Bedanktquote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef X-Naut het volgende:
Klik hier voor de openingspost op Tweakers.
Een absolute aanrader is iPSP (voor Windows als Mac), waarmee je je videomateriaal kunt importen & weer uitpoepen als mp4 formaat![]()
En dit linkje is ook handig
De voorkant van het doosje sprak me erg aan!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
goede keuze. het is een toffe game, ik ben er nu ook al een tijdje mee bezig.
maar het haalt het niet bij final fantasy. ik vind de game tot nu toe nog te makkelijk. ik ben nog maar 1 keer echt gameover geweest, en alle eindbazen versla ik al bij de eerste poging.
Je vergeet de vakantie liefde nog!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:54 schreef renz0r het volgende:
Geen spel voor normaal, maar meer voor als je op vakantie bent en op je stretcher ligt met een cocktail...samen met een sudoku boekje en kruiswoord
Tijd dat ze die naar ¤ 20,- knallen, net als Ridge Racer & Burnoutquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef renz0r het volgende:
Oke. Maar eerst GTA liberty city stories uitspelen
Dan heb je land 1 bijna!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef renz0r het volgende:
daar doe ik niet aan, alleen missies.
15%.
Heb alles op eiland 1 gedaan, heb alleen nog de J open. Salvatore komt nu aan ofzo en moet ik met een sniper op het dak staan mannetjes afknallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Revoltquote:Op maandag 1 mei 2006 07:50 schreef brtausi het volgende:
hoe heette dat spel voor de pc wat ook zo was(bestuurbare auto´tjes) maar niet micromachines heette.
Heb het vaak gespeeld alleen die naam.....![]()
Ridge racer is 20 euro bij de intertoys, dus sla je slagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Tijd dat ze die naar ¤ 20,- knallen, net als Ridge Racer & Burnout![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan heb je land 1 bijna!oke vet, maaruhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
oke vet, maaruhIk kan me die situatie, niet zo 1, 2, 3. voor de geest halen. Maar ik weet wel dat je gewoon Salvator moet beschermen. Dus het lijkt me dat alles gewoon dood moet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef renz0r het volgende:
oke vet, maaruhJa, dat klopt. je moet gewoon naar het dak rennen, op die gele plek gaan staan, en dan begint de missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en iedereen die op jou schiet, schiet je natuurlijk dood.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daxter is een leuk spelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Ik_ben_lief het volgende:
GTA op psp is best een cool spelletje, ik vind hem alleen toch wat kort... (De missies).
Morgen krijg ik Daxter!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ridge racer is 20 euro bij de intertoys, dus sla je slag
Wat is het probleemquote:
Dat ik als ik video's van Google download als PSP video ik ze gvd eerst nog moet converteren met PSP Video 9quote:
Buhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat ik als ik video's van Google download als PSP video ik ze gvd eerst nog moet converteren met PSP Video 9![]()
![]()
Weet iemand al hoe je ondertitels erop kunt krijgen?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef X-Naut het volgende:
Klik hier voor de openingspost op Tweakers.
Een absolute aanrader is iPSP (voor Windows als Mac), waarmee je je videomateriaal kunt importen & weer uitpoepen als mp4 formaat![]()
En dit linkje is ook handig
heb je firmware 2.0 of hoger?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:50 schreef JanaX het volgende:
iemand trouwes ervaring met dat rtl en psp gebeuren, heb de soft geinstaleerd, ding kopieert netjes nieuws naar psp. zie ook netjes een icoontje in mn psp maar bij het afspelen blijft hij met de melding "this video can not be played" aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |