quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Geen chinese afhaalboer in de buurt ofzo? of gewoon een chinees?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef jorienpe2 het volgende:
Ik heb wel mensen adressen op laten schrijven in mijn dagboek, helaas kon ik vaak het adres alleen niet ontcijferen (chinees???).
je hebt wel wat woorden laten vallen ja (maar je wordt er niet minder leuk onder)quote:ik heb in ieder geval gehoord dat ik wat heb afgescholden in de vorige aflevering (heb hem zelf nog steeds niet gezien, geen video thuis).
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat vanavond trouwens steven & sofie eruit moeten... maar dat zal wel niet
k hoop Just en Brechtje of Herman en Kris. Allebei niet zo'n superleuke koppelsquote:Op zondag 27 maart 2005 13:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]Herman en Kris
tactisch is dat het beste, want Steven en Sofie kunnen Jeroen en Manja nog behoorlijk gaan irriteren en een hak zetten dat is natuurlijk leuk
je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen het vanavond niet zien, omdat we ER opnemen en weg zijn.
Peking is hetzelfde tijdstip ongeveer
Wordt het nog herhaald??
je kqn beter PE opnemen en ER ergens van internet afplukkenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen het vanavond niet zien, omdat we ER opnemen en weg zijn.
Peking is hetzelfde tijdstip ongeveer
Wordt het nog herhaald??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
Dankjequote:Op zondag 27 maart 2005 14:41 schreef keijz het volgende:
[..]
je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgen
weinig originele tt trouwens appelsientje
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):aach niet klikken... niet .... doen..... . doe het niet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.
Ach shoottoch gedaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
ach, vanavond is dit topic wel weer vol, dus dan zal er wel wat meer inspiratie zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjeik had ff geen inspiratie
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):he ben je blind ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |