abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:08:34 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25552325

De hel heeft een naam: Peking Express...

Acht koppels gaan liftend vanuit Peking naar het eindpunt Bombay in India. Ze krijgen te maken met stress, honger en ontbering. Welk stel zal dit avontuur zonder kleerscheuren overleven?
Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker.

quote:
"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"

tussenstand na aflevering 1:

quotes van vorig jaar

quotes van aflevering 1

Herman & Kris (vader/zoon BE): 'zo vader zo zoon'

Jeroen & Manja (ex-en NL): 'Manja en die andere gozer'

Just & Brechtje (tweeling NL): 'de tweeling'

Marco & Stephan (homo BE NL ) 'de meisjes'

Rink & Jorien (vader/dochter NL): 'Rudi & Pipi'

Karla & Sophie (vriendinnen BE): 'de mutsen'

Steven & Sofie (partners NL) : 'de zwarte duivels'

Krieke & Natalie (potentiele partners BE)

op

[ Bericht 91% gewijzigd door Adelante op 19-03-2005 21:01:18 ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25552644
TT aangepast i.v.m. layout verneuken.
pi_25552781
Ik wil een mooie OP.
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:41:56 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_25553197
Hopen dat er heftige ruzies zijn
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:45:43 #5
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25553291
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Trouwens, Jorien mag mij even vertellen wie van hen blok was en bij wie :p
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25554573
Dan wel graag in spoiler tags.
pi_25554793
Alweer een topic volgespamd

Kijk weer uit naar zondag!

Kan de OP nog gevuld worden met plaatjes enzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2005 @ 00:08:45 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25556535
een half topic spoilers, t jeukt wel om erin te kijken..... maar hou me in.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:36:53 #9
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_25562087
Jorien, opzouten met die spoilers van je! Waarom ben je ons kijkplezier aan het verpesten door al dingen al te verklappen? Denk je nou echt dat iedereen zich kan inhouden en het niet gaat lezen? Jezus zeg, ik vond je al -net als vele anderen hier- de mislukte zus van pippi langkous, maar je bent nu nog dieper in mijn waardering aan het zakken.... Beetje egoistisch waar je mee bezig bent!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:52:51 #10
116760 dutchheroin
pi_25562448
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef jorienpe2 het volgende:
by the way: ik ben niet de enige hier die spoilers post
Nee, maar jij bent wel de enige die veel kan verklappen omdat je zelf hebt meegedaan!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:55:03 #11
116760 dutchheroin
pi_25562503
quote:
maar als jullie me allemaal de mislukte zus van pippi lamgkous vinden kan ik misschien beter maar helemaal stoppen met posten. ik ben ermee begonnen omdat jullie d'r om vroegen, maar als jullie nu willen dat ik d'r mee stop, dan doe ik dat. u roept, wij draaien.
Jeetje zeg, wat een schreeuw om steun en aandacht! Wat verwacht je nu, dat hier tientallen of liefst nog duizenden steunbetuigingen binnenstromen die je allen oproepen of smeken toch vooral te blijven posten?
Post als je dat wil, post niet als je dat niet wil! Eigen beslissing lijkt me!
Enige vraag, of beter gezegd oproep, is of je niet voortdurend wil gaan zitten spoileren hier!
pi_25562569
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:36 schreef dutchheroin het volgende:
Jorien, opzouten met die spoilers van je! Waarom ben je ons kijkplezier aan het verpesten door al dingen al te verklappen? Denk je nou echt dat iedereen zich kan inhouden en het niet gaat lezen? Jezus zeg, ik vond je al -net als vele anderen hier- de mislukte zus van pippi langkous, maar je bent nu nog dieper in mijn waardering aan het zakken.... Beetje egoistisch waar je mee bezig bent!
Waar slaat dit nou weer op

Zout lekker zelf op uit dit topic als je zo triest bent dat je je niet eens kan inhouden op spoilers...

En het kan mij niet schelen -net als vele anderen hier- wat je van haar vindt....

En vooral niet stoppen met het postten hier jorien....heb gewoon schijt aan haar
.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:02:13 #13
116760 dutchheroin
pi_25562681
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

Zout lekker zelf op uit dit topic als je zo triest bent dat je je niet eens kan inhouden op spoilers...
Ik zeg niet dat Jorien moet opzouten, ik zeg dat ze met haar spoilers moet opzouten/kappen! Over haar aanwezigheid oordeel ik niet. Daar voel ik me niet toe gerechtigd, gemachtigd of geroepen. Het staat wie dan ook vrij hier te posten in mijn optiek.
Het verbaast me daarom enorm dat jij in al je hoogmoed wel meent te kunnen oordelen over de wenselijkheid van mijn aanwezigheid. Sterker nog, dat je mijn ?triestheid? meent te kunnen beoordelen op basis van mijn post! Petje af voor jouw ongekende capaciteiten op dit vlak!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 12:06:50 #14
43556 miss_dynastie
pi_25562800
Ik snap je niet zo goed dutchheroin. Als je het niet wil lezen lees je het niet, simpel toch? Bovendien verklapt Jorien vast geen dingen die in België nog niet te zien zijn geweest, dat mag ze niet eens. Verder vind ik je niet echt aardig overkomen met je 'mislukte zus van pippi langkous', maar dat is mijn persoonlijke mening.
pi_25562857
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef dutchheroin het volgende:

[..]
Petje af voor jouw ongekende capaciteiten op dit vlak!
Right....

