abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37094691
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat is oud? AMD Athlon XP 2600+, 1,2 GB RAM, GeForce FX 5700 256 MB (overclocked), SB Live Platinum.........
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_37094768
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:

[..]

3.5 jaar oud noem ik oud
En je moet een tweak toepassen voor Geforce FX kaarten meen ik, komt omdat die dingen de brakste DX9 implementatie ooit hebben. Meeste games switchen automatisch naar DX8 modus bij Geforce FX kaarten, maar ja, Oblivion kent geen DX8 modus .
die brakke DX9 kwam ik ook achter ja. Helaas te laat en bij een hardwareboer gekocht die klantenservice nog moet ontdekken (nee, iek neem niet teroeg, jaai faain speel). Maar zoals gezegd, het meeste speelt nog behoorlijk in medium settings, en het geld gaat voorlopig richting het "HDTV, surround set en PS3"-fonds.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37094808
Mja kijk, de meeste dingen draaien behoorlijk in medium settings juist omdat jouw kaart terugschakelt naar DX8 modes. Het ziet er ruk uit, maar het draait lekker soepel omdat alle mooie DX9 effecten wegblijven. Ik ben echt nog steeds blij dat ik destijds eerst veel reviews had gelezen en uiteindelijk een Radeon 9700 pro heb gekocht, geweldige aankoop geweest.
pi_37094811
SocialDisorder, haal gewoon een normale buget video kaart en je pc kan veel meer aan. Zonde dat je zo`n kaart hebt. Ook al kan je faain spelen en jij zomaar een pc bij een non computer boer koopt
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_37094921
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef disjfa het volgende:
SocialDisorder, haal gewoon een normale buget video kaart en je pc kan veel meer aan. Zonde dat je zo`n kaart hebt. Ook al kan je faain spelen en jij zomaar een pc bij een non computer boer koopt
tzit zo; koeling van oude GeForce 4600 Ti ging kapot op een christelijke feestdag. Hierdoor brandde de chipset finaal door.
Nergens een winkel open, terwijl ik de volgende dag een presentatie moest houden. Ik kon dus geen onderzoek doen naar welke kaart goed en welke brak waren, het was gewoon naar de enige hardware boer die nog open was; Turkiye Computer (serieus, no kidding). Hebben ze de keus uit GeForce FX 5700 128 MB en GeForce FX 5700 256 MB...........
Dan is de keuze snel gemaakt.

Maar zullen we het nu weer over PS3 hebben?
pi_37097178
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nou ja ik quote alleen
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..] Dat jullie daar weer andere dingen van maken, is jullie probleem, en zegt meer over jullie houding tov X360 dan over de mijne.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_37097255
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
q: Nee jij bent stom.
a: Nee jij bent stom.

Leuk is dat om te doen hé Deed ik vroeger ook als mensen stom waren
www.indiegamer.nl
pi_37097347
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou ja ik quote alleen
[..]

het viel me alleen op dat als ik ook maar iets zeg over een titel die op de X360 is uitgekomen, dat de hele fanboy-attack weer uit de kast getrokken wordt (niet geheel toevallig door jou, net als de vorige keer). Ik heb werkelijk niets maar dan ook niets negatiefs over Oblivion gezegd, en meteen begin je weer met dat "je kraakt het af omdat het een X360 titel is"-verhaal. Het wordt vervelend Piet. Je lijkt soms wel eens een moslim, en Bill Gates is jouw Mohammed.
pi_37097388
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef disjfa het volgende:

[..]

Leuk is dat om te doen hé Deed ik vroeger ook als mensen stom waren
Vuur met vuur bestrijden heet dat
edit:
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
Je lijkt soms wel eens een moslim,
Hey dat neem je terug
Maargoed om toch nog even OT te gaan, ik zag op games.fok een plaatje van RR7
pi_37097914
Ziet er weer heerlijk uit, zoals ik gewend ben van RR. Maar de plaatjes die ingame lijken zijn te donker om iets over te zeggen. De rest kan net zo makkelijk PreRendered zijn. Ik wil gewoon gameplay beelden zien waarmee de makers zeggen "kijk, dit gaan we doen, dit is hoe het eruit gaat zien."
pi_37104830
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Maakt het opzich ook niet, je kan zoveel over de hardware discusseren als je wilt. Uiteindelijk gaat het erom welke console de beste/leukste spellen krijgt. En dat zal waarschijnlijk wel de ps3 worden.
dat is maar afwachten welk soor spellen je leuk vindt ik denk dat deze ronde weinig al uitmaken voor zowel de ps3 als de xobox360 er zijn zowieso niet veel exclusives meer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 19 april 2006 @ 19:43:59 #62
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37105047
Er zijn/komen waarschijnlijk veel meer exclusives dan je denkt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37105484
De first-party exclusives zullen altijd blijven en daar zouden er best wel eens meer van kunnen komen ja.
pi_37105739
ik denk trouwens dat 1 van de drie speler het veld gaat ruimen na deze ronde.

first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_37105829
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s
Sony en Microsoft hebben nou eenmaal meer third-party support (en hebben hun succes daar ook voor een groot deel aan te danken), maar ze kennen ook aardig wat first-party titels hoor.
pi_37105877
quote:
Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen )
pi_37106117
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen )
vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTV
pi_37106160
Ik speel de oude Nintendo games wel op mn PS3
PSN id: NL_SToRM
pi_37106234
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTV
Dat en de controller zijn toffe features. Maar ik denk niet dat de echte massa daarom de Revolution zal aanschaffen persoonlijk
pi_37106324
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.
En of dat backwards compatible nu zo geweldig is?
15 jaar oude spellen draaien op een console van nu.
al is de controller wel weer vet.

en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)
pi_37106416
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)
GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.
pi_37106512
quote:

dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?
pi_37106532
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.
Table Tennis met de revo-controller
  woensdag 19 april 2006 @ 22:05:39 #74
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_37110279
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?
Hihi. Iedereen weet toch dat het er 2 zijn?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_37113249
quote:
Shy PS3 at this year's E3?

Many already know this year’s E3 is going to be crazy. We will have Microsoft showing off the Xbox 360 with peeks at their 2nd generation games, a deeper insight on what Nintendo’s got up their sleeve for the mysterious Revolution, and of course Sony exploding onto the floor with the PSP, PS2, and the new PS3.

However, due to recent statements by industry officials, the PS3 may once again be a ghost to the general attendees. Many third party developers have declared they are ready to showcase their games at E3, but Sony has yet to officially confirm how much booth space there will be.

SCEA’s Ryan Bowling stated, “We have always said that the PlayStation 3 will be playable at this year's E3 and that hasn't changed…We have a three platform showing this year and of course the PlayStation 2, which is now more popular than ever, will share space with the PSP and the PlayStation 3.”

From Bowling's comments, it seems that PS3 fun will be limited to thoses firstly with press passes, and secondly those willing to queue in line for hours. Once again, the PS3 will be out of the reach of the massess - who will have to now wait longer before they get a chance to play.
Vrij logisch, aangezien de ruimte gedeeld moet worden met PSP en PS2, en het een console is waarvan iedereen wil weten hoe hij nu echt speelt.

Ach, als hij maar op voorraad is in november
pi_37113473
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.
pi_37113536
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.
zeker op 1080p

ik ben benieuwd op welke bravia de PS3 getoond gaat worden trouwens.
pi_37114589
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef SocialDisorder het volgende:
zeker op 1080p

ik ben benieuwd op welke bravia de PS3 getoond gaat worden trouwens.
PS3 games komen ws. in 720p/1080i
Iig alle games waarvan de resolutie bekend is doen 720p/1080i
pi_37114761
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef Retuobak het volgende:

[..]

PS3 games komen ws. in 720p/1080i
Iig alle games waarvan de resolutie bekend is doen 720p/1080i
in artikel las ik dat je gamen sowieso kan vergeten in 1080p, omdat de tv niet snel genoeg kan refreshen of zo iets. Meh, gezien de prijzen, wordt het ws toch wel een 1080i tv.
pi_37144190
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html

De filmpjes onderaan ook even bekijken.
Ziet er goed uit
pi_37144485
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html

Ziet er goed uit
Jep, ziet er idd tof uit
Voor welke platforms komt die Indiana Jones game nou?
pi_37150826
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:

Ziet er goed uit
Die filmpjes onderaan zijn van Endorphin, een programma van NaturalMotion dat rag-dolls met AI injecteert, en vervolgens diverse keyframes in je 3D-animatie aanmaakt, zodat je karakter reageert op de wereld.
Erg leuk, en verbazingwekkend, maar interessanter is Euphoria, het runtime-broertje van Endorphin. Jammer dat die niet in actie te zien was, ik was benieuwd of die net zo verfijnd als Endorphin te werk gaat (die erg langzaam kan zijn, met veel objecten in de wereld), of dat de tech inmiddels dermate sneller is, dat Euphoria dit werkelijke runtime kan doen.

Wat ik trouwens nóg interessanter vind, is de koppeling tussen Massive (de AI controller voor massa's) en Euphoria..........
pi_37158312
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jep, ziet er idd tof uit
Voor welke platforms komt die Indiana Jones game nou?
Ik heb geen idee, maar ik ga er vanuit dat ie wel op meerdere platforms uit gaat komen
pi_37158380
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Mag ook wel voor een systeem dat een jaar later op de markt komt
pi_37191160
voor de liefhebbers;
http://darkkingdom.station.sony.com/

boxguy website is online
pi_37191273
Zag het al een tijdje terug ja
Geweldig die claims over de graphics
pi_37191360
en volgens dit bericht is Ridge Racer 7 playable op de E3
http://www.ps3land.com/article-285.php
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:54:49 #88
145074 Diablos79
pi_37193129
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:58 schreef Retuobak het volgende:
Zag het al een tijdje terug ja
Geweldig die claims over de graphics
Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.
pi_37193196
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.
SOE zit er achter
[/vertrouwen in enige positieve claims]
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:03:06 #90
145074 Diablos79
pi_37193376
Dat ze overdrijven is meestal. Maar sommige van die screenshots bevatten toch wel heel veel detail. Ik zeg niet dat dit spel een grafisch wonder is ofzo. Maar ik denk alleen dat het spel er mooier zal uitzien dan de screenshot zo weergeven. Op een screenshot zie je geen animaties, physics en framerates en die zijn netzo belangrijk als de rest.
pi_37204559
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

SOE zit er achter
[/vertrouwen in enige positieve claims]
ik denk eerder SCE
pi_37204717
quote:
Op zondag 23 april 2006 06:30 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik denk eerder SCE
Was het maar waar, dan was het waarschijnlijk nog een goede game geworden, maar Sony Online Entertainment is toch echt de developer .
pi_37204786

Staat toch echt op die boxguy pagina
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37204787
Alleen jammer dat het plaatje transparant is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37206521
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:03 schreef Diablos79 het volgende:
Dat ze overdrijven is meestal. Maar sommige van die screenshots bevatten toch wel heel veel detail. Ik zeg niet dat dit spel een grafisch wonder is ofzo. Maar ik denk alleen dat het spel er mooier zal uitzien dan de screenshot zo weergeven. Op een screenshot zie je geen animaties, physics en framerates en die zijn netzo belangrijk als de rest.
Eens
Ze hebben dan wel gekozen voor een simpele tekenfilm-achtige stijl. Maar ik denk ook dat als we het eenmaal echt in beweging zien met alles erop en eraan dat het dan toch wel een stuk mooier eruit ziet
pi_37208760
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Eens
Ze hebben dan wel gekozen voor een simpele tekenfilm-achtige stijl. Maar ik denk ook dat als we het eenmaal echt in beweging zien met alles erop en eraan dat het dan toch wel een stuk mooier eruit ziet
Zelf zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben als er een andere developer aan zou werken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37208800
Over welke game hebben we het nou ?
pi_37208934
Untold Legends: Dark Kingdom
  zondag 23 april 2006 @ 14:04:55 #99
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37211676
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Xenos is de naam van de GPU
Xenos is zo'n winkel waar je glazen en andere rotzooi kunt kopen.

slechtste tvp ooit
pi_37218305
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Qua marktaandeel misschien een flop, maar zover ik weet is Nintendo wel het bedrijf dat de meeste winst heeft binnengehaald deze huidige console-generatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')