quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef Suikermais het volgende:
@ Ferdi
Volgens mij heb ik je een doosje met lucht opgestuurd![]()
Kom ik op m'n werk, zie ik ineens zo'n gameport op tafel liggen !!
Gvd...fuck..fuck..fuck![]()
Stuur vandaag nog wel een doosje mét gameport op de bus...
ja klopt, is al een paar dagen. De redirecting is KAPUTquote:Op woensdag 19 april 2006 08:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes sir.
De site werkt niet via http://www.bandoffokkers.nl maar als je via http://www.dr-clan.nl/forum gaat werkt ie wel....ik ga het uitzoeken!
Gisteren deed ie ut nogquote:Op woensdag 19 april 2006 09:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja klopt, is al een paar dagen. De redirecting is KAPUT![]()
en toch zie ik het nut er niet van in, wanneer kijk je nou op je keyboard?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Vette shit! Ik heb een BF2 Mod gevonden voor mijn toetsenbord![]()
[afbeelding]
Er is zijn ook nog 2 modes waar je de servernaam + IP ziet of de serversettings.
Nu nog een goeie TS Mod, zodat ik kan zien wie er praat en wie er joined enzo.
bij mij deed hij het ook gisteren...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vreemd want hij is al sinds het weekend uit de lucht...
Zeg dat wel, ik heb hem in 2 maanden van 0,78 naar 0.98 gehaald (bij nu 20000+ kills), nog een dag of 4-6 en ik sta op 1:1.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
me kd-ratio in een maand van 0.66 naar 0.71 gehaald... vind het best knap... hoe hoger het totaal aantal deaths/kills hoe moeilijker het word de ratio op te schroeven...
Hmm een aantal maanden geleden had ik de OP aangepast en alles weer in de goede volgorde gezet, heb daar nu weinig trek inquote:Op woensdag 19 april 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
hehhee ik zal proberen vanavond een poging te wagen om alles geod te krijgen.
Op het moment niet zo maar met het Leaderbord erbij en de nummers die voor de namen staan is het zo gedaan hoop ikquote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
* PoSTMaN denkt dat diamond zich verveelt
Breezahs, dat laten we toch niet over ons heen komen! Ze hebben trouwens wel GOT ingemaakt...quote:Goed bezig, Gamerts, chapeau. Ook alle lof voor de GOT's die hun verlies als echte mannen nemen.
En nu de BrEaZaH's van FOK!!
Done.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
--------------------
Oke, Done.
De openingspost is aangepast en heb er een top 30 van gemaakt. Gans staat dus op de laatste plaats omdat ik de BoF'ers die onderaan stonden en nooit meer op ons slagveld te vinden zijn heb weggelaten. Als Morpheus (of een Admin) alles even van Wiki wil overnemen en in de OP wil zetten is deze topic ook weer geldig wat betreft de volgorde van het puntenaantal![]()
--------------------
Het feit dat ze zo praten zegt toch genoeg over het woord Breezahsquote:Op woensdag 19 april 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
Van het Gamert forum:
[..]
Breezahs, dat laten we toch niet over ons heen komen! Ze hebben trouwens wel GOT ingemaakt...
Mja die spelen ook nooit meer he, maarja komt de volgende keer wel weer. Het is nu een mooi aantal van 30quote:Op woensdag 19 april 2006 12:03 schreef Incolumis het volgende:
thesaint, spar en dries mag je wel weghalen imo
Jij wilt zeggen dat je in 3 dagen 10.000 punten haalquote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik blijf nu ook nog heel lang onderaan staan... moet nog 10.000 punten halen om dat spoook in te halen
Ach ik zie het als een uitdaging. Kwestie van 3 dagen nonstop spelen en ik sta geen laatste meer
Momenteel sta ik op een kleine 170 punten per uur, er is echter 1 probleem en dat is dat ik never nooit niet 72 uur achterelkaar kan spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je in 3 dagen 10.000 punten haal![]()
Dat is ongeveer 139 punten per uur als je 24 uur per dag zou spelen. Moet kunnen !!![]()
WERKUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien dat het spannender is om 8vs8 te spelen, aangezien onze beste 8 niet veel onder doen voor de beste 8 van GOT. Het verschil zit denk ik in de overige spelers, zij zijn gemiddeld gezien veel beter dan wij zijn en Gamert is weer veel beter dan GOT is.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de GOT VS BOF niet meegemaakt, maar het het idee dat de spelers die vaak online zijn beter met elkaar kunnen werken dan een tijd terug.
gamert is geloof ik van een forum achter geen stijl.quote:maar waar is die gamert van?
Klopt, hij speelt niet meer onder BoF, maar ik denk dat hij altijd wel te porren is voor een Battle.quote:sta nu 10e, en spar speelt nog wel volgens mij alleen niet onder bof heb ik het idee.
Jammer, weer zo'n groot onoverzichtelijk spel.quote:
Blazin_uk staat eerste, maar is op en top medic hoer. qua schieten heb je minder aan hem. wil je reviven en healen dan is hij je man. maar zijn k/d is niet heel spectaculair.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gamert heeft 2 spelers uit de top 10, dat zegt ook wel weer iets niets.
[..]
Werk jij überhaupt wel ?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had er nu graag tussengestaanquote:Op woensdag 19 april 2006 13:50 schreef staticdata het volgende:
maaruh nu online aan het spelen:
Escape
Diamond
Incolumis
MR. Baus
Veermans
The Saint
Sebnl
was in de pauze nog ff thuis, zet me pc aan... ja, hoor... 2x kom je de server vullen?quote:
Wat betreft Blazin_uk geef ik je gelijk en zo zijn er meer "mindere" spelers aan de top, maar als je kijkt naar nemesis_madmax en Mr.Bonus, dan kun je wel stellen dat ze skills hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blazin_uk staat eerste, maar is op en top medic hoer. qua schieten heb je minder aan hem. wil je reviven en healen dan is hij je man. maar zijn k/d is niet heel spectaculair.
Waarom hang jij op je werk rond in het SEX forumquote:
Ik! Hij op zondag 9 april 2006 @ 12:27quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
wie was er eerder met die naam....
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
jedi zoekt naar attributen die hij gaat gebruiken na de bof meet
Hij had z'n kans tijdens de vorige meetquote:Op woensdag 19 april 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
jedi zoekt naar attributen die hij gaat gebruiken na de bof meet
Die salami paste nog niet eensquote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij had z'n kans tijdens de vorige meet
Is ie al zo uitgewoond dat die salami gelijk er weer uitkomt dan? damn aardig tekeer gegaan danquote:
Ja valt mij ook op. Ik zie vaak gasten van de [BoF] clanquote:Op woensdag 19 april 2006 16:08 schreef staticdata het volgende:
lijkt erop alsof onze server een echte clanserver word. zitten vaak 3 man of meer van dezelfde clan op.
Nergens om, maar dat doe ik altijd als verkapte tvp, wanneer ik te lui ben om iets te typen, als jullie weer eens een topic volgespammed hebbenquote:
Okquote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nergens om, maar dat doe ik altijd als verkapte tvp, wanneer ik te lui ben om iets te typen, als jullie weer eens een topic volgespammed hebben![]()
Ow ja, ik heb trouwens wel deze hele week nog vakantie, das een reden voor blijheid![]()
Ik heb nog voor een uurtje of 50 werk en het moet aan het einde van deze week klaar zijn, echter morgen en overmorgen zit ik in Engeland. Klote dat ik het niet haal, maar ja dan hadden ze mij ook maar de planning moeten laten maken en niet een spreadsheetmanager.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef staticdata het volgende:
voor je project af is?
Dat is Tyrone Biggums a.k.a. Dave Chappelle! Dat moet je gezien hebben...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hey...waarom heb jij die stoere poes van jou verruild voor een neger![]()
welke wallhack? je bedoelt modelleer-fout van EA zekerquote:Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef staticdata het volgende:
dat mag van mij ook op de kick list. met c4 op gebouwen springen. anders kunnen wij dat volgende keer ook bij train accident doen en maken we gebruik van de wall hack die daar zit.
Ik vind het wel beter, misschien minder realistisch maar je hebt niet gelijk een teamkill aan je broek hangen als iemand anders tegen jou jeep/tank whatever aanloopt!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:45 schreef domolanglekker het volgende:
mja dat c4 gekloot krijg je nou eenmaal als ff uit staat.. Het arty gooien op je eigen troepen zodat ze veilig door kunnen lopen is ook bullshit
ach mijn scores kunnen een paar teamkills best hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind het wel beter, misschien minder realistisch maar je hebt niet gelijk een teamkill aan je broek hangen als iemand anders tegen jou jeep/tank whatever aanloopt!
Hehe, ik vind het iig wel beter als het uit staat. Lekker knallen en gooien (arty, handgranaten) zonder op te letten voor teamgenoten.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach mijn scores kunnen een paar teamkills best hebben![]()
niet waar. als jij onder mijn tank loop krijg je echt -2 aan je broekjequote:Op woensdag 19 april 2006 17:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind het wel beter, misschien minder realistisch maar je hebt niet gelijk een teamkill aan je broek hangen als iemand anders tegen jou jeep/tank whatever aanloopt!
nee jij zou stil liggen als je zwaargewond op de grond ligtquote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef editor2 het volgende:
Of die grapjurken die schreeuwen om een medic of hulp jij praktisch naast ze staat en ze nog blijven roepen alsof ze blind zijn en niet rondkijken. Ergelijk!!!
Nog leuker zijn de mensen die roepen om een medic en vervolgens hard wegrennenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef editor2 het volgende:
Of die grapjurken die schreeuwen om een medic of hulp jij praktisch naast ze staat en ze nog blijven roepen alsof ze blind zijn en niet rondkijken. Ergelijk!!!
Rende ik weg, zo van zoek het zelf maar uit? Kan ik me niet herrineren, maar het was gisteren wel een rivive festival!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nog leuker zijn de mensen die roepen om een medic en vervolgens hard wegrennenDeed Rudy gisteren bv
Ik maar achter die eikel aan rennen maar kon m maar niet inhalen
quote:[Buffer] [21:38:58] [BoF] DoMo[NL] -> oh rot toch eens op met die claymores zeg
[Buffer] [21:39:18] [BoF] BattleLies -> kijk dan uit waar je loopt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |