Waardeloos programma.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:45 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Jaja, je leest het goed, onze lieftallige TRV mod Liejannuh en hardcore TRV -bezoeker en -ganger K-man gaan zich opgeven voor Peking Express 2005..
Duim dus flink mee en misschien worden ze toegelaten zodat we hun avonturen kunnen volgen in het onovertroffen programma Peking Express 2005.
Hoi productie.![]()
![]()
Dan reageer je niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waardeloos programma.
Daar wil ik best een aanmoedigingsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:45 schreef static het volgende:
Duim dus flink mee en misschien worden ze toegelaten zodat we hun avonturen kunnen volgen in het onovertroffen programma Peking Express 2005.
Vertel eens?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:47 schreef YPPY het volgende:
Hun inschrijfformulier is keigaaf, dus het moet wel lukken.
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:52 schreef daeri het volgende:
Ik dacht dat volgend jaar Expeditie Robbinson weer op tv kwam.. (las ik in de gids dat daar op dit moment de opnames voor bezig zijn) dus misschien Peking Express 2006? En dat het in 2005 opgenomen wordt?
Hun motivatie is supergoed, dus ze moeten zeker wel bij de voorrondes komen en als ze daar eenmaal zijn, is het geen probleem meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:49 schreef static het volgende:
[..]
Vertel eens?
heb ook zoiets gelezen ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Opnames zijn dit najaar als ik me niet vergis.
denk ER dit najaar en volgend voorjaar PEquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?![]()
25? nee twee: geluidsman en cameramanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
PE is toch dat programma waarbij stelletjes moeten liften en de complete 25 man sterke opnamecrew verborgen in de struikjes ligt en meteen na een succesvolle lift in de gereedstaande bus stapt om ze te achtervolgen?
ER is al opgenomen geloof ik en zal 2004/2005 overlappen, PE zal dan een paar maanden later beginnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef daeri het volgende:
[..]
Ow... willen ze dan Expeditie Robbinson en Peking Express tegelijk uit gaan zenden ofzo?![]()
In PE moet men van Moskou naar Peking zien te geraken met 2 euro per dag op zak, dus liften en slaapplaatsen zoeken bij de lokale bevolking.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:58 schreef Cynix ® het volgende:
PE is toch dat programma waarbij stelletjes moeten liften en de complete 25 man sterke opnamecrew verborgen in de struikjes ligt en meteen na een succesvolle lift in de gereedstaande bus stapt om ze te achtervolgen?
heb je ook een filmpje gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Tja, ik vond het eigenlijk wel een leuk programma en aangezien er natuurlijk altijd bijzondere verhalen van me worden verwacht (je bent travel-mod of niet natuurlijk!) lijkt dit mij wel een onwijs gave uitdaging!
Op weg naar het onbekende met een fervent Traveller die ook niet vies is het van het onbekende!
Van de week gaat het inschrijfformulier de deur uit! De motivatie hebben we al grotendeels bedacht (met hulp van Yppy, Lucille en Dinosaur_sr) en we moeten alleen nog ergens wat foto's opsnorren om erbij te doen.![]()
Hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Tja, ik vond het eigenlijk wel een leuk programma en aangezien er natuurlijk altijd bijzondere verhalen van me worden verwacht (je bent travel-mod of niet natuurlijk!) lijkt dit mij wel een onwijs gave uitdaging!
Op weg naar het onbekende met een fervent Traveller die ook niet vies is het van het onbekende!
Van de week gaat het inschrijfformulier de deur uit! De motivatie hebben we al grotendeels bedacht (met hulp van Yppy, Lucille en Dinosaur_sr) en we moeten alleen nog ergens wat foto's opsnorren om erbij te doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |