Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Markster het volgende:
Is best ok dat ze een keer een volledig nieuwe controller gaan gebruiken. Oude was prima hoor, maar je hoeft echt niet perse 3 consoles lang je controllers compatible te houden
inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.
vandaar ook de clown-smileyquote:
Die stonden ook al in het X360 topic.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
Turok screens. Nice.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Cell yields 'horrible', sources claim
Aimed a little too high
SOURCES CLAIM that yields of the Cell microprocessor for the Playstation 3 are not good. A process mole tells us that the Cell yields are far enough below par that the amounts of good dies off the test wafers are "horrible".
The problem is that IBM and Sony designed the chip for some very aggressive process technologies that did not materialise in the way the fab boys were expecting. Because of this, we are told Sony is scrambling to get yields up before it has to make them for real, a fast approaching deadline.
Will it get it done? Who knows. Will it be able to make enough to satisfy initial demand? Not a chance. Then again, in consoles, what else is new?µ
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
"sources claim" en toen hield ik op met lezen
stiekem wel (hoort bij m'n nieuwe functie), maar ik nam het allemaal met een korreltje zout.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen..
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
terwijl deel 1 niet eens zo goed liep. .
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch..
Ik schrijf ze zelf man,quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Daggla, mik eens bronnen bij je quotes
Oh nvm, zie de mu aan het einde al, the Inquirer dus
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?
Ik denk het niet, veel te groot risico.
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1
Niet volledig, maar al wel gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?quote:
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande enginequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande engine
Als je de rest van de engine al hebt dan valt het echt wel mee om fully destructable environments te programmeren en volledig destructable zal het ook weer niet zijn, vooral niet als je dat ook in een online potje hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |