Misschien iets met... aliens?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
Fantasy - done to death, en zuigt voor shootersquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Diablos79 het volgende:
Je vergeet nog wel een paar gernes
En tuurlijk de ps3 moet ook goede shooters krijgen, maar al de WW2 shooters komen me echt de neus uit, 4 van de 5 shooters gaan over WW2. Ze kunnen toch ook wel eens wat originelers verzinnen dan WW2.
aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?quote:
Nieuwe Alien vs. Predatorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aliens als in een leger van Pasic-kloons, of als in scary life from outerspace?
Wat is er met jou gebeurd?!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef Retuobak het volgende:
Omdat ik wil dat de consoles zoveel mogelijk PC-genres opslokken.
Dan kan ik volledig weg bij de PC.
Voorlopig is de PC voor mij nog verreweg de beste optie vanwege het gamesaanbod dat in hoeveelheid Nintendo/MS overstijgt en in de buurt komt van Sony en aan kwaliteitstitels ook alleen overtroffen wordt door Sony. Nu heb ik niks met Japanse games waardoor de verhouding ineens helemaal verschuift naar de PC etc.
Maar goed, de PC heeft nadelen te over:
-Te duur
-Veel gedoe
-Geen standardisatie, dus gedoe met bijv. wie welke voice client gebruikt
-Geen centraal online systeem op het relatief brakke Xfire na (wat overigens nog wel beter is dan WiFi en PS2 online, maar dat zie ik nog wel veranderen)
-Veel herrie
Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.quote:En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Safe to say, ik wil best af van de PC als gameplatform, andere platforms willen alleen niet de mogelijkheden bieden die de PC biedt lijkt het wel. Net zoals ze een deel van de games gewoon niet overnemen.
Zie het is gewoon een oninteressant gernequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Fantasy - done to death, en zuigt voor shooters
Aliens - Done to death en komt zelfs nog vaker voor dan WO2
Realistisch - Komt tegenwoordig ook minstens zo vaak voor als WO2
Vietnam/Korea - Done to death en lang niet zo interessant en gevarieerd als WO2
Apocalyptisch - Het hele spel lang tegen puinhopen aankijken?
Mutanten - Please. Dude
. Come on
Need I go on?
en aan welke kant plaatsen we lieve kleine Taida?quote:
Of je vindt verschillende genres leuk op verschillende platformsquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd?!
[..]
Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.
Ikzelf vind dat niet erg. Zo is het makkelijker om een systeem te kiezen wat goed bij je past.
Project Offset lijkt me ENORM interessant!quote:Fantasy - done to death, en zuigt voor shooters
Voor sommige mensen wel, voor anderen weer niet... Voor mij in ieder geval wel, want sinds Duke Nukem 3D ben ik er al op uitgekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
Zie het is gewoon een oninteressant gerne![]()
Niks hoorquote:
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.quote:Anyway... ik denk dat ieder platform z'n sterke en zwakke punten blijft houden wat gamegenres betreft. En bepaalde genres zullen nou eenmaal beter gerepresenteerd worden op het ene platform dan op het andere.
Phantom dusquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks hoor
Zo denk ik er al jaren over, de games zijn enkel voor mij zoveel beter op de PC dat ik gewoon niet echt een andere keus heb.
[..]
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.
Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar ik zou het fijn vinden als de PC niet een van die platforms zou zijn.
Ik wil gewoon alle games die ik nu speel op de PC kunnen spelen op een goedkope console met een goed online systeem, lage prijs en ruim aanbod van features.
Urban - Brother, pleasequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Doe eens? Ik vind het wel amusant om te lezen.
Vergeleken met de PC moeten ze wel heel wat uithalen willen ze de PS3 duur makenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
Wii!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... dat goedkoop kun je met de PS3 wel vergeten (tenzij je 5 jaar wacht met aanschaf en alleen Platinum titels koopt).Of je moet voor de Revolution gaan natuurlijk!
En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Urban - Brother, please.
Horror - Hey, laten we de game donker maken, dat is eng! Want iedereen is bang in het donker.
WO1 - Nog nauwelijks gezien, maar wie wil er dan ook 3 dagen in loopgraven door te brengen alvorens over het niemandsland naar z'n dood te spurten?
Prehistorisch - Wellicht de enige toffe. Schieten met stenen vanaf dino's \o/. Dinoriders ftw \o/
O ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Wii!
Zoveel is daar nog niet done that aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En bij het onderwerp WW2 heb je niet van been there done that?
Veel goede online games hoop ik ook en niet weer zoals op de PS2 dat iedereen alleen maar SOCOM aan het spelen isquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja...
In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken.Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
Echte nieuwe gernes lijkt me erg moeilijk, zo'n beetje alle verzinbare gernes zijn er toch wel. Geeft ook niet als ze maar gewoon een game goed uitwerken met leuke gameplay. Met online gamen heb ik echt helemaal niksquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja...
In ieder geval... heb ik wel weer eens zin in een nieuw genre voor zover dat mogelijk is. Ik begin eigenlijk overal wel een beetje op uitgekeken te raken.Dat we maar veel goede online games mogen krijgen op de PS3. Want het menselijke aspect maakt online games toch altijd wel leuk.
Ja precies dat heb ik ook. En dat ik er extra voor moet betalen vind ik ook al een minpunt, moet ik 60¤ voor een spel betalen en dan nog eens extra om het tegen andere te mogen spelenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
Wat is het? Het ziet er supertof uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:42 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind MP best leuk op z'n tijd, maar ik prefereer ook nog altijd SP. Maar dat komt ook doordat mijn favo genres (Godgame, adventure) praktisch niet online te doen zijn.
En ik word daar toch een stuk warmer van dan van say de trailer van ET:QW.
Spelen met vrienden in dezelfde ruimte blijft wel het gezelligste. Maar online players zijn altijd beschikbaar (mist het spel enigszins populair is) en vrienden moeten tijd voor je maken. Ook is niet ieder genre geschikt voor vrienden in dezelfde ruimte. En online heb je vaak een nog veel grotere groep mensen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Online interesseert me geen moer. Ik speel vooral singleplayer games met een fatsoenlijk verhaal. En als ik al multiplayer games speel doe ik dat liever met vrienden in dezelfde ruimte.
Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailerquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is het? Het ziet er supertof uit. Beetje een X-files sfeertje.
Ik wil hem nu ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Adventure voor de PC, ik ben echt helemaal wild van die trailer
Vanochtend gezien, ik MOET die game echt
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=4783quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is het? Het ziet er supertof uit. Beetje een X-files sfeertje.
Half-life2 is goed en Crysis gaat ook wel erg goed worden denk ikquote:
quote:Goichi portentously declaring: "The challenge now is to go beyond simple recognition, and transform our original games into a commercial success." Which brings us to PS3 title Kurayami. "The game is inspired by Kafka, a writer I greatly admire," Goichi begins, apparently not intending to make that challenge any easier on himself. "I thought for a long time about how to adapt the environment in his books into a game - to represent the mystery perhaps by applying filters, or dividing them into various missions. When I considered the visuals, I immediately thought of darkness, and I imagined a hero within this night, with a light that would in a way symbolise his life.
quote:"We're capable of taking on technically and financially heavy development - at least, one game at a time. Sony has a vision that as a creator I wanted to respond to, and to deliver this very detailed drawing shader, we need the PS3's power. Our main focus at the moment is to make these illustrations run in realtime."
http://www.edge-online.co(...)nto_the_darkne_1.phpquote:Though I expect the rating level to be quite high for Kurayami, I also expect the PS3 to be mainly purchased and used by an adult audience. I'm making a game for an adult audience, one that shows what life is and what being human is."
Nou maar hopen dat het hem ook echt lukt!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:48 schreef PandorasBox het volgende:
Suda wil er echt iets van maken.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SD
Je bent oranje en Redactie Games
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SD
Je bent oranje en Redactie Games
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg vanquote:Op zondag 30 april 2006 08:01 schreef Retuobak het volgende:
Zag het gisterochtend ja, BiA3 ziet er erg strak uit. Maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast wordt van een nieuwe BiA. Vorige delen was ik absoluut niet weg van.
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op zondag 30 april 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, alle PC gamers vonden BiA slecht en alle console gamers waren er weg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |