#1: Peking Expressquote:'Peking Express' wordt gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker. Zij beleefden het avontuur van de acht koppels van dichtbij. Ernst-Paul over 'Peking Express': "Halverwege de reis van Moskou naar Peking stuurde ik een smsje naar een vriend: "De hel heeft een naam: Peking Express."
PE bleek niet alleen een avontuur voor de deelnemers, maar zeker ook voor de makers. Met een reizend circus trokken we in een moordend tempo van stad naar stad, met de trein, met (mini) busjes en met vierwiel aangedreven terreinwagens. Want als de produktie de volgende etappe niet haalde, stopte alles. Zoveel indrukken dat pas nu, tijdens de montage van de afleveringen, duizend-en-een herinneringen naar boven komen.
Wat maakte de meeste indruk
Irkoetsk, prachtige oude stad aan de rand van het diepste meer ter wereld: het Baikalmeer. Het bevat een vijfde van al het zoetwater op aarde. Als je 'm leeg zou pompen en alle rivieren op aarde ernaartoe zouden vloeien duurt het een jaar voordat ie weer vol is.
Een prachtig 17de eeuws Boeddhistisch klooster in the middle of nowhere, ergens op de steppes van Mongolie.
Peking oftwel Beijing, de hoofdstad van China. 20 miljoen inwoners (!) En een wonderlijke mix van oud - de verborgen stad, de Grote Muur en de traditionele 'hutong' woonwijken met - en nieuw: torenhoge wolkenkrabbers en alle mogelijke Westerse winkels. De voorspelling dat China de volgende grote wereldmacht wordt is in Peking al tastbaar.
Ik denk dat Peking Express een grote indruk gaat maken op het televisiepubliek. De acht koppels zijn allemaal op hun eigen manier sympathiek en de kijker zal snel zijn of haar favoriet kiezen. De deelnemers worden door de race gedwongen om actief om te gaan met de lokale bevolking. Samen met de deelnemers is de kijker te gast bij arme Russische boerengezinnen, Mongoolse tentnomaden en traditionele Chinese families die nog in de oude volkswijken wonen
Iddquote:Op zondag 11 april 2004 22:52 schreef static het volgende:
Mooie startpost.
Reinier deed het anders ook niet slechtquote:Op zondag 11 april 2004 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Whahaha wat waren die acties van Wesley goed !!!!
mja maar het groepje van Lotte + Reinier was zowieso al uit balans. Dan is het erg makkelijk om het blok te spelen. Vond Wesley het juist ontzettend sociaal leuk doen...quote:Op zondag 11 april 2004 23:02 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Reinier deed het anders ook niet slecht
Kreeg toch echt het idee dat Lotte het werkelijk niet meer zag zitten. Jouw reden dat ze Reinier zo lang mogelijk bij Clarinca vandaan wou houden lijkt me onwaarschijnlijk: ze had zelf veel meer heimwee naar haar zusje dan dat Reinier z'n Clarinca miste. Dat Reinier "boos" (?) werd heeft te maken met zijn instelling. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zo'n instelling toont in een wedstrijd. En dat ben ik met em eensquote:Op zondag 11 april 2004 23:04 schreef GSEmma het volgende:
Hallooo... ze gaf niet op!! Ze pakte reinier juist op het feit dat hij zoooo graag verder wilde naar clarince , het werkte wel gezien zijn boze reactie!!! enne...zonder hem verder gaan zal denk ik wel niet gemogen hebben, denk je ook niet???
Op de vt4 site staat er een rijtje van 10 afleveringen dus nog 5 te gaan...;)![]()
wesley was goed!!!
het werkte niet want zij had gewoon die puntjes nodig. Nu staan de meisjes nog steeds in de gevaren zone. Bovendien denk ik persoonlijk dat de enige manier om de goede kanten uit Reinier te halen juist is als je ontzettend aardig tegen hem gaat doen en hem via een positieve manier uit zijn egocentrische cocoon haalt.quote:Op zondag 11 april 2004 23:04 schreef GSEmma het volgende:
Hallooo... ze gaf niet op!! Ze pakte reinier juist op het feit dat hij zoooo graag verder wilde naar clarince , het werkte wel gezien zijn boze reactie!!! enne...zonder hem verder gaan zal denk ik wel niet gemogen hebben, denk je ook niet???
Op de vt4 site staat er een rijtje van 10 afleveringen dus nog 5 te gaan...;)![]()
wesley was goed!!!
Lotte gaf het idd op. Ze had geen zin meer in z'n gezeik en gedoe. Als ze zou wachten tot de tijd om was mochten ze met de volgauto mee en dat scheelde haar de moeite om met die 'vervelende gek' (in haar ogen iig) een lift te vinden.quote:Op zondag 11 april 2004 23:10 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kreeg toch echt het idee dat Lotte het werkelijk niet meer zag zitten. Jouw reden dat ze Reinier zo lang mogelijk bij Clarinca vandaan wou houden lijkt me onwaarschijnlijk: ze had zelf veel meer heimwee naar haar zusje dan dat Reinier z'n Clarinca miste. Dat Reinier "boos" (?) werd heeft te maken met zijn instelling. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zo'n instelling toont in een wedstrijd. En dat ben ik met em eens
Promotiequote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik heb weer genoten vanavond.![]()
Wat ziet Clarinca in godsnaam in Reinier?
Kappe man! Reinier is coolquote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik heb weer genoten vanavond.![]()
Wat ziet Clarinca in godsnaam in Reinier?
Ja dat zal het wel zijn.. Voor de rest lijkt het me een hele vervelende vent.quote:Op zondag 11 april 2004 23:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Promotie![]()
Ja lekker bekkie hoor.. Je zou 'm echt niet ouder schatten dan 38.quote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kappe man! Reinier is cool
Misschien wel, maar het spel dat hij zo graag speelt zal hij als hij wint alsnog verliezen lijkt me omdat hij zo geen enkel amulet zal verdienen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kappe man! Reinier is cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |