Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je loopt effe een rondje door de buurt om te kijken of er ergens een Wifi-verbinding open staat.
quote:
Ik vind bijna altijd wel een onbeveiligde verbinding in de buurtquote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het huis uitgaan? Pfff. Er is hier een verbinding in de buurt, maar die is beveiligd. Geen draadloos iets hiero. Geen zin om naar een hotspot te gaan.En bovendien, ik kan niks aan mijn homebrew doen, en dat is het probleem.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe zit het met die Japanse PSP? Kan je daar gewoon de Nederlandse taal selecteren?
Even wachten, die komt vast ook wel op de PS2, net zoals GTA LCS.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
Die Daxter is de enige psp game die ik graag wil gamen, maar om daar nou een psp voor te kopen...nee
Ik vind dat echt zo suf dat ze die titels niet psp exclusief houden. Je moet mensen een reden geven om een psp naast hun gewone console te halen. Als ze alleen maar dezelfde spellen uitbrengen heeft dat weinig zin.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef JK het volgende:
[..]
Even wachten, die komt vast ook wel op de PS2, net zoals GTA LCS.
Het is een leuk spel, PSP waardig maar doe mij nog maar gewoon de originele Jak & Daxter 1.
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo suf dat ze die titels niet psp exclusief houden. Je moet mensen een reden geven om een psp naast hun gewone console te halen. Als ze alleen maar dezelfde spellen uitbrengen heeft dat weinig zin.
Nintendo heeft dat beter begrepen met de DS. Niet dat daar nou zoveel geweldige spellen voor zijn, maar je hebt wel unieke games als Nintendogs, Animal Crossing (speciale DS versie), Princess Peach en straks de nieuwe Mario. En natuurlijk Mario Kart DS, een speciale DS Metriod etc.
Oeps, ff vergeten dat ik niet was ingelogdquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPDus ik heb nog iets om naar uit te kijken
![]()
Trouwens, de meeste titels die jij noemt speel ik straks toch wel, gezien mijn vriendin (Flurrie) een DS heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Zitten idd wel wat leuke titels tussen. Hoewel Tekken: Dark Resurrection geloof ik gewoon een iets aangepast port is. Kijk er nietemin wel naar uit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Die titels komen er echt wel aan hoor: ik noem Tekken: Dark Resurrection, GT Mobile, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matters, Ultimate Ghosts 'n Goblins etc. Het is gewoon nog eventjes geduld hebben, want je ziet,er staat echt wel wat moois te verwachten voor de PSPDus ik heb nog iets om naar uit te kijken
![]()
Oh ik heb zelf ook een DS, dus die nieuwe Mario komt hier ook zeker wel in huis. Maar goed. Dat hoort niet in dit topic. Ssst.quote:Trouwens, de meeste titels die jij noemt speel ik straks toch wel, gezien mijn vriendin (Flurrie) een DS heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Maakt niet uit; Tekken blijft cool en straks kan ik het overal spelen, dus wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zitten idd wel wat leuke titels tussen. Hoewel Tekken: Dark Resurrection geloof ik gewoon een iets aangepast port is. Kijk er nietemin wel naar uit.
[..]
Oh ik heb zelf ook een DS, dus die nieuwe Mario komt hier ook zeker wel in huis. Maar goed. Dat hoort niet in dit topic. Ssst.![]()
Volgens mij werkt die homebrew zooi niet meer met de nieuwe psp versies. En aangezien ik een 2.01 psp heb.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:32 schreef deejaylethal het volgende:
Die nieuwe Mario is idd vet... Maar kan je niet gewoon Mario Bros. 3 op je PSP zetten? Das is toch al mogelijk met een emulator? Die game is nog steeds de vetste Mario ooit!
Ja ok, op de GTA manier. Misschien moet ik dat idd maar eens gaan proberen. Ik heb momenteel toch GTA van iemand geleend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
t/m 2.60 is homebrew mogelijk. zie de homebrewlink uit de OP.
Is er iemand die niet wacht op GTquote:Op donderdag 27 april 2006 15:01 schreef brtausi het volgende:
Ik wacht nog steeds op Tomb Raider en Grand Turismo.
(tvp)
Check Outrun 2 coast 2 coast, een echte arcade-racerquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:52 schreef OG-Loco het volgende:
Ja hier.
Ik hou niet van realistische racespellen, ik wil arcade --> gassen en niet remmen.
Lumineesquote:Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nu toch te wachten op de eerste platinum / budget titels. Wanneer worden Luminees, en burn out nou is flink afgeprijsd...net als vele andere launch titel
Kijk, daar heb ik wat aan! Thanksquote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lumineesis bij de intertoys al 20,00 samen met ridge racer, wipe out etc.
Heb je deeltje één? En is die leuk...quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury 2 is in ontwikkeling![]()
Maar het word cell-shaded![]()
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06170/mercury-meltdown-20060428044942034.jpg]afbeelding][/url]
en het bevat minigames![]()
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06170/mercury-meltdown-20060428044943362.jpg]afbeelding][/url]
*gaat Lumines halen*quote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lumineesis bij de intertoys al 20,00 samen met ridge racer, wipe out etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |