Ik vond de route veeeeel te obvious telkens en leuk vond ik het ook niet echt na de eerste 5 minuten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Je deed wel telkens hetzelfde, maar het was zo leuk om te doen dat het niet erg was. Bovendien moest je wel telkens de goede route voor het flanken bedenken en waren de omgevingen wel telkens anders.
Doom 3?quote:Op zondag 30 april 2006 18:27 schreef Retuobak het volgende:
Dat monster doet me nog steeds ergens aan denken, maar ik kom er maar niet op waaraan.
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef r4uz het volgende:
Weet iemand of je nog je oude PS1 en PS2 controllers op de PS3 kunt aansluiten?
www.assassinscreed.comquote:Ubisoft’s Award-Winning Montreal Studio Creates New Intellectual Property
Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announced the development of a new video game franchise: Assassin’s Creed. Assassin’s Creed is being developed for PlayStation 3 by an all-star team from Ubisoft’s world-class Montreal studio – the studio responsible for acclaimed franchises such as Prince of Persia and Tom Clancy’s Splinter Cell. The Assassin’s Creed franchise will combine compelling new gameplay, superb graphics, and an immersive and sophisticated storyline to deliver an epic experience that will launch the action genre into the next generation and beyond.
“Assassin’s Creed is going to push the video game experience as we know it today into an entirely new direction,” said Yannis Mallat, chief executive officer at Ubisoft’s Montreal studio. “Assassin’s Creed’s compelling theme and storyline experienced through the next-generation console will captivate audiences and affect them on the same level as an epic novel or film.”
The first game in the Assassin’s Creed franchise is set in 1191 AD, when the Third Crusade was tearing the Holy Land apart. Shrouded in secrecy and feared for their ruthlessness, the Assassins intend to stop the hostilities by suppressing both sides of the conflict. Players, assuming the role of the main character Altair, will have the power to throw their immediate environment into chaos and to shape events during this pivotal moment in history.
Ubisoft has a strong record of creating some of the industry’s top-selling video game franchises and anticipates that Assassin’s Creed will experience the same success.
“Ubisoft has established itself as a creative force in the video game industry by developing new intellectual property and turning it into multimillion-unit selling brands,” said Serge Hascoet, chief creative officer at Ubisoft. “Our goal to introduce three new brands into the marketplace every two years is working. With Assassin’s Creed we’re introducing a franchise that will establish itself as the must-have next-generation game for the next-generation gamer.”
The first game in the Assassin’s Creed franchise will make its worldwide debut at E3 in Los Angeles and will be available to consumers in 2007. For more information and the trailer, please visit www.assassinscreed.com.
Zeer indrukwekkende Ps3 game. _0_quote:What you see is a target trailer. In essence, we take the specs of the PS3 and create a target video for how we think the game will run based off those specs. (We don't have the final cell processors and stuff like that so we develop "target footage"). This is in contrast to cinematic trailers that we used to make for games like PoP.
All elements are in game tho - models, city, etc.
I'm still under embargo to speak about the game but I will say this - If we do not win Game of Show or, at the very least, nomiated for game of show - I'd be surprised.
-P911
daar gaat me slime controllerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:
[..]
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
Precies. Ik verwacht er geen in ieder geval. Sony wil dat je straks gewoon PS3 controllers koopt voor je PS3. De PS3-controller zal waarschijnlijk ook dusdanig afwijken van PS2 controllers (al is het maar één extra essentiële knop) dat het geen zin heeft om die ouwe controllers nog te ondersteunen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Markster het volgende:
Is best ok dat ze een keer een volledig nieuwe controller gaan gebruiken. Oude was prima hoor, maar je hoeft echt niet perse 3 consoles lang je controllers compatible te houden
inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.
vandaar ook de clown-smileyquote:
Die stonden ook al in het X360 topic.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
Turok screens. Nice.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Cell yields 'horrible', sources claim
Aimed a little too high
SOURCES CLAIM that yields of the Cell microprocessor for the Playstation 3 are not good. A process mole tells us that the Cell yields are far enough below par that the amounts of good dies off the test wafers are "horrible".
The problem is that IBM and Sony designed the chip for some very aggressive process technologies that did not materialise in the way the fab boys were expecting. Because of this, we are told Sony is scrambling to get yields up before it has to make them for real, a fast approaching deadline.
Will it get it done? Who knows. Will it be able to make enough to satisfy initial demand? Not a chance. Then again, in consoles, what else is new?µ
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
"sources claim" en toen hield ik op met lezen
stiekem wel (hoort bij m'n nieuwe functie), maar ik nam het allemaal met een korreltje zout.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen..
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
terwijl deel 1 niet eens zo goed liep. .
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch..
Ik schrijf ze zelf man,quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Daggla, mik eens bronnen bij je quotes
Oh nvm, zie de mu aan het einde al, the Inquirer dus
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?
Ik denk het niet, veel te groot risico.
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1
Niet volledig, maar al wel gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?quote:
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande enginequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande engine
Als je de rest van de engine al hebt dan valt het echt wel mee om fully destructable environments te programmeren en volledig destructable zal het ook weer niet zijn, vooral niet als je dat ook in een online potje hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |