En inderdaad, de DVD is verkrijgbaar bij Free Record Shop. Heb em net besteld. Dat het commentaar vlaams is ingesproken zullen we dan maar op de koop toenemenquote:Dag Johan,
Hopelijk ken je ons nog...!
Hoe is het ermee? Allereerst van onze kant een goed 2005 toegewenst!
Jij hebt ons destijds gevraagd of er een dvd van Peking Express zou komen,
en of we hier achteraan konden gaan bij de productiemaatschappij. Tot onze
verbazing hoorden we van de week via via dat er inderdaad een dvd van de
serie is verschenen! We hebben ´m vanmorgen gekocht bij Free Record Shop.
Het zijn 3 discs, incl. de "making of" en hij kost 24,99 Euro. De kans
bestaat wel, dat het de Vlaamse versie is. (Die is identiek aan de
Nederlandse, alleen is de voiceover ingesproken door Roos ipv Ernst-Paul).
die is zooooo 2004quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Leuk lijstje met topics, maar deze was er ook nog: Peking Express 2005. *duim hier voor Liejannuh en K-man*
En die is nog niet vol.
Gaaf toch? Een naamtopic terwijl die allang verboden zijn...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
En onze naam blijft ook maar in die titel staan.
goede tvp hè?!
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaaf toch? Een naamtopic terwijl die allang verboden zijn...Of is dat alleen in ONZ zo?
Nee hoor.quote:
Daar was ik ook bang voor, maar nu kunnen we ze oneindig bekijken op de dvd'squote:
ikke ikke ikke al is het alleen voor die vrouwelijke belgische actrice....quote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wel leuk zo'n DVD, maar ik vraag me echt af wie er nou interesse heeft in zo'n DVD... Oke, het was goede televisie, mij hoor je niet klagen. Maar als je het 1x hebt gezien dan weet je het allemaal wel.. Die 25 euro kan imo veel beter besteedt worden![]()
![]()
.
haha ja oke, en die meiden waren ook wel leuk. Die zusjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ikke ikke ikke al is het alleen voor die vrouwelijke belgische actrice....
Roos van Acker![]()
![]()
![]()
die ook inderdaad, ik vond het sowiezo een gaaf programma...quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
haha ja oke, en die meiden waren ook wel leuk. Die zusjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |