abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2005 @ 12:56:57 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25777880

De hel heeft een naam: Peking Express...

Acht koppels gaan liftend vanuit Peking naar het eindpunt Bombay in India. Ze krijgen te maken met stress, honger en ontbering. Welk stel zal dit avontuur zonder kleerscheuren overleven?
Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker.
quote:
"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"

De deelnemers

Herman & Kris (vader/zoon BE): 'zo vader zo zoon'

Jeroen & Manja (ex-en,): 'Manja en die andere gozer'

Just & Brechtje (tweeling/geliefden, NL): 'de tweeling'

Marco & Stephan (homo, NL) 'de meisjes'

Rink & Jorien (vader/dochter NL): 'Rudi & Pipi'

Karla & Sophie (vriendinnen BE): 'de mutsen' alias 'giechel bekjes'

Steven & Sofie (partners NL) 'de zwarte duivels'

Krieke & Natalie (potentiele partners BE)

De vorige topic's
Peking Express #5 ~ Mét Pipi, zonder spoilers
Peking Express #4 ~ Belgenuitzending begint
Peking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?
Peking Express #2 ~ Natalie O+
Peking Express #1 ~ Destination Hell!
Peking Express 2005 - Vooruitblik en DVD !

Iedere zondag avond om 20:30
vanavond weer
hahaha en nu zie ik pas op staan alles overzitten typen
Maar goed
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25777910
vanavond weer kijken
Do what you love, love what you do!
pi_25777992
20.30u
  zondag 27 maart 2005 @ 13:05:59 #4
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25778038
Wel jammer dat er nog geen team mee is gesleept naar een discotheek om zich helemaal lam te zuipen en gek te doen, oke het pas misschien niet echt in het format etc maar het zou wel grappig zijn
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25778100
Het allermoeilijkste aan PE2 was wel het bezwaard voelen. Mensen zien dat je anders bent en relateren dat met rijk en gaan er dus vanuit dat je geld hebt, wat natuurlijk ook thuis zo is, maar daar niet. Het eerste wat we kochten van ons geld was een pakje cigaretten, zodat we mensen in ieder geval 'n cigaretje aan konden aanbieden (in China rookt iedereen, we hoefden ons niet echt zorgen te maken dat iemand niet zou roken).

Ik heb wel mensen adressen op laten schrijven in mijn dagboek, helaas kon ik vaak het adres alleen niet ontcijferen (chinees???). Maar we gaan na afloop van de uitzendingen wel proberen videobanden op te sturen naar de mensen waarvan we weten dat ze de mogelijkheid hebben om de banden te kijken, of via internet, we hebben wel emailadressen van sommige mensen (in de grotere steden hadden ze wel internet in China). Maar wederom het probleem chinese schrift versus ons schrift.

Daarnaast zijn wij idd een VPRO familie en geen EO familie, maar ik denk dat dat inmiddels wel duidelijk is ook, ik heb in ieder geval gehoord dat ik wat heb afgescholden in de vorige aflevering (heb hem zelf nog steeds niet gezien, geen video thuis).
  zondag 27 maart 2005 @ 13:21:08 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25778333
Ik hoop dat vanavond trouwens steven & sofie eruit moeten... maar dat zal wel niet
  zondag 27 maart 2005 @ 13:28:34 #7
88233 Steve
Still the best.
pi_25778492
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef jorienpe2 het volgende:

Ik heb wel mensen adressen op laten schrijven in mijn dagboek, helaas kon ik vaak het adres alleen niet ontcijferen (chinees???).
Geen chinese afhaalboer in de buurt ofzo? of gewoon een chinees?
quote:
ik heb in ieder geval gehoord dat ik wat heb afgescholden in de vorige aflevering (heb hem zelf nog steeds niet gezien, geen video thuis).
je hebt wel wat woorden laten vallen ja (maar je wordt er niet minder leuk onder)
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 27 maart 2005 @ 13:38:20 #8
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25778674
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat vanavond trouwens steven & sofie eruit moeten... maar dat zal wel niet
Herman en Kris

tactisch is dat het beste, want Steven en Sofie kunnen Jeroen en Manja nog behoorlijk gaan irriteren en een hak zetten dat is natuurlijk leuk
don't give me that fucking bullshit
pi_25779117
We kunnen het vanavond niet zien, omdat we ER opnemen en weg zijn.
Peking is hetzelfde tijdstip ongeveer
Wordt het nog herhaald??
  zondag 27 maart 2005 @ 13:59:42 #10
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25779159
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:38 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Herman en Kris

tactisch is dat het beste, want Steven en Sofie kunnen Jeroen en Manja nog behoorlijk gaan irriteren en een hak zetten dat is natuurlijk leuk
k hoop Just en Brechtje of Herman en Kris. Allebei niet zo'n superleuke koppels
pi_25779738
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Wordt het nog herhaald??
Nee
.
pi_25779874
Als ik het goed zie op de kaart, reizen ze dan vanavond naar Longcheng?
pi_25779995
quote:
Wordt het nog herhaald??
je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgen

weinig originele tt trouwens appelsientje
pi_25780095
  zondag 27 maart 2005 @ 15:06:17 #15
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25780594
quote:
Wordt het nog herhaald??
je kqn beter PE opnemen en ER ergens van internet afplukken
don't give me that fucking bullshit
pi_25781420
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
  zondag 27 maart 2005 @ 15:54:18 #17
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781594
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:41 schreef keijz het volgende:

[..]

je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgen

weinig originele tt trouwens appelsientje
Dankje ik had ff geen inspiratie
  zondag 27 maart 2005 @ 15:56:16 #18
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25781627
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.
aach niet klikken... niet .... doen..... . doe het niet.....

Ach shoot toch gedaan
pi_25781667
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dankje ik had ff geen inspiratie
ach, vanavond is dit topic wel weer vol, dus dan zal er wel wat meer inspiratie zijn
pi_25781684
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
SPOILER
he ben je blind ofzo
pi_25781773
Nog een voorbeeld van spoilers in dat boek: op een bepaalde foto in Nepal staat een bepaalde kandidate op de foto. Dus dan weet je gelijk dat die er dan nog in zit. Dat soort dingen staan er in. Maar dat vind ik niet echt hele grote spoilers.
SPOILER
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
pi_25782015
Wat vinden jullie van me nieuwe avatar?
pi_25782049
Verander de TT even, dat is niet leuk als twee topics hetzelfde heten..
pi_25782135
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
Wat vinden jullie van me nieuwe avatar?
zeer oke!
pi_25782845
Grrrr.... Vanavond bij mijn zus eten. Erg leuk natuurlijk maar dan zitten we met 7 man op de bank PE2 te kijken en dan ouwehoeren ze er allemaal doorheen. Mag ik het weer opnemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')