Je humor is nog triester dan je gejank over spoilers.....
.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:11:24 #16
116760 dutchheroin
pi_25562928
Dit forum was toch bedoeld om na te praten over peking express. Het is toch niet opgezet om deelnemers vooraf (weliswaar in een spoiler, maar toch) dingen te laten verklappen. En inderdaad, je hoet het niet te lezen. Daar heb je gelijk in, miss dynastie. Maar je kan het ook omdraaien: waarom zou je het uberhaupt posten?
pi_25562957
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap je niet zo goed dutchheroin. Als je het niet wil lezen lees je het niet, simpel toch? Bovendien verklapt Jorien vast geen dingen die in België nog niet te zien zijn geweest, dat mag ze niet eens. Verder vind ik je niet echt aardig overkomen met je 'mislukte zus van pippi langkous', maar dat is mijn persoonlijke mening.
Eensch. En het begon allemaal met om spoilers te vragen om te "testen" of ze het echt is.

Gewoon niet lezen en je inhouden. Of pas na zondag weer komen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:13:17 #18
116760 dutchheroin
pi_25562986
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:09 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

Right....

Je humor is nog triester dan je gejank over spoilers.....
Was geen poging tot humor, was een respectvolle blijk van waardering
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:14:14 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25563014
quote:
sorry, toch maar n spoiler-topic dan? ik zal d'r mee ophouden, maar d'r zijn ook mensen die ze wel willen lezen, maar je boodschap is duidelijk. maar als jullie me allemaal de mislukte zus van pippi lamgkous vinden kan ik misschien beter maar helemaal stoppen met posten. ik ben ermee begonnen omdat jullie d'r om vroegen, maar als jullie nu willen dat ik d'r mee stop, dan doe ik dat. u roept, wij draaien. by the way: ik ben niet de enige hier die spoilers post
Gewoon lekker blijven, Jorien! Ik vind je wel leuk! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 12:14:28 #20
43556 miss_dynastie
pi_25563019
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef dutchheroin het volgende:
Dit forum was toch bedoeld om na te praten over peking express. Het is toch niet opgezet om deelnemers vooraf (weliswaar in een spoiler, maar toch) dingen te laten verklappen. En inderdaad, je hoet het niet te lezen. Daar heb je gelijk in, miss dynastie. Maar je kan het ook omdraaien: waarom zou je het uberhaupt posten?
Maar er wordt niks vooraf verklapt. In België is die uitzending al geweest! En Joost begint met spoileren, niet Jorien, Jorien geeft slechts antwoord op de vraag die gesteld is. En ja... waarom zou je het posten? Waarom niet? Je mag hier toch best praten over een uitzending die al geweest is? Alleen maar netjes om het in spoilers te doen

Bovendien is dit echt niet het enige topic waarin gespoilerd wordt, mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 12:15:25 #21
43556 miss_dynastie
pi_25563044
En Jorien, je moet je niet zo makkelijk weg laten jagen hoor, je kan nu eenmaal niet met iedereen vrienden zijn
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:17:06 #22
116760 dutchheroin
pi_25563085
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Eensch. En het begon allemaal met om spoilers te vragen om te "testen" of ze het echt is.

Gewoon niet lezen en je inhouden. Of pas na zondag weer komen.
Grappig dat je wanneer je een simpel verzoek doet (op scherpe toon, dat geef ik toe) hier zo ongeveer weggestuurd wordt. Nogmaals, ik heb niemand opgeroepen weg te blijven hier, vraag alleen of jorien wil stoppen met die spoilers. Het antwoord daarop kan ja of nee zijn. Maar om vervolgens te gaan stellen dat ik maar moet opzouten of weg moet blijven, vind ik bijzonder merkwaardig.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 12:19:27 #23
43556 miss_dynastie
pi_25563137
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef dutchheroin het volgende:

[..]

Grappig dat je wanneer je een simpel verzoek doet (op scherpe toon, dat geef ik toe) hier zo ongeveer weggestuurd wordt. Nogmaals, ik heb niemand opgeroepen weg te blijven hier, vraag alleen of jorien wil stoppen met die spoilers. Het antwoord daarop kan ja of nee zijn. Maar om vervolgens te gaan stellen dat ik maar moet opzouten of weg moet blijven, vind ik bijzonder merkwaardig.
Nou, je eigen toon is inderdaad ook niet al te vriendelijk ik zou eerder 'gemeen' dan 'scherp' zeggen: opzouten, plezier bederven, mislukte zus van pippi, kan me voorstellen dat dat niet echt leuk over komt. Ik vond persoonlijk jouw post naar haar toe ook wat merkwaardig en op de man spelend. Een simpel: 'Jorien, zou je een spoilertopic willen openen, want ik kan me niet beheersen en velen met mij waarschijnlijk ook niet ' zou ook hebben volstaan. Het is de toon die de muziek maakt.
pi_25563161
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef dutchheroin het volgende:

[..]

Grappig dat ik je gewoon de uitleg geef waarom er gespoilerd wordt. Lees de vorige topics ook maar door

Verder geef ik daarna een advies wat je kan doen. De spoilers niet lezen en er niet op reageren of als je denkt dat je je niet kan inhouden, dan kun je beter pas na zondag in het topic weer komen. Lijkt me vrij logisch en normaal.
pi_25563687
Dutchheroin, doe even normaal! Als jij totaal geen zelfdiscipline hebt en die spoilers leest, is jouw probleem.
Daar hoeven anderen niet rekening mee te houden! Ze zetten het netjes tussen spoiler-tags en dat is genoeg.
En dan begin je een hele discussie met argumenten (naja je kan het niet eens argumenten noemen) en dure woordjes om slim over te komen. Beetje belachelijk vind je niet?
Ga ff lekker ergens anders zitten stoken ofzo..

Ik stel het trouwens ontzettend op prijs dat je hier post Jorien!
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')