht...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Carnager het volgende:
[..]
De eigenlijke beweegreden is de veiliging en de vergunning/brandweerverordening/verzekering.
Ruimtes, en in het byzonder de donkere ruimtes, moeten goed begaanbaar zijn in het geval van calamiteiten, zodat iedereen snel en zonder struikelen etc de ruimte cq het hotel kan verlaten.
Het is inderdaad niet al te praktisch, maar ja, het is wel noodzakelijk op een event van deze omvang.
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
@zeur
iemand was het niet met jou volgorde eens
[..]
Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
GITS2 kwam uit voor GITS:SAC2
maar het boeit idd niets in welke volgorde je ze kijkt, omdat de series en films los van elkaar staan. Als je GITS maar kijkt voor GITS2 en GITS:SAC maar kijkt voor GITS:SAC2...
De films en series hebben ook een andere regisseur, compleet verschillende muziek en verschillende sfeer.
Ze hebben wel wat Animé bij de FRS... onder andere A-Film verkoopt via die winkel (A-Film is onder andere bekend van Asiamania en Manga-DVD) en Dybex (die meer series uitbrengt) eveneens.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
Oh!
Ja daar hadden ze er ook wat van.
Ik zou toch zweren dat ik ook 'echte' anime zag staan, ik zal vorige keer namen onthouden.
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het verschil tussen GITS1 en GITS2 vind ik dus zodanig dat ik iedereen aanraad om (iig) SAC1 te kijken voordat je de aan GITS2 begint.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
spoiler voor higurashi no naku koro ni..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 20:17:12 ]
Je moet en je zal gelijk krijgen hequote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of je nou GITS2 of GITS:SAC gebruikt om aan de nieuwe stijl te wennen, maakt weinig uit... Het verschil tussen de twee films is echter minder dan het verschil tussen de eerste film en de serie.
GITS2 kent echter min-of-meer hetzelfde team als GITS1, waardoor de twee films beter op elkaar aansluiten dan de eerste film en de serie.
Misschien niet qua tekenstijl, maar wel qua muziek (De bijzondere klanken van Kenji Kawai in de film, of de wat toegankelijkere muziek van Yoko Kanno in de serie), tempo (regisseur Mamoru Oshii gebruikt graag relatief lange scènes waarin eigenlijk niets gebeurt dat de verhaallijn verder helpt... Zoals de lange vlucht met dat helicopter-achtige apparaat in GITS2) en sfeer (in de films wordt bijvoorbeeld véél minder gesproken dan in de serie).
uhhmmm jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
Vrolijk nummer manquote:Op maandag 8 mei 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
Is dit nou Inoue met een prei van Bleach?
Hier het orgineel: http://www.tvfolk.net/video/loituma_256k.mov
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
omgosh
waar bestelt???
HLJ?? :3
* Kabuto_Raiger wants ;_;![]()
wat is dat och met die animesquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat och met die animes
altijd bergen meiden
en nog zo iets:
hoe zijn ze op het idee van 'nosebleeds' gekomen?
Mahou Sensei Negimaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:22 schreef koffiegast het volgende:
iemand die weet hoe die serie heet met een gozer met klein brilletje en rood haar als tovenaar met allemaal chicks? kan niet egt vinde @ animenfo :/
Was het niet zo dat moeder tegen hun zoons zeiden toen ze klein waren dat ze niet naar mooie/naakte vrouwen mochten kijken omdat ze anders een bloedneus zouden krijgen? Zoiets heb ik in een boek staan hier.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
ik zal het ze zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is lekker![]()
Gewoon op volgorde van de release kijken
GITS
GITS:SAC
GITS:SAC2
GITS2
De serie is inderdaad lostaand van de twee films, alleen is de tweede film wel meer gericht op de style van de series (nog meer gelul en minder actie:)) en om daaraan te wennen raad ik je dus aan om beide series te kijken voordat je aan de 2e film begint.
oen flux is weer zo'n duistere "realistische" somerbere toekomst troep met allerlei lelijkheid en moraalquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Orealo het volgende:
Opzich gaat nederland wel vooruit qua anime.
Ik liep laatst in de Free record shop, en er staat gewoon allemaal anime tussen de normale dvd's!
Echt niet verwacht!
Aeon Flux (ken ik niet) en nog een paar die ik vergeten ben, maar wel cool.
Hopen dat 't een beetje opbloeid!
ze hadden ook Blair Witch Project 1 + 2, die dan weer wel gekocht![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens opgezocht, ik dacht dat het een soort van gezegde is, als jongens een erectie krijgen, krijgen ze een bloedneus.
Another hall of famer returnsquote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef SureZal het volgende:
zoo, verhuizing achter de rug.. nog geen internet thuis (zit nu op het netwerk van de buren op mn laptop) maar kan iig weer mee lullen
Oh, ik was altijd in de veronderstelling dat het iets met hun bloeddruk te maken had (opwinding?) dat stijgt bij het zien van een mooie vrouw... Maar dan in een overdreven vorm oid, maar jouw verklaring klinkt beter in de oren... Weer wat geleerd...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat moeder tegen hun zoons zeiden toen ze klein waren dat ze niet naar mooie/naakte vrouwen mochten kijken omdat ze anders een bloedneus zouden krijgen? Zoiets heb ik in een boek staan hier.
Op Hoog Catherijne in Utrecht staan die paar anime DVD's in de buurt van de Asian Screen movies, maar dan wel onder het kopje 'Manga'. Zo snappen mensen het natuurlijk nooitquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Orealo het volgende:
Ik liep laatst in de Free record shop, en er staat gewoon allemaal anime tussen de normale dvd's!
Echt niet verwacht!
Tja eigenlijk snap ik het wel, het is de verkeerde benaming, maar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
anime onder het kopje manga is logisch, om de een of andere reden word anime hier als manga uit gegeven ..(in de niet speciaal-zaken dan)
dit heeft te maken met een bedrijf die vroeger de eerste anime dvd als manga in NL verkocht.. (zoiets was het, tis me ooit uitgelegd, weet het alleen niet precies meer)
Was dat niet Manga Entertainment of zo? Zij waren inderdaad een van de eersten die anime op video uitbrachten hier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
anime onder het kopje manga is logisch, om de een of andere reden word anime hier als manga uit gegeven ..(in de niet speciaal-zaken dan)
dit heeft te maken met een bedrijf die vroeger de eerste anime dvd als manga in NL verkocht.. (zoiets was het, tis me ooit uitgelegd, weet het alleen niet precies meer)
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Suus-chan het volgende:
Maar ik ben er wel voor dat 'manga' en 'anime' goed worden gebruikt. Het is nogal een verschil en wij halen toch ook niet de woorden 'stripboek' en 'tekenfilm' door mekaar in het NL?
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.
Mensen kennen 'anime' niet, misschien moet het eerst meer onder die noemer op TV komen, ik denk niet dat nederland al klaar is voor het woordje 'Anime'
even wachten tot Outcast ons aan elkaar voorsteld![]()
![]()
idd! pita-ten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan niet
dan krijg je ook vast meer anime aanhangers o.a.
Tja, we hebben Cowboy Bebop gehad, of misschien nog steeds wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks is de wat meer volwassener anime showe ipv het standaard foxkids geval: dbz, shinchan, pokemon en watvoormeermon al dan niet
Free shippingquote:Konnichiwa!
Yes, that is right! ARCHONIA offers free shipping to Benelux customers from Monday 8th of May 2006 to Monday 15th of May 2006 for orders placed within this period*. Customers living out of this region but who still have the DPD Delivery Service available for their country will be able to enjoy a 5 euro reduction on their DPD shipping cost. Just make sure your order weighs at least 1 kilogram*.
A small hint - Use the “rearrange-all” function! When you look at your open orders in your order history, you can manage them all with one single click - all your open orders are merged together and then split in a part which is in stock and another part which is not (yet) in stock. There is no need to spend lots of time at moving individual items from this order to another one: one click is all it takes! Use the rearrange function now to get all your available items delivered with your 'free shipping' order.
Why we are giving you this nice present? Soon we will be presenting a renewed ARCHONIA Website! This is something we just HAVE to celebrate with our dear customers*!
ARCHONIA will be offering more handy options and more new features at the renewed ARCHONIA Website than you can shake an Otaku at! Here is a quick sneak peek on some of the new things that will become available:
*With every article in the ARCHONIA Assortment shipping times will be displayed. This feature shows you how long it takes for an item to restock.
*You want to be kept up-to-date on the status of articles from your favorite series? Add every article you like to your personal ARCHONIA WishList and as soon as there is a status update for that item you will be the first one to know it via e-mail. This option is more than handy to those who like to order prereleases at ARCHONIA.
*Orders are shipped faster. Before you know it you will be holding the goodies you ordered!
*In an instant you will be able to read messages of your recently placed orders, add articles to your WishList, view placed and old orders, adjust some of your personal settings,… Why? Your personal ARCHONIA Account will be getting a make-over!
Soon you will be able to enjoy these things. We even have more options and features waiting for you but… shhht, those will be kept a secret for just a bit longer. You will be visiting us at the Grand Opening, don't you?
See you soon at www.ARCHONIA.com !!
Your Archonia.com Team
Idd... tegenwoordig gebeurt het onder het kopje MangaDVD (een van de merken van het bedrijf AFilm)... In de eerdere animé en mangatopics was het om de haverklap weer raak dat iemand uitgebreid uitgelegd moest worden dat manga Japans is voor strips en animé Japans is voor tekenfilm...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Was dat niet Manga Entertainment of zo? Zij waren inderdaad een van de eersten die anime op video uitbrachten hier.
Maar ik ben er wel voor dat 'manga' en 'anime' goed worden gebruikt. Het is nogal een verschil en wij halen toch ook niet de woorden 'stripboek' en 'tekenfilm' door mekaar in het NL?
Ze hebben Cowboy Bebop uitgezonden op TMF... In het Japans!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je zult toch houden dat het voor tieners blijft, vrees ik... Dus dan kom je uit bij Jetix/Nick... Maar de publieke omroep hoort programma's uit te zenden voor een kleinere doelgroep...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:57 schreef Orealo het volgende:
Welke omroep denk je dat hier het meest geintreseerd in is?
neeeee wat doe jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef Orealo het volgende:
Yup, naruto is een goed begin denk ik.
Ik krijg net dit mailtje :
[..]
Free shipping
Ik bedoel ook niet dat je het woord anime moet vervangen door tekenfilmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk wel waar, maar ik heb liever dat er manga staat, dan tekenfilm.
Mensen kennen 'anime' niet, misschien moet het eerst meer onder die noemer op TV komen, ik denk niet dat nederland al klaar is voor het woordje 'Anime'
even wachten tot Outcast ons aan elkaar voorsteld![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |