Ik wil ook niet zeggen dat het geen leuke tv was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Dat was juist geweldig.
Inderdaad !!! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze zoveel samen liften.
Hou op, strax krijg ik nachtmerriesquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
omdat roos is lief en mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef Koningin het volgende:
Waarom staat Roos altijd in de openingspost en Art niet???
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
Das beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef hardsilence het volgende:
Eventuele toevoeging aan de OP.
De presentatoren:
Roos Van Acker & Art Rooijakkers
[afbeelding]
Ik vind hem wel schattig ja...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Vind je Art echt leuk? Ik vind het maar een beetje een sukkel.
Dit is pas de eerste PE die ik kijk, dus voor mij is het allemaal alleen maar erg leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Ga er bij Talpa maar van uit dat ze standaard minstens een kwartier achter hun uitzendschema aan lopen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef inasras het volgende:
Zondag was ik niet thuis en moest ik Peking Express opnemen... Dus ik stel me video in van 20.25 tot 21.35... Want het zou tot half 10 duren... Gaat het door tot 21.45Dus heb ik de exit van Inge en Lien gemist
En ik had het nog wel zo graag willen zien....
![]()
Ik vind het wel echt jammer dat ze eruit zijn want ik heb me doodgelachen om hun
Zondag zal ik de video wel goed instellen..
En go Jimmy & Amir !!![]()
Ahumquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef BVO het volgende:
Net 5 bedoel je?
Waarom denk jequote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/
Ze gaan het misschien herhalen, maar ze weten nog niet wanneer.quote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/
Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het zit de TS wel dwars.
Niemand verplicht je te kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.
Zeg ik dat dan?quote:
Rustig zeg. Je lijkt Lien welquote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef BVO het volgende:
Zeg ik dat dan?. Wie zegt dat ik niet kijken wil?
. Praat geen poep dus
.
Niemand verplichtte die mensen die Lien en Inge irritante ergernis vonden te kijken, maar zij keken ook en gaven ook gewoon hun mening. Net als ik dat over andere kandidaten doe.
Tof, dan ga ik het weer volgenquote:Op zondag 16 april 2006 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze gaan het misschien herhalen, maar ze weten nog niet wanneer.
quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het zit de TS wel dwars.
Vanavond eindelijk rustig naar PE kijken zonder me rood en wit te ergeren.
Videoquote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef MissX het volgende:
hmm beetje kut vanavond duurt "de wedstrijden" tot 21.00. Maar Peking Express begint om 20.30, dilemma
Laatste halfuurtje van De Wedstrijden opnemen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef MissX het volgende:
hmm beetje kut vanavond duurt "de wedstrijden" tot 21.00. Maar Peking Express begint om 20.30, dilemma
Dan lullen ze uit hun nek, ik heb hem hier toch echt liggenquote:Op zondag 16 april 2006 19:53 schreef countergirl het volgende:
Maar tot mijn verbazing zegt Net 5 dat er nooit dvd's uitgebracht zijnvan het eerste seizoen
Vorige week duurde De Wedstrijden ook zeker tot 20.45. En net zoals toen, heeft vriendjelief mooi pech. Hij mag achter de computer kijken, de bank is van mij!quote:Op zondag 16 april 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste halfuurtje van De Wedstrijden opnemen.
Ik heb hem nog niet voorbij zien komenquote:Op zondag 16 april 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
ik heb vorige week toch niet die val uit die auto gemist he??
SWATquote:Op zondag 16 april 2006 20:35 schreef MrX1982 het volgende:
aaaaaaaaaaaah jimmy heeft een nieuw shirt.
vorige jaar ook al.... met charme kom je verder dan met eh... Engelsquote:Op zondag 16 april 2006 20:42 schreef kepler het volgende:
shiiit die vrouwen krijgen echt veel gedaan daar deze Peking Express
Zenden ze ook nog als laatste de 3 wedstrijden uit die ik van belang vind.quote:Op zondag 16 april 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste halfuurtje van De Wedstrijden opnemen.
mwa het is eerder zo dat je met goede lifts waarbij die mensen je helpen je erg ver komt...quote:Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige jaar ook al.... met charme kom je verder dan met eh... Engels
behalve als je Inge en Lien heet![]()
Dat ontgaat mij ook een beetjequote:Op zondag 16 april 2006 20:42 schreef kepler het volgende:
waarom moeten ze traditionele kledij aan??? Dat hoor je toch niet op een dictafoon
en de vrouwen krijgen eerder een goede liftquote:Op zondag 16 april 2006 20:46 schreef merino het volgende:
[..]
mwa het is eerder zo dat je met goede lifts waarbij die mensen je helpen je erg ver komt...
tjaquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef kepler het volgende:
[..]
en de vrouwen krijgen eerder een goede lift
Vind het ook een beetje tegenvallenquote:Op zondag 16 april 2006 21:00 schreef amaranta het volgende:
Vind dr geen zak aan als ik eerlijk ben.
Geniaalquote:Op zondag 16 april 2006 21:06 schreef hardsilence het volgende:
Jee.. dat had ik niet van Yves verwacht.
"andere manier van liften, hij blijft er rustig bij"
Je bent me net voorquote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef MissX het volgende:
tering wat een jankkind
Kom je nu pas achter?quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Cheiron het volgende:
Lol, arme Marc heeft het allemaal niet zo goed door
Die Wendy heeft trouwens toch wel een heel schattig gezichtje hoor
Blij dat ik hier de hypotheek betaalquote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vorige week duurde De Wedstrijden ook zeker tot 20.45. En net zoals toen, heeft vriendjelief mooi pech. Hij mag achter de computer kijken, de bank is van mij!
Echt wel.. begin me vreselijk aan ze te irriteren.quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef MissX het volgende:
die frank en bliss mogen er wel uit van mij
ze zei dat hij der tieten en kont mocht voelenquote:Op zondag 16 april 2006 21:28 schreef merino het volgende:
wat was dat nou voor deal? ik mist het ff
Ze sluiten met iedereen deals, zodat ze in het hotel mogen. Slim gespeeld dus! Er staat immers geen eliminatie op het spel.quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef merino het volgende:
waarom laten Frank en Bliss iedereen voorgaan
ik begrijp er echt geen zak van
quote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef MissX het volgende:
gaat Lut hier van de vrachtwagen vallen.....
welk hotel?quote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze sluiten met iedereen deals, zodat ze in het hotel mogen. Slim gespeeld dus! Er staat immers geen eliminatie op het spel.
Wel een beetje volgen hequote:
quote:
Yup, ze zitten in het hotel morgenquote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef Cheiron het volgende:
Hebben ze goed gespeeld hoor, Frank en Bliss.
Ze zijn eerlijk wanneer het ze uit komt, maar dat maakt het spel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Eerlijke kerels!![]()
Mja, kan weinig kwaad.. valt enkel voordeel uit te halen.
quote:Op zondag 16 april 2006 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Jimmy snapt het principe van 50-50 niet helemaal
Ja, maar dat zei ze in het Nederlands dus of die vent dat nou verstaan had.quote:Op zondag 16 april 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was Chris aan het doen?
Je mag mijn kont en tieten wel even voelen en dan moet je rijden?
Die betaalt hij ookquote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Blij dat ik hier de hypotheek betaal
en er netjes geswitched wordt dus
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakkerquote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Nu is jullie held Reinier op teevee!!! Kijken jullie wel eigenlijk?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef merino het volgende:
[..]
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakker
[..]
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakker
Niemand, die is er denk ik niet meer, omdat er anders te weinig koppels in de race zijn???quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef trepper het volgende:
Heb het nie gezien. Wie heeft de vrijgeleide gewonnen?
Oh ok, maar dat maakt die non-eliminatie etappes nog nuttelozer.quote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niemand, die is er denk ik niet meer, omdat er anders te weinig koppels in de race zijn???
In de volgende etappe wordt wel gestart op de volgorde dat ze nu geëindigd zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef trepper het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat maakt die non-eliminatie etappes nog nuttelozer.
[..]
komt omdat inge en lien eruit zijn....quote:Op maandag 17 april 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
25% minder kijkers dan vorige week.
Het is ook geen eliminatie-aflevering.quote:Op maandag 17 april 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
25% minder kijkers dan vorige week.
Meer dan 25% minder kijkers dan de vorige tussenaflevering.quote:Op maandag 17 april 2006 15:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het is ook geen eliminatie-aflevering.
Om precies te zijn 34%. Is dus een kulargumentquote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer dan 25% minder kijkers dan de vorige tussenaflevering.
dat kan je toch niet menen. De manier waarop hij met die mensen en hun cultuur omgaat...quote:
Nationale verkeersexamen was op tv + eerste paasdag.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer dan 25% minder kijkers dan de vorige tussenaflevering.
Je zit ook naar een karikatuur van "de nederlander op vakantie" te kijken, neem nu bijvoorbeeld de scene in die tempel dat Reinier met zijn neus tegen een gouden budhabeeld aan staat, vervolgens gaat de camera naar beneden en komt het bordje "no entry" in beeld. Geweldig fout stukjequote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef merino het volgende:
[..]
dat kan je toch niet menen. De manier waarop hij met die mensen en hun cultuur omgaat...
haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan als je je zo gedraagt buiten de race om
vond het erger toen er ergens speciale planten stonden en er omheen gelopen moest worden en de planten niet aangeraakt mochten worden en Reinier vervolgens stapje voor stapje naar de plant loopt en blijft doorvragen waarom ie hem dan wel niet mocht aanraken en wat voor boete er was als ie het wel deed. Zo vreselijk respectloosquote:Op maandag 17 april 2006 16:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je zit ook naar een karikatuur van "de nederlander op vakantie" te kijken, neem nu bijvoorbeeld de scene in die tempel dat Reinier met zijn neus tegen een gouden budhabeeld aan staat, vervolgens gaat de camera naar beneden en komt het bordje "no entry" in beeld. Geweldig fout stukje![]()
Veel toeristen tijdens paasweekeindequote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hart in Aktie trok vorige week: 837000 kijkers.
Nationaal Verkeersexamen gister: 1.056.000 kijkers.
PE vorige week: 702000
PE gister: 520000
Conclusie. 182000 kijkers hebben gister naar het nationale verkeersexamen gekeken ipv PE.
quote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Nationaal verkeersexamen was op sbs6.
Kan best zijn dat het wat kijkers van PE heeft afgesnoept. Of alle homo's hebben massaal afgehaakt omdat hun soortgenoten eruit liggen.
Hoe kom je aan die cijfers?quote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hart in Aktie trok vorige week: 837000 kijkers.
Nationaal Verkeersexamen gister: 1.056.000 kijkers.
PE vorige week: 702000
PE gister: 520000
Conclusie. 182000 kijkers hebben gister naar het nationale verkeersexamen gekeken ipv PE.
Het wordt niet herhaald. Die Belgische zender is in NL niet te ontvangen. Die van donderdag in België is die van zondag hier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef Loesje29 het volgende:
Het is vast al 100 keer gevraagd, sorry alvast... maar wordt PE niet herhaald? En kan die Belgische zender gewoon in Ned. worden ontvangen? Mijn moeder heeft dit weekend per ongeluk het verkeerde net opgenomen voor haar zelf (ik kijk PE niet...) en nu wil ze het graag alsnog zien. Geen herhaling dus? En is die van a.s. donderdag op België dan degene die afgelopen weekend hier is uitgezonden?
Als iemand me wil helpen met deze vragen, heel graag
Nu is het nog aardig onduidelijk of het eerder is in België of in Holland...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt niet herhaald. Die Belgische zender is in NL niet te ontvangen. Die van donderdag in België is die van zondag hier.
Yepquote:Op zondag 23 april 2006 14:45 schreef Koningin het volgende:
Is vanavond weer een eliminatie aflevering??
Wel griezelig maar ook wel aardigquote:Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef hardsilence het volgende:
Frank & Bliss, moven!
Echt die twee.. griezelig gewoon.![]()
Uhuh.quote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef Nuna het volgende:
Ik gun de overwinning eigenlijk alleen nog maar aan Amir & Jimmy óf Chris & Lut.
No offence, maar die Belgen vind ik zo zeuren. Vooral Frank & Bliss.
het zijn Belgen hequote:
Yves vooral, Wendy wilde volgens mij niet echtquote:
Dat wijf is als de dood ergens vijanden te maken, saai wicht.quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Yves vooral, Wendy wilde volgens mij niet echt
Dat klopt maar ze worden boos als ze genaaid worden terwijl ze zelf anderen probeerden te naaien.quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
Jimmy en Amir zijn niet eng dat waren bassie en adriaan wel
Ze willen Amir en Jimmy ook afvlaggenquote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet wat het nut er van is om daar te blijven staan
Ja maar veel voorsprong bouwen ze zo toch niet op.... dit gaat verkeerd let maar op. als ze eenmaal ontsnappen is de rode vlag-groep de pineutquote:Op zondag 23 april 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze willen Amir en Jimmy ook afvlaggen
So what, moet je het maar niet zo dom spelen. Ik zou dubbel liggen als Frank, Bliss, Jimmy en Amir de proef mogen spelen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar veel voorsprong bouwen ze zo toch niet op.... dit gaat verkeerd let maar op. als ze eenmaal ontsnappen is de rode vlag-groep de pineut
ik verdenk ze van een liefdesrelatiequote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ongezonde vader - dochter relatie.
Veel te geforceerd.
Weer zo'n debiel eindsprintje, of overleg wie ze het gunnenquote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef PirE het volgende:
En hoe doet deze groep van6 het als ze met zijn zessen bij het eindpunt komen? De proef is voor 2 koppels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |