Ik ben verder nog geen leuke PSP games tegen gekomen hoorquote:
In het besturingsmenu zijn de O en X toetsen omgewisseld in functie t.o.v. de Europese versie.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vraag mij af wat de verschillen tussen een Japanse PSP en een Europese PSP zijn. De Japanse is namelijk aanzienlijk goedkoper aan te schaffen en ook nog eens in het wit verkrijgbaar. De Europese daarentegen kent nog steeds een hoge prijs. Kan iemand mij dit exact vertellen?
Zeker weten?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef Ipho het volgende:
Er was toch ook iets, met de powerknop. Die was in de EU versie beter uitgewerkt.
Je kunt de powerknop niet omdraaien, nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef deejaylethal het volgende:
Volgens mij ook.... Maar is het niet aan te passen? Kan je die knoppen niet omdraaien?
Sorry...quote:
Nee, ook niet.quote:Ik bedoel dus de X en O knop... Kan je daar de functionaliteit niet van omdraaien?
Ik las het in een interview.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten?Volgens mij is die overal hetzelfde hoor.
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef P-Style het volgende:
Nee, ook niet.De [afbeelding] en [afbeelding] knoppen zijn al sinds de Playstation 1 omgekeerd geweest in Japan. Ik vraag me af waarom dat zo is.
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's omdat ze daar ook links ipv rechts rijden
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:31 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ja, en daarom houd je in Australie je PSP op de kop....
Ik heb Nintendogs alquote:Op woensdag 26 april 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
How 'bout some puppy love?
Vrolijke hondenscreens
Komt vast weer terug rond septemberquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je wacht er gewoon op in de hoop dat het ooit zal gaan komen, of je weet al zeker dat die actie zal gaan terugkeren?
Ik heb die actie al meerdere malen meegemaakt, en dat bevalt bestquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je wacht er gewoon op in de hoop dat het ooit zal gaan komen, of je weet al zeker dat die actie zal gaan terugkeren?
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
2 gigabyte. Die zakken nu lekker in prijs omdat de 4 en 8gb kaartjes eraan komen.
da's volop ruimte voor filmpjes, mp3 en eventueel homebrew mocht je dat willen
Daxter is erg vet jaquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef OG-Loco het volgende:
Ik ben sinds Loco Roco weer helemaal verliefd op mn PSP.
Dus wacht ik op de FRS die weer eens met een 3halen 2betalen aanbieding komt ivm Daxter, die schijnt nl. ook vet te zijn.
Muziek heb ik mijn w800i voor en filmpjes kijken doe ik thuisquote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Maar de psp is niet alleen om te gamen, ikzelf gebruik hem ook ongeveer elke dag voor muziek en filmpjes!Ik vind het nog altijd een leuk apparaat
Of je loopt effe een rondje door de buurt om te kijken of er ergens een Wifi-verbinding open staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil nog steeds geen 2.7 maar als ik het zou willen kan het niet eens, want ik kan mijn psp niet op mijn pc aansluiten. Geen enkel USB apparaat btw. Ku* windows 98.
Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je loopt effe een rondje door de buurt om te kijken of er ergens een Wifi-verbinding open staat.
quote:
Ik vind bijna altijd wel een onbeveiligde verbinding in de buurtquote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.En bovendien, ik kan niks aan mijn homebrew doen, en dat is het probleem.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe zit het met die Japanse PSP? Kan je daar gewoon de Nederlandse taal selecteren?
Even wachten, die komt vast ook wel op de PS2, net zoals GTA LCS.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
Die Daxter is de enige psp game die ik graag wil gamen, maar om daar nou een psp voor te kopen...nee
Ik vind dat echt zo suf dat ze die titels niet psp exclusief houden. Je moet mensen een reden geven om een psp naast hun gewone console te halen. Als ze alleen maar dezelfde spellen uitbrengen heeft dat weinig zin.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef JK het volgende:
[..]
Even wachten, die komt vast ook wel op de PS2, net zoals GTA LCS.
Het is een leuk spel, PSP waardig maar doe mij nog maar gewoon de originele Jak & Daxter 1.
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo suf dat ze die titels niet psp exclusief houden. Je moet mensen een reden geven om een psp naast hun gewone console te halen. Als ze alleen maar dezelfde spellen uitbrengen heeft dat weinig zin.
Nintendo heeft dat beter begrepen met de DS. Niet dat daar nou zoveel geweldige spellen voor zijn, maar je hebt wel unieke games als Nintendogs, Animal Crossing (speciale DS versie), Princess Peach en straks de nieuwe Mario. En natuurlijk Mario Kart DS, een speciale DS Metriod etc.
Oeps, ff vergeten dat ik niet was ingelogdquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPDus ik heb nog iets om naar uit te kijken
![]()
Trouwens, de meeste titels die jij noemt speel ik straks toch wel, gezien mijn vriendin (Flurrie) een DS heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Zitten idd wel wat leuke titels tussen. Hoewel Tekken: Dark Resurrection geloof ik gewoon een iets aangepast port is. Kijk er nietemin wel naar uit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPDus ik heb nog iets om naar uit te kijken
![]()
Oh ik heb zelf ook een DS, dus die nieuwe Mario komt hier ook zeker wel in huis. Maar goed. Dat hoort niet in dit topic. Ssst.quote:Trouwens, de meeste titels die jij noemt speel ik straks toch wel, gezien mijn vriendin (Flurrie) een DS heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Maakt niet uit; Tekken blijft cool en straks kan ik het overal spelen, dus wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zitten idd wel wat leuke titels tussen. Hoewel Tekken: Dark Resurrection geloof ik gewoon een iets aangepast port is. Kijk er nietemin wel naar uit.
[..]
Oh ik heb zelf ook een DS, dus die nieuwe Mario komt hier ook zeker wel in huis. Maar goed. Dat hoort niet in dit topic. Ssst.![]()
Volgens mij werkt die homebrew zooi niet meer met de nieuwe psp versies. En aangezien ik een 2.01 psp heb.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:32 schreef deejaylethal het volgende:
Die nieuwe Mario is idd vet... Maar kan je niet gewoon Mario Bros. 3 op je PSP zetten? Das is toch al mogelijk met een emulator? Die game is nog steeds de vetste Mario ooit!
Ja ok, op de GTA manier. Misschien moet ik dat idd maar eens gaan proberen. Ik heb momenteel toch GTA van iemand geleend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
t/m 2.60 is homebrew mogelijk. zie de homebrewlink uit de OP.
Is er iemand die niet wacht op GTquote:Op donderdag 27 april 2006 15:01 schreef brtausi het volgende:
Ik wacht nog steeds op Tomb Raider en Grand Turismo.
(tvp)
Check Outrun 2 coast 2 coast, een echte arcade-racerquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:52 schreef OG-Loco het volgende:
Ja hier.
Ik hou niet van realistische racespellen, ik wil arcade --> gassen en niet remmen.
Lumineesquote:Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nu toch te wachten op de eerste platinum / budget titels. Wanneer worden Luminees, en burn out nou is flink afgeprijsd...net als vele andere launch titel
Kijk, daar heb ik wat aan! Thanksquote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lumineesis bij de intertoys al 20,00 samen met ridge racer, wipe out etc.
Heb je deeltje één? En is die leuk...quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury 2 is in ontwikkeling![]()
Maar het word cell-shaded![]()
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06170/mercury-meltdown-20060428044942034.jpg]afbeelding][/url]
en het bevat minigames![]()
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06170/mercury-meltdown-20060428044943362.jpg]afbeelding][/url]
*gaat Lumines halen*quote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lumineesis bij de intertoys al 20,00 samen met ridge racer, wipe out etc.
ja, da's een erg leuke game. de puzzels zijn een flinke uitdaging en het kwik gedraagt zich enorm realistisch, da's echt gaaf. ook is het unlocken van bonuslevels flink lastig, dat maakt het spel goed houdbaar.quote:
Was dat niet Revolt?quote:Op maandag 1 mei 2006 07:50 schreef brtausi het volgende:
hoe heette dat spel voor de pc wat ook zo was(bestuurbare auto´tjes) maar niet micromachines heette.
Heb het vaak gespeeld alleen die naam.....![]()
Revoltquote:
Same herequote:
Precies, shit he. Wat heb ik dat spel op de snes veel gespeeldquote:
goede keuze. het is een toffe game, ik ben er nu ook al een tijdje mee bezig.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:58 schreef Ipho het volgende:
Ik had de keuze; Of Tales of Eternia, of Katamari PSP importeren. Heb de eerste gekozen
Bedanktquote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef X-Naut het volgende:
Klik hier voor de openingspost op Tweakers.
Een absolute aanrader is iPSP (voor Windows als Mac), waarmee je je videomateriaal kunt importen & weer uitpoepen als mp4 formaat![]()
En dit linkje is ook handig
De voorkant van het doosje sprak me erg aan!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goede keuze. het is een toffe game, ik ben er nu ook al een tijdje mee bezig.
maar het haalt het niet bij final fantasy. ik vind de game tot nu toe nog te makkelijk. ik ben nog maar 1 keer echt gameover geweest, en alle eindbazen versla ik al bij de eerste poging.
Je vergeet de vakantie liefde nog!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:54 schreef renz0r het volgende:
Geen spel voor normaal, maar meer voor als je op vakantie bent en op je stretcher ligt met een cocktail...samen met een sudoku boekje en kruiswoord
Tijd dat ze die naar ¤ 20,- knallen, net als Ridge Racer & Burnoutquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef renz0r het volgende:
Oke. Maar eerst GTA liberty city stories uitspelen
Dan heb je land 1 bijna!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef renz0r het volgende:
daar doe ik niet aan, alleen missies.
15%.
Heb alles op eiland 1 gedaan, heb alleen nog de J open. Salvatore komt nu aan ofzo en moet ik met een sniper op het dak staan mannetjes afknallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Revoltquote:Op maandag 1 mei 2006 07:50 schreef brtausi het volgende:
hoe heette dat spel voor de pc wat ook zo was(bestuurbare auto´tjes) maar niet micromachines heette.
Heb het vaak gespeeld alleen die naam.....![]()
Ridge racer is 20 euro bij de intertoys, dus sla je slagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tijd dat ze die naar ¤ 20,- knallen, net als Ridge Racer & Burnout![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan heb je land 1 bijna!oke vet, maaruhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
oke vet, maaruhIk kan me die situatie, niet zo 1, 2, 3. voor de geest halen. Maar ik weet wel dat je gewoon Salvator moet beschermen. Dus het lijkt me dat alles gewoon dood moet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef renz0r het volgende:
oke vet, maaruhJa, dat klopt. je moet gewoon naar het dak rennen, op die gele plek gaan staan, en dan begint de missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en iedereen die op jou schiet, schiet je natuurlijk dood.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daxter is een leuk spelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Ik_ben_lief het volgende:
GTA op psp is best een cool spelletje, ik vind hem alleen toch wat kort... (De missies).
Morgen krijg ik Daxter!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ridge racer is 20 euro bij de intertoys, dus sla je slag
Wat is het probleemquote:
Dat ik als ik video's van Google download als PSP video ik ze gvd eerst nog moet converteren met PSP Video 9quote:
Buhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat ik als ik video's van Google download als PSP video ik ze gvd eerst nog moet converteren met PSP Video 9![]()
![]()
Weet iemand al hoe je ondertitels erop kunt krijgen?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef X-Naut het volgende:
Klik hier voor de openingspost op Tweakers.
Een absolute aanrader is iPSP (voor Windows als Mac), waarmee je je videomateriaal kunt importen & weer uitpoepen als mp4 formaat![]()
En dit linkje is ook handig
heb je firmware 2.0 of hoger?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:50 schreef JanaX het volgende:
iemand trouwes ervaring met dat rtl en psp gebeuren, heb de soft geinstaleerd, ding kopieert netjes nieuws naar psp. zie ook netjes een icoontje in mn psp maar bij het afspelen blijft hij met de melding "this video can not be played" aankomen
Ik heb het net even geprobeerd, alleen krijg ik steeds een bestand van 2 kbquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:50 schreef JanaX het volgende:
iemand trouwes ervaring met dat rtl en psp gebeuren, heb de soft geinstaleerd, ding kopieert netjes nieuws naar psp. zie ook netjes een icoontje in mn psp maar bij het afspelen blijft hij met de melding "this video can not be played" aankomen
bij mij werkt het nog steeds niet.. ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Bij mij werkt het, de eerste keer niet, toen kreeg ik idd ook de melding dattie het filmpje niet kon afspelen, maar na de pc opnieuw opgestart te hebben, filmpje weggegooid, opnieuw gedownload, en er weer opgezet, deed ie het!
quote:Beste,
Er is een probleem met het formaat van het video bestand.
RTL is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om dit euvel zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak.
Serge Jespers
PSPsync
het is ook niet zo van.. Ik kan het niet..quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:53 schreef Ipho het volgende:
1) Download prog.
2) Installeer
3) Hang je PSP er aan.
4) Hij download automatisch, de nieuwste aflevering naar je PSP
Let op: 130 mb is het geloof ik.
Lijkt me vrij makkelijk?
Het was ook niet bedoeld zo van, is het nou zo moeilijk. Maar ik snap het hele ding dat je er een prog voor moet gebruiken niet. Waarom niet gewoon zelf downloaden van de site, op je PSP zetten en klaar.quote:
jaa het prog is wel flex..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld zo van, is het nou zo moeilijk. Maar ik snap het hele ding dat je er een prog voor moet gebruiken niet. Waarom niet gewoon zelf downloaden van de site, op je PSP zetten en klaar.
En dan ook nog iets uitgeven wat het niet doet![]()
wtf is dat voor iets vaagsquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef Ipho het volgende:
Wie, wil dit nou niet, wat een lekker liedje, eindelijk een mp3 er van! Loco Roco FTW![]()
Ps: heb hem al in de nieuws submit gegooid, het lijkt me dat iedereen dit nieuws wil downloaden![]()
Kan je dat niet opkrikken, net zoals bij je iPod?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef spenky het volgende:
ik vind het geluid uit me psp nou niet echt dat je zegt hard..
neequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Kan je dat niet opkrikken, net zoals bij je iPod?
bedoel je:quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef spenky het volgende:
ik vind het geluid uit me psp nou niet echt dat je zegt hard..
alle 3quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
bedoel je:
-speakers van psp?
-Meegeleverde oordopjes?
-eigen oordopjes?
Als je bij de kassa zegt dat de prijs niet klopt, checken ze het in de computer ern veranderen ze het naar 19,99.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:04 schreef JanaX het volgende:
zag m op freerecordshop.nl voor 20 euro ofzo, in de winkel vragen ze er nog leuk 54 voor
Hij is 20 euro! Heb je gelezen wat hier boven staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef renz0r het volgende:
Ben weer helemaal in mn PSP mood. Ik ga denk ik maar Luminees kopen, lekker om in de tuin te spelen.
Al wacht ik nog steeds op Burn out voor 20 euro!!!
Owja, is er een tip om toch buiten te kunnen pspen? Altijd last van het dan te lichte beeld, je ziet gewoon niks
Ja ik dacht, ga even buiten zitten ToE spelen. Nou teveel zon, ik loop naar het 2e tarras met een overdekte stoel, nog is dat teveel licht! Straks ga ik er even zitten met me DS kijken of dat wel wil.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
Ze moeten iets uitbrengen dat je ermee buiten kunt gamen, das tot nu toe het grootste nadeel aan de PSP, je kan niet buiten gamen....Is daar al iets voor?
Bij het valuepack zit toch geen snoertje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb net een PSP Basic gekocht met Daxter! Blijkt alleen dat je (volgens mij?) voor saven een memorystickje nodig hebt.. *kuch*ook wel enigzins logisch natuurlijk
.
Heb expres de valua pack niet gekocht omdat ik al zo'n USB snoertje heb (is gewoon mini-usb aansluiting).
Stond er volgens mij wel op?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het valuepack zit toch geen snoertje?![]()
Er zit wel een memory stick bij.
het valuepack heeft geen usb-snoer, wel een 32mb stick.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb net een PSP Basic gekocht met Daxter! Blijkt alleen dat je (volgens mij?) voor saven een memorystickje nodig hebt.. *kuch*ook wel enigzins logisch natuurlijk
.
Heb expres de valua pack niet gekocht omdat ik al zo'n USB snoertje heb (is gewoon mini-usb aansluiting).
Rofl.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Stond er volgens mij wel op?.
Idd ja.. maar om voor 32mb 40 euro extra te gaan betalen vond ik ook een beetje zot. Voor 7 euro meer heb je een 1gig kaartje erbij.
Niet om lullig te doen ofzo maar je krijgt daxter gratis bij een value pack.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
.
Whehehehe iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen ofzo maar je krijgt daxter gratis bij een value pack.
Ik denk dat hij bedoeld dat als je 47 euro meer betaald je een giga pack kan kopenquote:
Dat doekje heb je wel nodig ook! Jezus, wat wordt het schermpje snel smerigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Rofl.
Anyway basic pack suckt. Bij de duurdere zit een schoon maak doekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |