Verkapte doodsverwensing?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je geen PS3 koopt mag je slapen bij de vissen![]()
Die kat wilde een Xbox 360 kopenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt net alsof hij die kat z'n kop aan het fijnknijpen is!
...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt net alsof hij die kat z'n kop aan het fijnknijpen is!
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
sinds wanneeer heeft de X360 een 1 TFLOP CPU?
Aldus wikipedia overigens, dus niet gegarandeerd dat het klopt.quote:samengevat: Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core Marketing Performance Measurement 1 TFLOP Processor Clock Speed 3.2GHz L2 Cache 1MB Processor Custom IBM PowerPC CPU
1TFLOP voor een CPU is absurd hoog. Verder wordt óveral aangegeven dat 'ie op 115GFLOPS zit. Wikipedia heeft het fout.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
Aldus wikipedia overigens, dus niet gegarandeerd dat het klopt.
Neequote:
In het Wikipedia artikel staan beide getallen... best stomquote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
1TFLOP voor een CPU is absurd hoog. Verder wordt óveral aangegeven dat 'ie op 115GFLOPS zit. Wikipedia heeft het fout.
vreemd, want een zoekopdracht als http://www.google.nl/search?hs=kgT&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=xbox+360+gflops&btnG=Zoeken&meta=quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
[..]
Aldus wikipedia overigens, dus niet gegarandeerd dat het klopt.
Heb nog nooit een Xenos benchmark gezien om eerlijk te zijn, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:01 schreef Retuobak het volgende:
Ding krijgt een pak slaag van de 360 CPU bij Integer berekeningen of double (of zelfs triple) precision berekeningen.
Nou ja, het is gewoon een simpele PowerPC G5 CPU eigenlijk, en dat zijn gewoon sterke general purpose CPU's. En gezien de prestaties van de Cell bij integer en double precision floating point berekeningen lijkt het me zeer zeker niet onwaarschijnlijk dat de Xenos daar de sterkere blijkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb nog nooit een Xenos benchmark gezien om eerlijk te zijn, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
alstie ook slikt, dan koop ik hem directquote:Op woensdag 19 april 2006 12:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
NeeSerieus. Maar de pos3 gaat zuigen
Klaar!
Xenos is de naam van de GPUquote:Op woensdag 19 april 2006 12:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb nog nooit een Xenos benchmark gezien om eerlijk te zijn, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ja, dat weet ik dus niet. Cell en z'n benchmarks zijn redelijk uitgebreid omschreven op IBM's website. En die ene PPC (waar xenos er dus 3 van heeft) hebben ze in ieder geval al gelijk. Dan houd je nog 2 PPC's over tegenover 7 gebruikte SPE's om het verschil in double precision floating points te vergelijken. Nou zijn de SPE's geoptimaliseerd voor single precision berekeningen, maar double precision berekeningen kunnen ze natuurlijk ook (hetzij een stuk langzamer dan single precision). En PPC cores zijn gewoon overal een beetje goed in, maar blinken nergens in uit.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, het is gewoon een simpele PowerPC G5 CPU eigenlijk, en dat zijn gewoon sterke general purpose CPU's. En gezien de prestaties van de Cell bij integer en double precision floating point berekeningen lijkt het me zeer zeker niet onwaarschijnlijk dat de Xenos daar de sterkere blijkt.
Je hebt gelijk!quote:
Graphicswise iigquote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
lair gaat rocken
als je 7 fps een zonnetje wilt noemen....quote:
Ik denk dat het allemaal geen fuk verschil maakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:24 schreef Diablos79 het volgende:
Die Xenon is waarschijnlijk op sommige punten sterker dan CELL(wanneer alle 3 de cores worden benut). Maar het ontwerp van CELL is veel meer gericht op games en multimedia applicaties en zal waarschijnlijk op dat gebied ook betere prestaties leveren dan Xenon.
Maakt het opzich ook niet, je kan zoveel over de hardware discusseren als je wilt. Uiteindelijk gaat het erom welke console de beste/leukste spellen krijgt. En dat zal waarschijnlijk wel de ps3 worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal geen fuk verschil maakt.
En socialdisorder:![]()
que?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal geen fuk verschil maakt.
En socialdisorder:![]()
sorry, ik mis net die 512 MB die voor dat extra framepje nodig isquote:
O dus omdat jij een slechte computer hebt kraak je een goed spel afquote:Op woensdag 19 april 2006 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sorry, ik mis net die 512 MB die voor dat extra framepje nodig is
Nee omdat het de 360 flagship title is kraakt ie het af.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
O dus omdat jij een slechte computer hebt kraak je een goed spel af
o god, krijgen we die bullshit weer........je zit er echt mee he? Kijjk, als ene spel niet loopt op m'n PC, kan je hoog springen, laag springen, maar dan speel ik hem niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee omdat het de 360 flagship title is kraakt ie het af.![]()
Dus zoals ik al zei klopt. Je kan hem niet spelen dus hij is slechtquote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
o god, krijgen we die bullshit weer........je zit er echt mee he? Kijjk, als ene spel niet loopt op m'n PC, kan je hoog springen, laag springen, maar dan speel ik hem niet.
nee, ik kan hem niet spelen, dus ik heb er verder geen oordeel over. Ik geef er alleen verder geen geld aan uit. Moet ik soms 45 euro's gaan neertellen voor een geweldig spel dat vervolgens een magistraal laag FPS genereert op m'n PC? Neen! Driewerf NEEN zeg ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus zoals ik al zei klopt. Je kan hem niet spelen dus hij is slecht
Oude PC zeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je 7 fps een zonnetje wilt noemen....
Hey, geen andere ervan maken. Dat zegt meer over jouw houding t.o.v. de 360quote:
Hup neem je pilletjes en ga weer klare taal uitkramen. Iedereen heeft een houding tegen de 360. Komt omdat het geen revo isquote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hey, geen andere ervan maken. Dat zegt meer over jouw houding t.o.v. de 360
![]()
![]()
wat is oud? AMD Athlon XP 2600+, 1,2 GB RAM, GeForce FX 5700 256 MB (overclocked), SB Live Platinum.........quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hey, geen andere ervan maken. Dat zegt meer over jouw houding t.o.v. de 360
![]()
![]()
3.5 jaar oud noem ik oudquote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat is oud? AMD Athlon XP 2600+, 1,2 GB RAM, GeForce FX 5700 256 MB (overclocked), SB Live Platinum.........
Spellen als RollerCoaster Tycoon3, World of Warcraft, Condemned (X360 flagship title alert), Black & White 2, Doom 3, FEAR lopen prima erop. In medium settings meestal. Oblivion weigert zelfs normaal te spelen in minimum settings.
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat is oud? AMD Athlon XP 2600+, 1,2 GB RAM, GeForce FX 5700 256 MB (overclocked), SB Live Platinum.........
die brakke DX9 kwam ik ook achter ja. Helaas te laat en bij een hardwareboer gekocht die klantenservice nog moet ontdekken (nee, iek neem niet teroeg, jaai faain speel). Maar zoals gezegd, het meeste speelt nog behoorlijk in medium settings, en het geld gaat voorlopig richting het "HDTV, surround set en PS3"-fonds.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
3.5 jaar oud noem ik oud
En je moet een tweak toepassen voor Geforce FX kaarten meen ik, komt omdat die dingen de brakste DX9 implementatie ooit hebben. Meeste games switchen automatisch naar DX8 modus bij Geforce FX kaarten, maar ja, Oblivion kent geen DX8 modus.
tzit zo; koeling van oude GeForce 4600 Ti ging kapot op een christelijke feestdag. Hierdoor brandde de chipset finaal door.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef disjfa het volgende:
SocialDisorder, haal gewoon een normale buget video kaart en je pc kan veel meer aan. Zonde dat je zo`n kaart hebt. Ook al kan je faain spelen en jij zomaar een pc bij een non computer boer koopt
Nou ja ik quote alleenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..] Dat jullie daar weer andere dingen van maken, is jullie probleem, en zegt meer over jullie houding tov X360 dan over de mijne.
q: Nee jij bent stom.quote:
het viel me alleen op dat als ik ook maar iets zeg over een titel die op de X360 is uitgekomen, dat de hele fanboy-attack weer uit de kast getrokken wordt (niet geheel toevallig door jou, net als de vorige keer). Ik heb werkelijk niets maar dan ook niets negatiefs over Oblivion gezegd, en meteen begin je weer met dat "je kraakt het af omdat het een X360 titel is"-verhaal. Het wordt vervelend Piet. Je lijkt soms wel eens een moslim, en Bill Gates is jouw Mohammed.quote:
Vuur met vuur bestrijden heet datquote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
q: Nee jij bent stom.
a: Nee jij bent stom.
q: Nee jij bent stom.
a: Nee jij bent stom.
q: Nee jij bent stom.
Leuk is dat om te doen héDeed ik vroeger ook als mensen stom waren
Hey dat neem je terugquote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je lijkt soms wel eens een moslim,
dat is maar afwachten welk soor spellen je leuk vindt ik denk dat deze ronde weinig al uitmaken voor zowel de ps3 als de xobox360 er zijn zowieso niet veel exclusives meerquote:Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maakt het opzich ook niet, je kan zoveel over de hardware discusseren als je wilt. Uiteindelijk gaat het erom welke console de beste/leukste spellen krijgt. En dat zal waarschijnlijk wel de ps3 worden.
Sony en Microsoft hebben nou eenmaal meer third-party support (en hebben hun succes daar ook voor een groot deel aan te danken), maar ze kennen ook aardig wat first-party titels hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s
Ik denk het niet:quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk trouwens dat 1 van de drie speler het veld gaat ruimen na deze ronde.
vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTVquote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen)
Dat en de controller zijn toffe features. Maar ik denk niet dat de echte massa daarom de Revolution zal aanschaffen persoonlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 20:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTV
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen)
GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.
En of dat backwards compatible nu zo geweldig is?
15 jaar oude spellen draaien op een console van nu.
al is de controller wel weer vet.
en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)
dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk trouwens dat 1 van de drie speler het veld gaat ruimen na deze ronde.
first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s
Table Tennis met de revo-controllerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.
Hihi. Iedereen weet toch dat het er 2 zijn?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?
Vrij logisch, aangezien de ruimte gedeeld moet worden met PSP en PS2, en het een console is waarvan iedereen wil weten hoe hij nu echt speelt.quote:Shy PS3 at this year's E3?
Many already know this year’s E3 is going to be crazy. We will have Microsoft showing off the Xbox 360 with peeks at their 2nd generation games, a deeper insight on what Nintendo’s got up their sleeve for the mysterious Revolution, and of course Sony exploding onto the floor with the PSP, PS2, and the new PS3.
However, due to recent statements by industry officials, the PS3 may once again be a ghost to the general attendees. Many third party developers have declared they are ready to showcase their games at E3, but Sony has yet to officially confirm how much booth space there will be.
SCEA’s Ryan Bowling stated, “We have always said that the PlayStation 3 will be playable at this year's E3 and that hasn't changed…We have a three platform showing this year and of course the PlayStation 2, which is now more popular than ever, will share space with the PSP and the PlayStation 3.”
From Bowling's comments, it seems that PS3 fun will be limited to thoses firstly with press passes, and secondly those willing to queue in line for hours. Once again, the PS3 will be out of the reach of the massess - who will have to now wait longer before they get a chance to play.
zeker op 1080pquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.
PS3 games komen ws. in 720p/1080iquote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef SocialDisorder het volgende:
zeker op 1080p
ik ben benieuwd op welke bravia de PS3 getoond gaat worden trouwens.
in artikel las ik dat je gamen sowieso kan vergeten in 1080p, omdat de tv niet snel genoeg kan refreshen of zo iets. Meh, gezien de prijzen, wordt het ws toch wel een 1080i tv.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PS3 games komen ws. in 720p/1080i
Iig alle games waarvan de resolutie bekend is doen 720p/1080i
Jep, ziet er idd tof uitquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html
De filmpjes onderaan ook even bekijken.
Ziet er goed uit![]()
Die filmpjes onderaan zijn van Endorphin, een programma van NaturalMotion dat rag-dolls met AI injecteert, en vervolgens diverse keyframes in je 3D-animatie aanmaakt, zodat je karakter reageert op de wereld.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html
De filmpjes onderaan ook even bekijken.
Ziet er goed uit![]()
Ik heb geen idee, maar ik ga er vanuit dat ie wel op meerdere platforms uit gaat komenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, ziet er idd tof uit
Voor welke platforms komt die Indiana Jones game nou?
Mag ook wel voor een systeem dat een jaar later op de markt komtquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.
Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:58 schreef Retuobak het volgende:
Zag het al een tijdje terug ja
Geweldig die claims over de graphics![]()
![]()
SOE zit er achterquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.
ik denk eerder SCEquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SOE zit er achter
[/vertrouwen in enige positieve claims]
Was het maar waar, dan was het waarschijnlijk nog een goede game geworden, maar Sony Online Entertainment is toch echt de developerquote:
Eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:03 schreef Diablos79 het volgende:
Dat ze overdrijven is meestal. Maar sommige van die screenshots bevatten toch wel heel veel detail. Ik zeg niet dat dit spel een grafisch wonder is ofzo. Maar ik denk alleen dat het spel er mooier zal uitzien dan de screenshot zo weergeven. Op een screenshot zie je geen animaties, physics en framerates en die zijn netzo belangrijk als de rest.
Zelf zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben als er een andere developer aan zou werkenquote:Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ze hebben dan wel gekozen voor een simpele tekenfilm-achtige stijl. Maar ik denk ook dat als we het eenmaal echt in beweging zien met alles erop en eraan dat het dan toch wel een stuk mooier eruit ziet
Qua marktaandeel misschien een flop, maar zover ik weet is Nintendo wel het bedrijf dat de meeste winst heeft binnengehaald deze huidige console-generatie.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.
En of dat backwards compatible nu zo geweldig is?
15 jaar oude spellen draaien op een console van nu.
al is de controller wel weer vet.
en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)
Vette launch line up zeg,quote:Het Britse Official Playstation 2 Magazine heeft een aantal nieuwe dingen over de PS3 onthuld, waaronder een deel van de launch line-up. De line-up zal onder andere uit de volgende games bestaan:
* John Woo's Stranglehold
* Tekken
* Sonic The Hedgehog
* Resistance: Fall of Man
* Rainbow Six: Vegas
* Lair
* Motorstorm
* Untold Legends: Dark Kingdom
Wij verwachten dat in ieder geval Unreal Tournament 2007, Warhawk, Ridge Racer 7 en de nieuwe reeks aan EA Sports-titels hier nog bij komen.
Ander nieuws is dat Monolith, de ontwikkelaar van onder andere F.E.A.R. en Condemned: Criminal Origins, een game voor de PS3 in ontwikkeling heeft. Waarschijnlijk zullen we hier op de E3 meer over te horen krijgen. Iemand anders die nog iets te melden had, is de producer van Devil May Cry 4. Hij had liever gezien dat de PS3 in 2007 was verschenen in plaats van eind 2006. Dit zou best wel eens met de geplande release van zijn aanstaande actiegame te maken kunnen hebben.
Het laatste leuke nieuwtje is dat het op het online-netwerk van de PS3 mogelijk zal zijn om met de Eyetoy 2 een foto van je gezicht te laten maken die vervolgens op een CGI avatar geplakt zal worden. Altijd grappig, zullen we maar zeggen. Alle details omtrend het online-netwerk zal ongetwijfeld op de E3 volgen.
Juist!quote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef c20h25n30 het volgende:
Maar goed, launch line up's zijn nagenoeg altijd bagger.
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3quote:Elder Scrolls IV: Oblivion verscheen eerder dit jaar al op de Xbox360 en home PC, en werd een regelrecht succes. De pers was lovend en de consument kocht de game in grote getalen. Bethesda Software wilt met dit succes meer bereiken en heeft vandaag haar plannen naar buiten gebracht.
Bethesda Software heeft vandaag bekend gemaakt bezig te zijn met een PSP en een PS3 versie van Oblivion. Deze verschijnen allebei op zes November 2006. Zal dit betekenen dat de PlayStation 3 op zes November zal verschijnen? Het zit er dik aangezien ze uitgaan van een "early November launch". We houden jullie op de hoogte.
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedropsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3
Ze kunnen nu eindelijk de engine zo maken dat ie volledig kan cachen op de hdd, mits sony niet verplicht stelt dat elke game ook zonder hdd moet kunnen werken zoals bij de 360quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedrops.
Nou, kwaiiteit zal erg laag zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Een PSP versie lijkt me heel interessant. Vooral om te kijken of het mogelijk is.
En de textures van spul veraf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hjeb het dan ook over beeldkwaliteit. Die is bij de 360 toch behoorlijk, buiten de popups
De animaties, sure.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
En slechte animaties, gezichts uitdrukkingen en lipsynchronisatie.
De gezichtsuitdrukkingen zien er heel.. uhm onnatuurlijk uit, er zit geen emotie/leven in die gezichten, en die lipsynch is echt slecht, maar dat komt waarschijnlijk doordat die gezichten zo raar bewegen als ze praten. Als je een goed voorbeeld wilt hebben van mooie animatie, realistische gezichtsuitdrukkingen en perfecte lipsync moet je final fantasy 12 maar eens bekijken, die overtreft Oblivion op die punten(en ook nog wel op wat andere punten) met groot gemak.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De animaties, sure.
Maar niks mis met de gezichtsuitdrukkingen en lipsynchronisatie van de meeste personages?
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.quote:er zit geen emotie/leven in die gezichten
Final Fantasy 10 had al heel wat betere animaties en gezichtsuitdrukkingen dan oblivion.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
FF XII behoort daar ook niet toe. Het ziet er allemaal nog niet overtuigend uit. (Bij Japanse games is het enkel absurd overdreven)
Heb je FF12 gespeeld? zo niet, dan kun je niet oordelen! Ik heb beide games gespeeld dus ik kan ze heel goed vergelijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef Retuobak het volgende:
Beter dan Oblivion, heel veel beter is onzin, want zo goed is het ook weer niet. Het is grotendeels dat de gezichsanimaties overdrevener neergezet zijn. Dat die stijl jou meer aanspreekt, tja, daar ben je vrij in natuurlijk.
Shenmue, veel mooier wat dit betreft, veel ouder en nog Japans ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
Game kan best op je PC hoor, gebruik gewoon de oldblivion patch.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Oblivion op de PSPdus ze krijgen em wel aan de praat op een handheld, maar niet op m'n PC...........
kan die tegoed maar één keer gebruiken, en ik ga Oblivion niet nóg een keer halen. Ik leen hem wel een keer bij m'n broertje of zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Game kan best op je PC hoor, gebruik gewoon de oldblivion patch.
Er is niks overdreven aan die gezichtsanimaties. Zo zien gezichten eruit die gevoelens weergeven. Maar dat mag jij natuurlijk overdreven vinden, dan liever wat "overdrevener" dan die statische levenloze koppen van oblivion. Het verschil is ook niet astronomisch, het is aanzienlijk. Maar het is gewoon om aan te geven dat Oblivion echt niet zo wonderlijk mooi is, eerder triest dat een high pc/xbox360 game wordt overtroffen door een ps2 game.quote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het gespeeld, en ook jouw filmpje/screenshots geven het aan Diablos, de gezichtsanimaties zijn gewoon overdrevener. En dat het beter is dan in Oblivion is wel duidelijk, dat het verschil niet zo astronomisch is als jij afschildert is eveneens duidelijk.
En heb je toevallig een shotje van Shenmue oid piet_pelle?
Het zal wel een ander type spel worden denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Oblivion op de PSPdus ze krijgen em wel aan de praat op een handheld, maar niet op m'n PC...........
Leisure Suit Larry was altijd erg goed in emoties.....quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het veel beter kan.
Ik ben er zeer zeker niet van overtuigd dat er ook maar een game is die het zo goed doet als jij schetst.
Een geinige via googlequote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
En heb je toevallig een shotje van Shenmue oid piet_pelle?
Zelda Windwaker ownt alle gezichtsuitdrukkingenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
beste gezichtuitdrukking ever is in Fight Night Rnd 3
Hehe...quote:Bethesda Softworks says it has no plans to do PSP and PS3 versions of The Elder Scrolls IV: Oblivion, despite what some-bloke-on-a-forum said. (Yep.)
"At present we have no announced plans to bring Oblivion to any platforms other than PC or Xbox 360," is the official line issued yesterday.
That's after a chap called "snatches" on the Gaming Age Forums claimed they were - and that the games were due out this November. Apparently the source was a "release list from Bethesda".
Since then, he's responded to news of Bethesda's cold water by saying "if this news isn't true it's because some sales idiot at Bethesda sent out incorrect info".
So there you go.
Eurogamer
dat is een slag om de welbekende arm houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
"At present we have no announced plans to bring Oblivion to any platforms other than PC or Xbox 360," is the official line issued yesterday.
Wat een grove ontkenning zeg
ik zie het ook niet gebeuren hoor. Tenzij ze de engine tweaken tot het niveau van GTALS. En dan nog zuipt hij meer batterijen dan een alcoholist bier op zaterdagmiddag wegtankt.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
Een ps3 versie leek me niet vreemd maar een PSP versie kon ik ook maar amper geloven.
Heb jij Final Fantasy XII gespeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het gespeeld, en ook jouw filmpje/screenshots geven het aan Diablos, de gezichtsanimaties zijn gewoon overdrevener. En dat het beter is dan in Oblivion is wel duidelijk, dat het verschil niet zo astronomisch is als jij afschildert is eveneens duidelijk.
En heb je toevallig een shotje van Shenmue oid piet_pelle?
Dat trouwens alleen als je de waanbeelden van Ken niet meerekentquote:(2) Does it really do all that they say it will?
Bron: http://ps3.qj.net/More-PS(...)-PSM/pg/49/aid/29771quote:The latest issue of Playstation Magazine has revealed more details on the upcoming PS3, including the current hot topic, the price. Contrary to the opinion of other news organisations, PSM has named the PS3 has having quite a low price: $399 in the U.S., ¤322 in Europe and ¥45,965 in Japan. My hopes of Sony announcing a price at E3 are still there, despite some claims that Sony will not announce a price at the expo.
Although not new information, the magazine also claims that the PS3's 60GB non-removable hard drive will come as standard. And for those who care about backward compatibility (I know I do), PSM also revealed that PSX/PS1 and PS2 games will run on the PlayStation 3 in 720, 1080i and 1080p. The magazine also confirmed that all PS3 games will be in the Blu-ray format, and will have no region lockouts. Finally, PSM also mentioned that the launch line-up and final design of the PS3's controller will be released at the E3 gaming expo in May.
Ze gaan de 360 rond oktober/november al 100 euro in prijs verlagen, dus ik denk eerder dat Sony de PS3 dan wel voor 400 moet verkopenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zou onderstaande kunnen gebeuren? lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk![]()
als mirco de prijs verlaagd komen ze nogal wanhopig over hehe![]()
If Sony release it at $400 it will shatter the 360.
They will be FORCED to lower the premium to $300 to compete.
Dat heet gewoon marketingquote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat komt dan nogal behoorlijk wanhopig over, alsof ze bang zijn voor de ps3![]()
EN TERECHT![]()
ondanks de uitspraak van die MS-pipo dat ze niet op Sony zullen reageren?quote:
Ja, want je wil dat mensen jou product kopen ipv die van de concurrent, prijsverlaging is dan het makkelijkst om door te voeren.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ondanks de uitspraak van die MS-pipo dat ze niet op Sony zullen reageren?
"Leaders act, not react" - J. Allardquote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, want je wil dat mensen jou product kopen ipv die van de concurrent, prijsverlaging is dan het makkelijkst om door te voeren.
.... :Squote:6. PS2 Okami 60,161
Zoveel verlies zullen ze er wel niet op maken. Dat ze verlies maken op de 360 dat is logisch maar het zal echt niet zoveel zijn zoals sommige websites beweren.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa dat is ook alleen maar omdat billie grote zakken heeft, ze maken al zoveel verlies op de 360
en dan nu nog meer![]()
![]()
mja, maar hij blijft lelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
Jep en de move naar 65nm zal de productiekosten nog verlagen, juist op tijd voor een pricedrop naar 300.
Want naast dat de chips zelf goedkoper worden om te maken wordt de 360 ook koeler waardoor men bijv. dure mechanische onderdelen zoals fans weg kan laten.
Die proberen het niet te camoufleren met "Pimp-my-Xbox" faceplatesquote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, maar dat geldt imho net zo goed voor de Revolution en non-zwarte PS3.
Ik vind de Megadrive nog altijd extreem mooi.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb nog nooit echt een "mooie" console of pc gezien. Hoewel ik de ps3 en de REV er wel ok vind uitzien. Maar het gaat ook om de inhoud en niet om de verpakking
Er zijn toch wel een aanzienlijk aantal laptops die ik als mooi zou betitelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb nog nooit echt een "mooie" console of pc gezien. Hoewel ik de ps3 en de REV er wel ok vind uitzien. Maar het gaat ook om de inhoud en niet om de verpakking
true that, maar aangezien het 9 van de 10 keer in het zicht komt te staan is een beetje design nooit weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Diablos79 het volgende:
Precies zoals ik al zei, het gaat erom wat erin zit/uitkomt, niet om de behuizing
*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*quote:Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Screenshots of Metal Gear Solid 4 have been titillating players for the past year, with its promises of old man Snake and mind-blowing graphical detail. New entries in the series always start with this level of positive buzz – and since the series has a history of excellence and a perfect track record, what else could people possibly think but good things?
Continue to think good things. The simple fact of it is that Hideo Kojima is a genius designer, an experimental thinker, and very literally makes every Metal Gear Solid game as if it is his last – as a result they’re some of the deepest, most layered experiences in gaming. What you shouldn’t think is that you know what Guns of the Patriot is all about – Kojima also is not afraid to turn perception on its ear (I’m sure I don’t have to mention Raiden here), and hasn’t stated a lot about this game beyond “no place to hide” and that the infiltration point is a battlefield. Trust that it will be great, and trust that the obsessive lunatics at Kojima Productions will make it look better than any contemporary work, certainly. Be excited, because this one will be huge.
Er bestaan geen mooie computers, alleen mooie vrouwenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een aanzienlijk aantal laptops die ik als mooi zou betitelen.
hear hearquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie computers, alleen mooie vrouwen![]()
Maar er zitten wel wat stijlvolle laptops tussen ja, maar niet echt in die vorm dat ik zeg van wauw wat mooi.
http://www.fabtech.org/index.php?option=content&task=view&id=1423&Itemid=2quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
Jep en de move naar 65nm zal de productiekosten nog verlagen, juist op tijd voor een pricedrop naar 300.
Want naast dat de chips zelf goedkoper worden om te maken wordt de 360 ook koeler waardoor men bijv. dure mechanische onderdelen zoals fans weg kan laten.
Zou de PS3 al vanaf de launch zo'n 65nm cell hebben?quote:The Cell chip is currently being ramped at Sony's 300mm fab in Japan on a 65nm process
Net als in het Xbox360 topic moet ik zeggen dat ik het niet geweldig vind... zeker die bomen op de achtergrond niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Brothers in Arms 3 (notice the complete absence of plastic shimmers)
[afbeelding]
Ja, die wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
Ach... de klimop-blaadjes zien er wel mooi uit.
die bomen iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Net als in het Xbox360 topic moet ik zeggen dat ik het niet geweldig vind... zeker die bomen op de achtergrond niet.
Jou wel, ik ben blij dat de PlayStation ook eens iets leuks krijgt naast actie, gimmick, sport/racing en JRPGquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:46 schreef Diablos79 het volgende:
En je weet niet eens of het wel PS3 screenshots zijn, ze kunnen netzo goed voor de pc of xbox360 zijn. Maar al die WW2 shooters(en andere shooters) kunnen me toch al gestolen worden
Waarom ben je blij dat de Playstation dat ook krijgt, als je dat soort games al op de pc kan spelen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:57 schreef Retuobak het volgende:
Jou wel, ik ben blij dat de PlayStation ook eens iets leuks krijgt naast actie, gimmick, sport/racing en JRPG.
omdat Retuobak niet de complete markt isquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat de Playstation dat ook krijgt, als je dat soort games al op de pc kan spelen?
Misschien iets met... aliens?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
Fantasy - done to death, en zuigt voor shootersquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Je vergeet nog wel een paar gernes
En tuurlijk de ps3 moet ook goede shooters krijgen, maar al de WW2 shooters komen me echt de neus uit, 4 van de 5 shooters gaan over WW2. Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?quote:
Nieuwe Alien vs. Predatorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?
Wat is er met jou gebeurd?!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Retuobak het volgende:
Omdat ik wil dat de consoles zoveel mogelijk PC-genres opslokken.
Dan kan ik volledig weg bij de PC.
Voorlopig is de PC voor mij nog verreweg de beste optie vanwege het gamesaanbod dat in hoeveelheid Nintendo/MS overstijgt en in de buurt komt van Sony en aan kwaliteitstitels ook alleen overtroffen wordt door Sony. Nu heb ik niks met Japanse games waardoor de verhouding ineens helemaal verschuift naar de PC etc.
Maar goed, de PC heeft nadelen te over:
-Te duur
-Veel gedoe
-Geen standardisatie, dus gedoe met bijv. wie welke voice client gebruikt
-Geen centraal online systeem op het relatief brakke Xfire na (wat overigens nog wel beter is dan WiFi en PS2 online, maar dat zie ik nog wel veranderen)
-Veel herrie
Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.quote:En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Safe to say, ik wil best af van de PC als gameplatform, andere platforms willen alleen niet de mogelijkheden bieden die de PC biedt lijkt het wel. Net zoals ze een deel van de games gewoon niet overnemen.
Zie het is gewoon een oninteressant gernequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Fantasy - done to death, en zuigt voor shooters
Aliens - Done to death en komt zelfs nog vaker voor dan WO2
Realistisch - Komt tegenwoordig ook minstens zo vaak voor als WO2
Vietnam/Korea - Done to death en lang niet zo interessant en gevarieerd als WO2
Apocalyptisch - Het hele spel lang tegen puinhopen aankijken?
Mutanten - Please. Dude
. Come on
Need I go on?
en aan welke kant plaatsen we lieve kleine Taida?quote:
Of je vindt verschillende genres leuk op verschillende platformsquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd?!
[..]
Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.
Ikzelf vind dat niet erg. Zo is het makkelijker om een systeem te kiezen wat goed bij je past.
Project Offset lijkt me ENORM interessant!quote:Fantasy - done to death, en zuigt voor shooters
Voor sommige mensen wel, voor anderen weer niet... Voor mij in ieder geval wel, want sinds Duke Nukem 3D ben ik er al op uitgekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
Zie het is gewoon een oninteressant gerne![]()
Niks hoorquote:
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.quote:Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.
Phantom dusquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks hoor
Zo denk ik er al jaren over, de games zijn enkel voor mij zoveel beter op de PC dat ik gewoon niet echt een andere keus heb.
[..]
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.
Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.
Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
Urban - Brother, pleasequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Doe eens? Ik vind het wel amusant om te lezen.
Vergeleken met de PC moeten ze wel heel wat uithalen willen ze de PS3 duur makenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
Wii!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Urban - Brother, please.
Horror - Hey, laten we de game donker maken, dat is eng! Want iedereen is bang in het donker.
WO1 - Nog nauwelijks gezien, maar wie wil er dan ook 3 dagen in loopgraven door te brengen alvorens over het niemandsland naar z'n dood te spurten?
Prehistorisch - Wellicht de enige toffe. Schieten met stenen vanaf dino's \o/. Dinoriders ftw \o/
O ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wii!
Zoveel is daar nog niet done that aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?
Veel goede online games hoop ik ook en niet weer zoals op de PS2 dat iedereen alleen maar SOCOM aan het spelen isquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja...
In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken.Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
Echte nieuwe gernes lijkt me erg moeilijk, zo'n beetje alle verzinbare gernes zijn er toch wel. Geeft ook niet als ze maar gewoon een game goed uitwerken met leuke gameplay. Met online gamen heb ik echt helemaal niksquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja...
In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken.Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
Ja precies dat heb ik ook. En dat ik er extra voor moet betalen vind ik ook al een minpunt, moet ik 60¤ voor een spel betalen en dan nog eens extra om het tegen andere te mogen spelenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
Wat is het? Het ziet er supertof uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:42 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind MP best leuk op z'n tijd, maar ik prefereer ook nog altijd SP. Maar dat komt ook doordat mijn favo genres (Godgame, adventure) praktisch niet online te doen zijn.
En ik word daar toch een stuk warmer van dan van say de trailer van ET:QW.
Spelen met vrienden in dezelfde ruimte blijft wel het gezelligste. Maar online players zijn altijd beschikbaar (mist het spel enigszins populair is) en vrienden moeten tijd voor je maken. Ook is niet ieder genre geschikt voor vrienden in dezelfde ruimte. En online heb je vaak een nog veel grotere groep mensen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailerquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is het? Het ziet er supertof uit. Beetje een X-files sfeertje.
Ik wil hem nu ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailer
Vanochtend gezien, ik MOET die game echt
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=4783quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is het? Het ziet er supertof uit. Beetje een X-files sfeertje.
Half-life2 is goed en Crysis gaat ook wel erg goed worden denk ikquote:
quote:Goichi portentously declaring: "The challenge now is to go beyond simple recognition, and transform our original games into a commercial success." Which brings us to PS3 title Kurayami. "The game is inspired by Kafka, a writer I greatly admire," Goichi begins, apparently not intending to make that challenge any easier on himself. "I thought for a long time about how to adapt the environment in his books into a game - to represent the mystery perhaps by applying filters, or dividing them into various missions. When I considered the visuals, I immediately thought of darkness, and I imagined a hero within this night, with a light that would in a way symbolise his life.
quote:"We're capable of taking on technically and financially heavy development - at least, one game at a time. Sony has a vision that as a creator I wanted to respond to, and to deliver this very detailed drawing shader, we need the PS3's power. Our main focus at the moment is to make these illustrations run in realtime."
http://www.edge-online.co(...)nto_the_darkne_1.phpquote:Though I expect the rating level to be quite high for Kurayami, I also expect the PS3 to be mainly purchased and used by an adult audience. I'm making a game for an adult audience, one that shows what life is and what being human is."
Nou maar hopen dat het hem ook echt lukt!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:48 schreef PandorasBox het volgende:
Suda wil er echt iets van maken.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SD
Je bent oranje en Redactie Games
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SD
Je bent oranje en Redactie Games
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg vanquote:Op zondag 30 april 2006 08:01 schreef Retuobak het volgende:
Zag het gisterochtend ja, BiA3 ziet er erg strak uit. Maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast wordt van een nieuwe BiA. Vorige delen was ik absoluut niet weg van.
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op zondag 30 april 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg van.
Ik vond de route veeeeel te obvious telkens en leuk vond ik het ook niet echt na de eerste 5 minuten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Je deed wel telkens hetzelfde, maar het was zo leuk om te doen dat het niet erg was. Bovendien moest je wel telkens de goede route voor het flanken bedenken en waren de omgevingen wel telkens anders.
Doom 3?quote:Op zondag 30 april 2006 18:27 schreef Retuobak het volgende:
Dat monster doet me nog steeds ergens aan denken, maar ik kom er maar niet op waaraan.
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef r4uz het volgende:
Weet iemand of je nog je oude PS1 en PS2 controllers op de PS3 kunt aansluiten?
www.assassinscreed.comquote:Ubisoft’s Award-Winning Montreal Studio Creates New Intellectual Property
Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announced the development of a new video game franchise: Assassin’s Creed. Assassin’s Creed is being developed for PlayStation 3 by an all-star team from Ubisoft’s world-class Montreal studio – the studio responsible for acclaimed franchises such as Prince of Persia and Tom Clancy’s Splinter Cell. The Assassin’s Creed franchise will combine compelling new gameplay, superb graphics, and an immersive and sophisticated storyline to deliver an epic experience that will launch the action genre into the next generation and beyond.
“Assassin’s Creed is going to push the video game experience as we know it today into an entirely new direction,” said Yannis Mallat, chief executive officer at Ubisoft’s Montreal studio. “Assassin’s Creed’s compelling theme and storyline experienced through the next-generation console will captivate audiences and affect them on the same level as an epic novel or film.”
The first game in the Assassin’s Creed franchise is set in 1191 AD, when the Third Crusade was tearing the Holy Land apart. Shrouded in secrecy and feared for their ruthlessness, the Assassins intend to stop the hostilities by suppressing both sides of the conflict. Players, assuming the role of the main character Altair, will have the power to throw their immediate environment into chaos and to shape events during this pivotal moment in history.
Ubisoft has a strong record of creating some of the industry’s top-selling video game franchises and anticipates that Assassin’s Creed will experience the same success.
“Ubisoft has established itself as a creative force in the video game industry by developing new intellectual property and turning it into multimillion-unit selling brands,” said Serge Hascoet, chief creative officer at Ubisoft. “Our goal to introduce three new brands into the marketplace every two years is working. With Assassin’s Creed we’re introducing a franchise that will establish itself as the must-have next-generation game for the next-generation gamer.”
The first game in the Assassin’s Creed franchise will make its worldwide debut at E3 in Los Angeles and will be available to consumers in 2007. For more information and the trailer, please visit www.assassinscreed.com.
Zeer indrukwekkende Ps3 game. _0_quote:What you see is a target trailer. In essence, we take the specs of the PS3 and create a target video for how we think the game will run based off those specs. (We don't have the final cell processors and stuff like that so we develop "target footage"). This is in contrast to cinematic trailers that we used to make for games like PoP.
All elements are in game tho - models, city, etc.
I'm still under embargo to speak about the game but I will say this - If we do not win Game of Show or, at the very least, nomiated for game of show - I'd be surprised.
-P911
daar gaat me slime controllerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:
[..]
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
Precies. Ik verwacht er geen in ieder geval. Sony wil dat je straks gewoon PS3 controllers koopt voor je PS3. De PS3-controller zal waarschijnlijk ook dusdanig afwijken van PS2 controllers (al is het maar één extra essentiële knop) dat het geen zin heeft om die ouwe controllers nog te ondersteunen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Markster het volgende:
Is best ok dat ze een keer een volledig nieuwe controller gaan gebruiken. Oude was prima hoor, maar je hoeft echt niet perse 3 consoles lang je controllers compatible te houden
inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.
vandaar ook de clown-smileyquote:
Die stonden ook al in het X360 topic.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
Turok screens. Nice.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Cell yields 'horrible', sources claim
Aimed a little too high
SOURCES CLAIM that yields of the Cell microprocessor for the Playstation 3 are not good. A process mole tells us that the Cell yields are far enough below par that the amounts of good dies off the test wafers are "horrible".
The problem is that IBM and Sony designed the chip for some very aggressive process technologies that did not materialise in the way the fab boys were expecting. Because of this, we are told Sony is scrambling to get yields up before it has to make them for real, a fast approaching deadline.
Will it get it done? Who knows. Will it be able to make enough to satisfy initial demand? Not a chance. Then again, in consoles, what else is new?µ
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
"sources claim" en toen hield ik op met lezen
stiekem wel (hoort bij m'n nieuwe functie), maar ik nam het allemaal met een korreltje zout.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen..
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
terwijl deel 1 niet eens zo goed liep. .
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch..
Ik schrijf ze zelf man,quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Daggla, mik eens bronnen bij je quotes
Oh nvm, zie de mu aan het einde al, the Inquirer dus
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?
Ik denk het niet, veel te groot risico.
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1
Niet volledig, maar al wel gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?quote:
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande enginequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande engine
Als je de rest van de engine al hebt dan valt het echt wel mee om fully destructable environments te programmeren en volledig destructable zal het ook weer niet zijn, vooral niet als je dat ook in een online potje hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |