abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 12:10:15 #251
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37422749
Je deed wel telkens hetzelfde, maar het was zo leuk om te doen dat het niet erg was. Bovendien moest je wel telkens de goede route voor het flanken bedenken en waren de omgevingen wel telkens anders.
  zondag 30 april 2006 @ 12:11:57 #252
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37422786
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Je deed wel telkens hetzelfde, maar het was zo leuk om te doen dat het niet erg was. Bovendien moest je wel telkens de goede route voor het flanken bedenken en waren de omgevingen wel telkens anders.
Ik vond de route veeeeel te obvious telkens en leuk vond ik het ook niet echt na de eerste 5 minuten.
  zondag 30 april 2006 @ 14:19:57 #253
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37425935
console gamers stellen andere eisen aan shooters?
ik zal even niet Halo noemen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 30 april 2006 @ 14:29:08 #254
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37426153
Of console gamers houden over het algemeen minder van shooters?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37431552
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 30 april 2006 @ 18:27:33 #256
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37431580
Dat monster doet me nog steeds ergens aan denken, maar ik kom er maar niet op waaraan.
  zondag 30 april 2006 @ 18:57:59 #257
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37432185
een spin?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 30 april 2006 @ 23:06:25 #258
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37440695
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:27 schreef Retuobak het volgende:
Dat monster doet me nog steeds ergens aan denken, maar ik kom er maar niet op waaraan.
Doom 3?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 30 april 2006 @ 23:10:31 #259
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37440823
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Doom 3?
Mmmh maybe is dat het ja, denk het wel haast.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:19:01 #260
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_37442885
vindt het een beetje war of the worlds achtig

mis alleen een schreeuwende tom cruise
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 1 mei 2006 @ 08:49:25 #261
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37445536
het lijkt me wel een interessante titel, na de trailer van vorig jaar E3. Echt een massale oorlog waar je in terecht komt. Dit zou wel eens zo'n titel kunnen worden die iedereen straks in de kast heeft staan.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:21:31 #262
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_37492223
Weet iemand of je nog je oude PS1 en PS2 controllers op de PS3 kunt aansluiten?
http://www.xs4all.nl/~burter/ <-- mijn liedjes.
pi_37492708
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef r4uz het volgende:
Weet iemand of je nog je oude PS1 en PS2 controllers op de PS3 kunt aansluiten?
De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:00:03 #264
96614 PandorasBox
Open me....
pi_37493168
Al gepost? :
quote:
Ubisoft’s Award-Winning Montreal Studio Creates New Intellectual Property

Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announced the development of a new video game franchise: Assassin’s Creed. Assassin’s Creed is being developed for PlayStation 3 by an all-star team from Ubisoft’s world-class Montreal studio – the studio responsible for acclaimed franchises such as Prince of Persia and Tom Clancy’s Splinter Cell. The Assassin’s Creed franchise will combine compelling new gameplay, superb graphics, and an immersive and sophisticated storyline to deliver an epic experience that will launch the action genre into the next generation and beyond.

“Assassin’s Creed is going to push the video game experience as we know it today into an entirely new direction,” said Yannis Mallat, chief executive officer at Ubisoft’s Montreal studio. “Assassin’s Creed’s compelling theme and storyline experienced through the next-generation console will captivate audiences and affect them on the same level as an epic novel or film.”

The first game in the Assassin’s Creed franchise is set in 1191 AD, when the Third Crusade was tearing the Holy Land apart. Shrouded in secrecy and feared for their ruthlessness, the Assassins intend to stop the hostilities by suppressing both sides of the conflict. Players, assuming the role of the main character Altair, will have the power to throw their immediate environment into chaos and to shape events during this pivotal moment in history.

Ubisoft has a strong record of creating some of the industry’s top-selling video game franchises and anticipates that Assassin’s Creed will experience the same success.

“Ubisoft has established itself as a creative force in the video game industry by developing new intellectual property and turning it into multimillion-unit selling brands,” said Serge Hascoet, chief creative officer at Ubisoft. “Our goal to introduce three new brands into the marketplace every two years is working. With Assassin’s Creed we’re introducing a franchise that will establish itself as the must-have next-generation game for the next-generation gamer.”

The first game in the Assassin’s Creed franchise will make its worldwide debut at E3 in Los Angeles and will be available to consumers in 2007. For more information and the trailer, please visit www.assassinscreed.com.
www.assassinscreed.com

Een nieuwe (timed?)-exclusive Ubisoft spel voor de Ps3. Check die trailer. Het zal een mix tussen Splinter Cell en Prince of Persia gaan worden.

Een Ubisoft dev die op IGN post had dit over de trailer te vertellen:
quote:
What you see is a target trailer. In essence, we take the specs of the PS3 and create a target video for how we think the game will run based off those specs. (We don't have the final cell processors and stuff like that so we develop "target footage"). This is in contrast to cinematic trailers that we used to make for games like PoP.

All elements are in game tho - models, city, etc.

I'm still under embargo to speak about the game but I will say this - If we do not win Game of Show or, at the very least, nomiated for game of show - I'd be surprised.


-P911
Zeer indrukwekkende Ps3 game. _0_
...and you shall see.
pi_37493431
Klote Ubisoft, weer een game die me leuk lijkt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:12:16 #266
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37493481
Filmpje is erg tof, eindelijk een originele setting en het hele idee bevalt me wel .
Zeer geinteresseerd iig .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:20:49 #267
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_37493714
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
daar gaat me slime controller
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_37495188
IK KAN NIET MEER WACHTENNN
  woensdag 3 mei 2006 @ 08:23:37 #269
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37502089
http://media.ps3.ign.com/media/814/814614/vids_1.html
Boxguy filmpjes, en het ziet er nog best goed uit ook
  woensdag 3 mei 2006 @ 08:37:08 #270
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37502219
kabouter was me voor
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37502932
Ik mis de oude boxguy
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:29:59 #272
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37503005
ja, hij is geen boxguy meer!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:19:48 #273
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_37507376
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

De PS3 krijgt niet de controlleraansluiting die op de PS1 & PS2 zaten. PS3 controllers werken draadloos of via de USB aansluitingen.
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
http://www.xs4all.nl/~burter/ <-- mijn liedjes.
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:04:38 #274
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37508660
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:

[..]

Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37509308
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef r4uz het volgende:
Ah. En je weet dat er geen USB>PS controller converters komen?
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien wel, tot nu toe is er niets over aangekondigd.
Precies. Ik verwacht er geen in ieder geval. Sony wil dat je straks gewoon PS3 controllers koopt voor je PS3. De PS3-controller zal waarschijnlijk ook dusdanig afwijken van PS2 controllers (al is het maar één extra essentiële knop) dat het geen zin heeft om die ouwe controllers nog te ondersteunen.
pi_37520590
Is best ok dat ze een keer een volledig nieuwe controller gaan gebruiken. Oude was prima hoor, maar je hoeft echt niet perse 3 consoles lang je controllers compatible te houden
pi_37524678
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Markster het volgende:
Is best ok dat ze een keer een volledig nieuwe controller gaan gebruiken. Oude was prima hoor, maar je hoeft echt niet perse 3 consoles lang je controllers compatible te houden
Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.
pi_37525927
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bovendien was de connector erg breed voor een aansluiting met slechts 9 pinnetjes.
inderdaad
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:01:17 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_37538155
Turok screens. Nice.





They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:17:04 #280
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37538625
pre-rendered

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37538676
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:14:36 #282
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37542572
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
pre-rendered

Niks pre-rendered aan
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:32:18 #283
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37543141
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Niks pre-rendered aan
vandaar ook de clown-smiley
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:36:53 #284
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37543278
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
Turok screens. Nice.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die stonden ook al in het X360 topic.
Errrrrrrrg impressive idd . En Turok was ook wel een toffe game. .
quote:
Cell yields 'horrible', sources claim

Aimed a little too high

SOURCES CLAIM that yields of the Cell microprocessor for the Playstation 3 are not good. A process mole tells us that the Cell yields are far enough below par that the amounts of good dies off the test wafers are "horrible".

The problem is that IBM and Sony designed the chip for some very aggressive process technologies that did not materialise in the way the fab boys were expecting. Because of this, we are told Sony is scrambling to get yields up before it has to make them for real, a fast approaching deadline.

Will it get it done? Who knows. Will it be able to make enough to satisfy initial demand? Not a chance. Then again, in consoles, what else is new?µ
-
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:43:04 #285
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37543495
"sources claim" en toen hield ik op met lezen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:44:27 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37543540
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
"sources claim" en toen hield ik op met lezen
Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen. .
-
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:45:50 #287
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37543569
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wedden dat je wel het hele bericht hebt gelezen. .
stiekem wel (hoort bij m'n nieuwe functie), maar ik nam het allemaal met een korreltje zout.

Sources claimden ook dat ontwikkelen voor PS3 veel duurder zou zijn dan X360, maartoch gooit Sega Full Auto 2 naar de PS3, terwijl deel 1 niet eens zo goed liep. Zal dus wel meevallen met die kosten.

E3, dan weten we meer over die PS3.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:49:30 #288
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37543661
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

terwijl deel 1 niet eens zo goed liep. .
Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch. .
-
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:51:48 #289
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37543726
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nou juist de reden is voor de switch. .
zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?

Ik denk het niet, veel te groot risico.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:02:22 #290
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37544044
Daggla, mik eens bronnen bij je quotes
Oh nvm, zie de mu aan het einde al, the Inquirer dus
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:05:41 #291
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_37544143
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
pre-rendered

de 2e en de 3e zeer zeker wel.
De eerste niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:19:33 #292
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37544525
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
Daggla, mik eens bronnen bij je quotes
Oh nvm, zie de mu aan het einde al, the Inquirer dus
Ik schrijf ze zelf man, .
-
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:21:22 #293
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37544577
Die FPS zien er nu wel allemaal het zelfde uit... Totaal geen eigen grafische stijl. Allemaal maken ze gebruik van dezelfde mapping technieken en donkere settings.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37545013
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zou die switch ook gemaakt zijn als er zo ontiegelijk veel meer ontwikkelingskosten bij waren komen kijken?

Ik denk het niet, veel te groot risico.
Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:45:41 #295
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37545244
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Het grootste deel van de ontwikkelingskosten zullen ze voor deel 1 al gemaakt hebben, lijkt me namelijk niet dat de engine heel erg gaat verschillen met die van deel 1
ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37545418
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik weet niet, zaten er al volledig verwoestbare omgevingen in deel 1?
Niet volledig, maar al wel gedeeltelijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:59:37 #297
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37545722
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Niet volledig, maar al wel gedeeltelijk
en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37545824
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en kon je daarmee je tegenstander mollen, routes blokkeren, en nieuwe routes openen?
dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande engine
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:07:18 #299
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37545959
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tain het volgende:

[..]

dat zat al wel een klein beetje in de demo, maar zoveel uitbreiding is dat niet op de bestaande engine
ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37546105
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik denk dat je een fully destructible environment programmeren een beetje onderschat (ervan uitgaande dat het een écht fully destructable environment wordt en niet die slappe mik uit Black).
Als je de rest van de engine al hebt dan valt het echt wel mee om fully destructable environments te programmeren en volledig destructable zal het ook weer niet zijn, vooral niet als je dat ook in een online potje hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')