quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat is oud? AMD Athlon XP 2600+, 1,2 GB RAM, GeForce FX 5700 256 MB (overclocked), SB Live Platinum.........

die brakke DX9 kwam ik ook achter ja. Helaas te laat en bij een hardwareboer gekocht die klantenservice nog moet ontdekken (nee, iek neem niet teroeg, jaai faain speel). Maar zoals gezegd, het meeste speelt nog behoorlijk in medium settings, en het geld gaat voorlopig richting het "HDTV, surround set en PS3"-fonds.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
3.5 jaar oud noem ik oud
En je moet een tweak toepassen voor Geforce FX kaarten meen ik, komt omdat die dingen de brakste DX9 implementatie ooit hebben. Meeste games switchen automatisch naar DX8 modus bij Geforce FX kaarten, maar ja, Oblivion kent geen DX8 modus.

tzit zo; koeling van oude GeForce 4600 Ti ging kapot op een christelijke feestdag. Hierdoor brandde de chipset finaal door.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef disjfa het volgende:
SocialDisorder, haal gewoon een normale buget video kaart en je pc kan veel meer aan. Zonde dat je zo`n kaart hebt. Ook al kan je faain spelen en jij zomaar een pc bij een non computer boer koopt

Nou ja ik quote alleenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..] Dat jullie daar weer andere dingen van maken, is jullie probleem, en zegt meer over jullie houding tov X360 dan over de mijne.

q: Nee jij bent stom.quote:

het viel me alleen op dat als ik ook maar iets zeg over een titel die op de X360 is uitgekomen, dat de hele fanboy-attack weer uit de kast getrokken wordt (niet geheel toevallig door jou, net als de vorige keer). Ik heb werkelijk niets maar dan ook niets negatiefs over Oblivion gezegd, en meteen begin je weer met dat "je kraakt het af omdat het een X360 titel is"-verhaal. Het wordt vervelend Piet. Je lijkt soms wel eens een moslim, en Bill Gates is jouw Mohammed.quote:

Vuur met vuur bestrijden heet datquote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
q: Nee jij bent stom.
a: Nee jij bent stom.
a: Nee jij bent stom.
Leuk is dat om te doen héDeed ik vroeger ook als mensen stom waren
Hey dat neem je terugquote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je lijkt soms wel eens een moslim,

dat is maar afwachten welk soor spellen je leuk vindt ik denk dat deze ronde weinig al uitmaken voor zowel de ps3 als de xobox360 er zijn zowieso niet veel exclusives meerquote:Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maakt het opzich ook niet, je kan zoveel over de hardware discusseren als je wilt. Uiteindelijk gaat het erom welke console de beste/leukste spellen krijgt. En dat zal waarschijnlijk wel de ps3 worden.

Sony en Microsoft hebben nou eenmaal meer third-party support (en hebben hun succes daar ook voor een groot deel aan te danken), maar ze kennen ook aardig wat first-party titels hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s

Ik denk het niet:quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk trouwens dat 1 van de drie speler het veld gaat ruimen na deze ronde.

vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTVquote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen)

Dat en de controller zijn toffe features. Maar ik denk niet dat de echte massa daarom de Revolution zal aanschaffen persoonlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 20:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vergeet de backwards compatibilty van de Revo niet, naast Red Steel dé reden waarom er bij mij ook een Revo gaat pronken naast de PS1, PS2, PS3, en Philips HDTV

dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
-Sony komt uit de sterkste positie en gaat echt niet alles inleveren (ik verwacht zelfs dat ze vrijwel niks inleveren qua marktaandeel)
-Nintendo heeft goede kaarten met een goedkope console, bekende game franchises en een console die mee kan liften op de hype van de Nintendo DS
-Microsoft is een van de weinige bedrijven die echt puur op de lange termijn kan werken en de 360 zal heus geen niche-product worden dat niemand als echte keus ziet (niet in de laatste plaats omdat MS genoeg exclusives zal kopen)

GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.
En of dat backwards compatible nu zo geweldig is?
15 jaar oude spellen draaien op een console van nu.
al is de controller wel weer vet.
en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)

dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk trouwens dat 1 van de drie speler het veld gaat ruimen na deze ronde.
first party`s ok maar dat is vooral nintendo zijn ding sony en microsoft leunen zwaar op third party`s

Table Tennis met de revo-controllerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
GTA dat naar Nintendo gaat, dat zou wat zijn.

Hihi. Iedereen weet toch dat het er 2 zijn?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dacht jij niet ook dat de X360 een CPU had die 1 TFLOP haalt?

Vrij logisch, aangezien de ruimte gedeeld moet worden met PSP en PS2, en het een console is waarvan iedereen wil weten hoe hij nu echt speelt.quote:Shy PS3 at this year's E3?
Many already know this year’s E3 is going to be crazy. We will have Microsoft showing off the Xbox 360 with peeks at their 2nd generation games, a deeper insight on what Nintendo’s got up their sleeve for the mysterious Revolution, and of course Sony exploding onto the floor with the PSP, PS2, and the new PS3.
However, due to recent statements by industry officials, the PS3 may once again be a ghost to the general attendees. Many third party developers have declared they are ready to showcase their games at E3, but Sony has yet to officially confirm how much booth space there will be.
SCEA’s Ryan Bowling stated, “We have always said that the PlayStation 3 will be playable at this year's E3 and that hasn't changed…We have a three platform showing this year and of course the PlayStation 2, which is now more popular than ever, will share space with the PSP and the PlayStation 3.”
From Bowling's comments, it seems that PS3 fun will be limited to thoses firstly with press passes, and secondly those willing to queue in line for hours. Once again, the PS3 will be out of the reach of the massess - who will have to now wait longer before they get a chance to play.

zeker op 1080pquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.

PS3 games komen ws. in 720p/1080iquote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef SocialDisorder het volgende:
zeker op 1080p
ik ben benieuwd op welke bravia de PS3 getoond gaat worden trouwens.

in artikel las ik dat je gamen sowieso kan vergeten in 1080p, omdat de tv niet snel genoeg kan refreshen of zo iets. Meh, gezien de prijzen, wordt het ws toch wel een 1080i tv.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PS3 games komen ws. in 720p/1080i
Iig alle games waarvan de resolutie bekend is doen 720p/1080i

Jep, ziet er idd tof uitquote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html
De filmpjes onderaan ook even bekijken.
Ziet er goed uit![]()

Die filmpjes onderaan zijn van Endorphin, een programma van NaturalMotion dat rag-dolls met AI injecteert, en vervolgens diverse keyframes in je 3D-animatie aanmaakt, zodat je karakter reageert op de wereld.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe animatie-techniek voor de next-gen consoles: http://ps3.ign.com/articles/702/702423p1.html
De filmpjes onderaan ook even bekijken.
Ziet er goed uit![]()

Ik heb geen idee, maar ik ga er vanuit dat ie wel op meerdere platforms uit gaat komenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, ziet er idd tof uit
Voor welke platforms komt die Indiana Jones game nou?

Mag ook wel voor een systeem dat een jaar later op de markt komtquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
Hoorde het al bij de diggnation podcast van afgelopen zondag idd, ze zeiden ook dat PS3 online evenals de interface nog heel veel werk zou kunnen gebruiken maar dat de graphics toch wel 'slightly better' zijn dan die van de 360 zoals verwacht.

Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:58 schreef Retuobak het volgende:
Zag het al een tijdje terug ja
Geweldig die claims over de graphics![]()
![]()

SOE zit er achterquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet dit spel er beter uit dan de screenshots doen vermoeden. Ik wil het wel eens in beweging zien met alle physics en effecten en dan pas echt een oordeel geven.

ik denk eerder SCEquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SOE zit er achter
[/vertrouwen in enige positieve claims]

Was het maar waar, dan was het waarschijnlijk nog een goede game geworden, maar Sony Online Entertainment is toch echt de developerquote:

Eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:03 schreef Diablos79 het volgende:
Dat ze overdrijven is meestal. Maar sommige van die screenshots bevatten toch wel heel veel detail. Ik zeg niet dat dit spel een grafisch wonder is ofzo. Maar ik denk alleen dat het spel er mooier zal uitzien dan de screenshot zo weergeven. Op een screenshot zie je geen animaties, physics en framerates en die zijn netzo belangrijk als de rest.

Zelf zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben als er een andere developer aan zou werkenquote:Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ze hebben dan wel gekozen voor een simpele tekenfilm-achtige stijl. Maar ik denk ook dat als we het eenmaal echt in beweging zien met alles erop en eraan dat het dan toch wel een stuk mooier eruit ziet

Qua marktaandeel misschien een flop, maar zover ik weet is Nintendo wel het bedrijf dat de meeste winst heeft binnengehaald deze huidige console-generatie.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij de cube ook maar dat is eigenlijk toch ook een flop geworden.
En of dat backwards compatible nu zo geweldig is?
15 jaar oude spellen draaien op een console van nu.
al is de controller wel weer vet.
en dat laatste klopt er zijn zeer sterke geruchten over de gta reeks (de deal met sony loopt binnenkort af)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |