abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37390309
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
Misschien iets met... aliens?
pi_37390316
Omdat ik wil dat de consoles zoveel mogelijk PC-genres opslokken.
Dan kan ik volledig weg bij de PC.
Voorlopig is de PC voor mij nog verreweg de beste optie vanwege het gamesaanbod dat in hoeveelheid Nintendo/MS overstijgt en in de buurt komt van Sony en aan kwaliteitstitels ook alleen overtroffen wordt door Sony. Nu heb ik niks met Japanse games waardoor de verhouding ineens helemaal verschuift naar de PC etc.

Maar goed, de PC heeft nadelen te over:
-Te duur
-Veel gedoe
-Geen standardisatie, dus gedoe met bijv. wie welke voice client gebruikt
-Geen centraal online systeem op het relatief brakke Xfire na (wat overigens nog wel beter is dan WiFi en PS2 online, maar dat zie ik nog wel veranderen)
-Veel herrie

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Safe to say, ik wil best af van de PC als gameplatform, andere platforms willen alleen niet de mogelijkheden bieden die de PC biedt lijkt het wel. Net zoals ze een deel van de games gewoon niet overnemen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:11:17 #203
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37390327
BiA was wel een behoorlijk originele WW2 shooter, hoor. En deel 3 lijkt mij ook leuk, maar mooi vind ik het niet.
pi_37390377
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Je vergeet nog wel een paar gernes

En tuurlijk de ps3 moet ook goede shooters krijgen, maar al de WW2 shooters komen me echt de neus uit, 4 van de 5 shooters gaan over WW2. Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
Fantasy - done to death, en zuigt voor shooters
Aliens - Done to death en komt zelfs nog vaker voor dan WO2
Realistisch - Komt tegenwoordig ook minstens zo vaak voor als WO2
Vietnam/Korea - Done to death en lang niet zo interessant en gevarieerd als WO2
Apocalyptisch - Het hele spel lang tegen puinhopen aankijken?
Mutanten - Please . Dude . Come on

Need I go on?
pi_37390387
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37390419
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?
Nieuwe Alien vs. Predator
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37390425
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Retuobak het volgende:
Omdat ik wil dat de consoles zoveel mogelijk PC-genres opslokken.
Dan kan ik volledig weg bij de PC.
Voorlopig is de PC voor mij nog verreweg de beste optie vanwege het gamesaanbod dat in hoeveelheid Nintendo/MS overstijgt en in de buurt komt van Sony en aan kwaliteitstitels ook alleen overtroffen wordt door Sony. Nu heb ik niks met Japanse games waardoor de verhouding ineens helemaal verschuift naar de PC etc.

Maar goed, de PC heeft nadelen te over:
-Te duur
-Veel gedoe
-Geen standardisatie, dus gedoe met bijv. wie welke voice client gebruikt
-Geen centraal online systeem op het relatief brakke Xfire na (wat overigens nog wel beter is dan WiFi en PS2 online, maar dat zie ik nog wel veranderen)
-Veel herrie
Wat is er met jou gebeurd?!
quote:
En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Safe to say, ik wil best af van de PC als gameplatform, andere platforms willen alleen niet de mogelijkheden bieden die de PC biedt lijkt het wel. Net zoals ze een deel van de games gewoon niet overnemen.
Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.

Ikzelf vind dat niet erg. Zo is het makkelijker om een systeem te kiezen wat goed bij je past.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:16:05 #208
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37390432
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Need I go on?
Doe eens? Ik vind het wel amusant om te lezen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:16:15 #209
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37390437
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Aliens - Done to death en komt zelfs nog vaker voor dan WO2
Realistisch - Komt tegenwoordig ook minstens zo vaak voor als WO2
Vietnam/Korea - Done to death en lang niet zo interessant en gevarieerd als WO2
Apocalyptisch - Het hele spel lang tegen puinhopen aankijken?
Mutanten - Please . Dude . Come on

Need I go on?
Zie het is gewoon een oninteressant gerne
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37390443
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Nieuwe Alien vs. Predator
en aan welke kant plaatsen we lieve kleine Taida?
pi_37390467
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.

Ikzelf vind dat niet erg. Zo is het makkelijker om een systeem te kiezen wat goed bij je past.
Of je vindt verschillende genres leuk op verschillende platforms
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37390479
quote:
Project Offset lijkt me ENORM interessant!
pi_37390493
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
Zie het is gewoon een oninteressant gerne
Voor sommige mensen wel, voor anderen weer niet... Voor mij in ieder geval wel, want sinds Duke Nukem 3D ben ik er al op uitgekeken.
pi_37390494
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef P-Style het volgende:
Niks hoor
Zo denk ik er al jaren over, de games zijn enkel voor mij zoveel beter op de PC dat ik gewoon niet echt een andere keus heb.
quote:
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.
Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
pi_37390540
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Niks hoor
Zo denk ik er al jaren over, de games zijn enkel voor mij zoveel beter op de PC dat ik gewoon niet echt een andere keus heb.
[..]

Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
Phantom dus hoop voor je dat ie ooit nog komt met geupdate specs
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:20:20 #216
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37390542
Kabouter . Je bent toch een normaal mens .
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:21:06 #217
145074 Diablos79
pi_37390571
De enige shooter die ik wel ok vond was Half-life 2, al had ik ne 3 levels al weer genoeg van toetsenbord+muis besturing, dus nooit meer verder gespeeld. En de oude wolfstein en dooms vond ik wel grappig
pi_37390618
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt). Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
pi_37390641
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Doe eens? Ik vind het wel amusant om te lezen.
Urban - Brother, please .
Horror - Hey, laten we de game donker maken, dat is eng! Want iedereen is bang in het donker .
WO1 - Nog nauwelijks gezien, maar wie wil er dan ook 3 dagen in loopgraven door te brengen alvorens over het niemandsland naar z'n dood te spurten?
Prehistorisch - Wellicht de enige toffe. Schieten met stenen vanaf dino's \o/. Dinoriders ftw \o/
pi_37390658
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt). Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
Vergeleken met de PC moeten ze wel heel wat uithalen willen ze de PS3 duur maken
pi_37390666
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wii!
pi_37390703
Ik vergeet elke keer dat dat ding idd zo heet SD . Ik tik net als P-Style ook nog steeds Revolution overal
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:25:22 #223
145074 Diablos79
pi_37390705
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Urban - Brother, please .
Horror - Hey, laten we de game donker maken, dat is eng! Want iedereen is bang in het donker .
WO1 - Nog nauwelijks gezien, maar wie wil er dan ook 3 dagen in loopgraven door te brengen alvorens over het niemandsland naar z'n dood te spurten?
Prehistorisch - Wellicht de enige toffe. Schieten met stenen vanaf dino's \o/. Dinoriders ftw \o/
En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?
pi_37390758
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wii!
O ja...

In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken. Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
pi_37390842
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?
Zoveel is daar nog niet done that aan.
Waar is de Japans-Russische oorlog?
Waar zijn de games vanuit Duits perspectief? De invasie van Nederland/Belgie/Frankrijk/Polen/Rusland naspelen (zonder de onmenselijkheden logischerwijs) kan nog best een goede game opleveren als publishers zich eens over de controverse heenzetten zoals dat al lang gebeurd is bij RTS games.
pi_37390979
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

O ja...

In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken. Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
Veel goede online games hoop ik ook en niet weer zoals op de PS2 dat iedereen alleen maar SOCOM aan het spelen is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:35:04 #227
145074 Diablos79
pi_37391004
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

O ja...

Echte nieuwe gernes lijkt me erg moeilijk, zo'n beetje alle verzinbare gernes zijn er toch wel. Geeft ook niet als ze maar gewoon een game goed uitwerken met leuke gameplay. Met online gamen heb ik echt helemaal niks . Wanneer ik bladen en sites erover lees lijkt het wel of het tegenwoordig nog het enige belangrijk is, maar volgens mij is het maar een kleine groep die het ECHT belangrijk vind.
pi_37391032
Die groep is groot op PC. Veeeeel kleiner op consoles voorlopig.
Maar kijk voor de lol eens hoeveel mensen dagelijks WoW, CS:S, BF2, Lineage 2, Guild Wars, CoD2 etc. spelen. Dat is echt geen kleine groep meer.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:36:51 #229
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37391037
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:40:49 #230
145074 Diablos79
pi_37391141
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
Ja precies dat heb ik ook. En dat ik er extra voor moet betalen vind ik ook al een minpunt, moet ik 60¤ voor een spel betalen en dan nog eens extra om het tegen andere te mogen spelen
pi_37391172
Ik vind MP best leuk op z'n tijd, maar ik prefereer ook nog altijd SP . Maar dat komt ook doordat mijn favo genres (Godgame, adventure) praktisch niet online te doen zijn.

En ik word daar toch een stuk warmer van dan van say de trailer van ET:QW.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:42:17 #232
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37391177
Gek genoeg heb ik wel een abonnement op Xbox Live . Ik ga dat ook maar eens stopzetten, denk ik.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:44:32 #233
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37391245
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:42 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind MP best leuk op z'n tijd, maar ik prefereer ook nog altijd SP . Maar dat komt ook doordat mijn favo genres (Godgame, adventure) praktisch niet online te doen zijn.

En ik word daar toch een stuk warmer van dan van say de trailer van ET:QW.
Wat is het? Het ziet er supertof uit . Beetje een X-files sfeertje.
pi_37391275
Het mooie aan online games (vind ik) is dat het de levensduur van een goeie game gigantisch maakt! En omdat er mensen meespelen blijft het spel "onvoorspelbaar", terwijl AI in iedere game in ieder genre op een gegeven moment voorspelbaar wordt... en dan is de lol er vanaf. Het geeft ook meer voldoening om te winnen van een goede speler dan van een "moeilijke boss".
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Spelen met vrienden in dezelfde ruimte blijft wel het gezelligste. Maar online players zijn altijd beschikbaar (mist het spel enigszins populair is) en vrienden moeten tijd voor je maken. Ook is niet ieder genre geschikt voor vrienden in dezelfde ruimte. En online heb je vaak een nog veel grotere groep mensen.
pi_37391280
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailer
Vanochtend gezien, ik MOET die game echt
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:45:53 #236
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37391296
Levensduur boeit me niet, ik koop toch elke maand 2 of 3 games .
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailer
Vanochtend gezien, ik MOET die game echt
Ik wil hem nu ook .
pi_37391329
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=4783
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37403586
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Half-life2 is goed en Crysis gaat ook wel erg goed worden denk ik
Voor de rest zijn er weinig shooters die ik goed vind
PSN id: NL_SToRM
pi_37404264
Artikel in de nieuwe EDGE over Kurayami:
quote:
Goichi portentously declaring: "The challenge now is to go beyond simple recognition, and transform our original games into a commercial success." Which brings us to PS3 title Kurayami. "The game is inspired by Kafka, a writer I greatly admire," Goichi begins, apparently not intending to make that challenge any easier on himself. "I thought for a long time about how to adapt the environment in his books into a game - to represent the mystery perhaps by applying filters, or dividing them into various missions. When I considered the visuals, I immediately thought of darkness, and I imagined a hero within this night, with a light that would in a way symbolise his life.
quote:
"We're capable of taking on technically and financially heavy development - at least, one game at a time. Sony has a vision that as a creator I wanted to respond to, and to deliver this very detailed drawing shader, we need the PS3's power. Our main focus at the moment is to make these illustrations run in realtime."
quote:
Though I expect the rating level to be quite high for Kurayami, I also expect the PS3 to be mainly purchased and used by an adult audience. I'm making a game for an adult audience, one that shows what life is and what being human is."
http://www.edge-online.co(...)nto_the_darkne_1.php

Een zeer interessante stuk. Suda wil er echt iets van maken.
...and you shall see.
pi_37404328
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:48 schreef PandorasBox het volgende:
Suda wil er echt iets van maken.
Nou maar hopen dat het hem ook echt lukt!
pi_37405523
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Wii!
SD
Je bent oranje en Redactie Games

pi_37407356
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

SD

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37408180
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

SD

pi_37408391
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zeg, scroll eens wat naar beneden in de forumindex.
pi_37420461
http://www.pelaajalehti.c(...)PART_1_EMEA_720P.wmv

Brothers in Arms 3 PS3 HD-720p trailer van IGN, alhoewel het daar Insiders-content is, en dit van een andere site komt, is het dezelfde trailer. Vergt wel een stevige PC of VLC player om 720P af te spelen.

Best heftige animatie's, physics en explosions.

http://e03ab9784c29affb:6(...)gen_TH_animtest1.avi

Next Gen Tony Hawk beelden van nieuw animatie-systeem.

Rightclick "Save As" allebei, anders gaat ie traag streamen.
  zondag 30 april 2006 @ 08:01:25 #246
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37420485
Zag het gisterochtend ja, BiA3 ziet er erg strak uit. Maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast wordt van een nieuwe BiA. Vorige delen was ik absoluut niet weg van.
pi_37420508
Ik hou sowieso niet van FPS'ers en WW games, tenzij ze echt eens iets gaan doen aan de afwisseling en animatie's. Daar lijkt het hier wel op, gaat de goeie kant op. Cool is dat ze soort van cutscenes (lijtk erop) integreren in de gameplay. Die vent die kapot geschoten wordt en opgevangen wordt is zeker niet manually played, dat gebeurt vanzelf, en daarna wordt je weer in dezelfde scene in het game geworpen. Daar lijkt het althans op. MGS4 wil dat ook gaan doen, het versmelten van cutscenes met gameplay.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 30-04-2006 08:21:17 ]
  zondag 30 april 2006 @ 08:37:32 #248
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37420558
Ja, dat doen zoveel shooters al hoor
CoD1 en 2 doen het ook bijv.
  zondag 30 april 2006 @ 12:02:53 #249
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37422581
quote:
Op zondag 30 april 2006 08:01 schreef Retuobak het volgende:
Zag het gisterochtend ja, BiA3 ziet er erg strak uit. Maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast wordt van een nieuwe BiA. Vorige delen was ik absoluut niet weg van.
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg van .
  zondag 30 april 2006 @ 12:07:53 #250
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37422692
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg van .
Ik snap er nog steeds niks van
Tis ook niet alsof het feit dat je elke minuut weer exact hetzelfde doet exclusief is voor de PC versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')