Ik heb het net even geprobeerd, alleen krijg ik steeds een bestand van 2 kbquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:50 schreef JanaX het volgende:
iemand trouwes ervaring met dat rtl en psp gebeuren, heb de soft geinstaleerd, ding kopieert netjes nieuws naar psp. zie ook netjes een icoontje in mn psp maar bij het afspelen blijft hij met de melding "this video can not be played" aankomen

bij mij werkt het nog steeds niet.. ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Bij mij werkt het, de eerste keer niet, toen kreeg ik idd ook de melding dattie het filmpje niet kon afspelen, maar na de pc opnieuw opgestart te hebben, filmpje weggegooid, opnieuw gedownload, en er weer opgezet, deed ie het!

quote:Beste,
Er is een probleem met het formaat van het video bestand.
RTL is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om dit euvel zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak.
Serge Jespers
PSPsync

het is ook niet zo van.. Ik kan het niet..quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:53 schreef Ipho het volgende:
1) Download prog.
2) Installeer
3) Hang je PSP er aan.
4) Hij download automatisch, de nieuwste aflevering naar je PSP
Let op: 130 mb is het geloof ik.
Lijkt me vrij makkelijk?

Het was ook niet bedoeld zo van, is het nou zo moeilijk. Maar ik snap het hele ding dat je er een prog voor moet gebruiken niet. Waarom niet gewoon zelf downloaden van de site, op je PSP zetten en klaar.quote:

jaa het prog is wel flex..quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld zo van, is het nou zo moeilijk. Maar ik snap het hele ding dat je er een prog voor moet gebruiken niet. Waarom niet gewoon zelf downloaden van de site, op je PSP zetten en klaar.
En dan ook nog iets uitgeven wat het niet doet![]()

wtf is dat voor iets vaagsquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef Ipho het volgende:
Wie, wil dit nou niet, wat een lekker liedje, eindelijk een mp3 er van! Loco Roco FTW![]()
Ps: heb hem al in de nieuws submit gegooid, het lijkt me dat iedereen dit nieuws wil downloaden![]()

Kan je dat niet opkrikken, net zoals bij je iPod?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef spenky het volgende:
ik vind het geluid uit me psp nou niet echt dat je zegt hard..

neequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Kan je dat niet opkrikken, net zoals bij je iPod?

bedoel je:quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef spenky het volgende:
ik vind het geluid uit me psp nou niet echt dat je zegt hard..

alle 3quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
bedoel je:
-speakers van psp?
-Meegeleverde oordopjes?
-eigen oordopjes?

Als je bij de kassa zegt dat de prijs niet klopt, checken ze het in de computer ern veranderen ze het naar 19,99.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:04 schreef JanaX het volgende:
zag m op freerecordshop.nl voor 20 euro ofzo, in de winkel vragen ze er nog leuk 54 voor

Hij is 20 euro! Heb je gelezen wat hier boven staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef renz0r het volgende:
Ben weer helemaal in mn PSP mood. Ik ga denk ik maar Luminees kopen, lekker om in de tuin te spelen.
Al wacht ik nog steeds op Burn out voor 20 euro!!!
Owja, is er een tip om toch buiten te kunnen pspen? Altijd last van het dan te lichte beeld, je ziet gewoon niks

Ja ik dacht, ga even buiten zitten ToE spelen. Nou teveel zon, ik loop naar het 2e tarras met een overdekte stoel, nog is dat teveel licht! Straks ga ik er even zitten met me DS kijken of dat wel wil.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
Ze moeten iets uitbrengen dat je ermee buiten kunt gamen, das tot nu toe het grootste nadeel aan de PSP, je kan niet buiten gamen....Is daar al iets voor?

Bij het valuepack zit toch geen snoertje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb net een PSP Basic gekocht met Daxter! Blijkt alleen dat je (volgens mij?) voor saven een memorystickje nodig hebt.. *kuch*ook wel enigzins logisch natuurlijk
.
Heb expres de valua pack niet gekocht omdat ik al zo'n USB snoertje heb (is gewoon mini-usb aansluiting).

Stond er volgens mij wel op?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het valuepack zit toch geen snoertje?![]()
Er zit wel een memory stick bij.

het valuepack heeft geen usb-snoer, wel een 32mb stick.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb net een PSP Basic gekocht met Daxter! Blijkt alleen dat je (volgens mij?) voor saven een memorystickje nodig hebt.. *kuch*ook wel enigzins logisch natuurlijk
.
Heb expres de valua pack niet gekocht omdat ik al zo'n USB snoertje heb (is gewoon mini-usb aansluiting).

Rofl.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Stond er volgens mij wel op?.
Idd ja.. maar om voor 32mb 40 euro extra te gaan betalen vond ik ook een beetje zot. Voor 7 euro meer heb je een 1gig kaartje erbij.

Niet om lullig te doen ofzo maar je krijgt daxter gratis bij een value pack.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:29 schreef Mordreth het volgende:
.

Whehehehe iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen ofzo maar je krijgt daxter gratis bij een value pack.

Ik denk dat hij bedoeld dat als je 47 euro meer betaald je een giga pack kan kopenquote:

Dat doekje heb je wel nodig ook! Jezus, wat wordt het schermpje snel smerigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Rofl.
Anyway basic pack suckt. Bij de duurdere zit een schoon maak doekje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |