abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17875121

Topic nr 1: Peking Express
Topic nr 2 :Peking Express deel 2!
quote:
De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
quote:
Welcome to hell!

'Peking Express' wordt gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker. Zij beleefden het avontuur van de acht koppels van dichtbij. Ernst-Paul over 'Peking Express': "Halverwege de reis van Moskou naar Peking stuurde ik een smsje naar een vriend: "De hel heeft een naam: Peking Express."
PE bleek niet alleen een avontuur voor de deelnemers, maar zeker ook voor de makers. Met een reizend circus trokken we in een moordend tempo van stad naar stad, met de trein, met (mini) busjes en met vierwiel aangedreven terreinwagens. Want als de produktie de volgende etappe niet haalde, stopte alles. Zoveel indrukken dat pas nu, tijdens de montage van de afleveringen, duizend-en-een herinneringen naar boven komen.
Wat maakte de meeste indruk
Irkoetsk, prachtige oude stad aan de rand van het diepste meer ter wereld: het Baikalmeer. Het bevat een vijfde van al het zoetwater op aarde. Als je 'm leeg zou pompen en alle rivieren op aarde ernaartoe zouden vloeien duurt het een jaar voordat ie weer vol is.
Een prachtig 17de eeuws Boeddhistisch klooster in the middle of nowhere, ergens op de steppes van Mongolie.
Peking oftwel Beijing, de hoofdstad van China. 20 miljoen inwoners (!) En een wonderlijke mix van oud - de verborgen stad, de Grote Muur en de traditionele 'hutong' woonwijken met - en nieuw: torenhoge wolkenkrabbers en alle mogelijke Westerse winkels. De voorspelling dat China de volgende grote wereldmacht wordt is in Peking al tastbaar.

Ik denk dat Peking Express een grote indruk gaat maken op het televisiepubliek. De acht koppels zijn allemaal op hun eigen manier sympathiek en de kijker zal snel zijn of haar favoriet kiezen. De deelnemers worden door de race gedwongen om actief om te gaan met de lokale bevolking. Samen met de deelnemers is de kijker te gast bij arme Russische boerengezinnen, Mongoolse tentnomaden en traditionele Chinese families die nog in de oude volkswijken wonen

[ Bericht 23% gewijzigd door Svensational op 21-03-2004 22:32:44 ]
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17875188
Ik ben echt fan van dit programma. Echt supergaaf is het.
pi_17875196
en terecht!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_17875214
Dukes of Hazzard hé; niet dat ik dat heb gezien, was voor mijn tijd, maar wel vet zeg
En vast!
pi_17875222
lol volgens mij heb je de verkeerde url in je openingspost gebruikt
  zondag 21 maart 2004 @ 21:50:59 #6
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_17875232
Jammer van de titel, ik heb het vanavond niet gezien en wil morgenavond gaan kijken.
pi_17875235
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mee eens!
En vast!
  zondag 21 maart 2004 @ 21:51:17 #8
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_17875240
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoewel ik de trip en robinson nog steeds beter vind
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_17875250
Lotte. .
  zondag 21 maart 2004 @ 21:52:33 #10
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_17875268
* Boy_Snakeye gaat morgen ff de herhaling kijken
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  FOK!fossiel zondag 21 maart 2004 @ 21:52:38 #11
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 21 maart 2004 @ 21:52:42 #12
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_17875272
Die tweelingbroertjes Wat een zeikerds zeg, die kunnen het slechtst tegen hun verlies van allemaal denk ik. Vind persoonlijk die 'duikers' het meest sympatiek trouwens.
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_17875274
nej, de trip was te flauw.. die jongens liepen alleen nog maar te kloten en te schelden op een gegeven moment! Robinson is gaaf, vooral omdat je daar ook echt het groepsidee hebt, dat mis ik hierbij wel!
Wat ik ook nog wel in het rijtje thuis vind horen is Wie is de Mol, superprogramma was dat ook!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 21 maart 2004 @ 21:53:02 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_17875282
Ik heb weer erg genoten deze keer.. Mijn complimenten voor dit mooie programma.

Ann en Frederick zal ik niet missen. Beetje irritant koppel. Waarom weet ik niet, ik heb meer het idee dat het aan Frederick lag. Hij deed een beetje overdreven waarvan ik dach, nou nou maar ff normaal.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_17875347
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:53 schreef ruby het volgende:
Ik heb weer erg genoten deze keer.. Mijn complimenten voor dit mooie programma.

Ann en Frederick zal ik niet missen. Beetje irritant koppel. Waarom weet ik niet, ik heb meer het idee dat het aan Frederick lag. Hij deed een beetje overdreven waarvan ik dach, nou nou maar ff normaal.
Frederick was gewoon een enge, opdringerige man. Helemaal niet leuk om te zien.

Maar dat duikerskoppel is ook totaal niet boeiend.
pi_17875359
Frederick heeft het principe van gastvrijheid beantwoorden best wel door, maar ja de race breekt je dan op. Niet te lang blijven hangen bij de dag-papa&mama... De duikers winnen het, doen het zeer goed met de gastvrijheid en weten toch snel door te kunnen. Misschien zijn we eigenlijk wel beinvloed door die ene snel lift....
pi_17875375
dit programma is echt veel gaver dan ik eerste instantie dacht. het expeditie robinson gevoel komt weer helemaal terug.. leuke zondagavond entertainment
  zondag 21 maart 2004 @ 21:56:30 #18
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_17875383
Tis gewoon orgineel. Net als de opdrachten van Expeditie Robinson. Hoe kom je erop? Gewoon TOP! En zeer amusant om naar te kijken
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 21 maart 2004 @ 21:56:49 #19
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_17875395
Maar die twee broertjes zie je bijna nooit in beeld of let ik niet goed op ofzo?
pi_17875402
Deze aflevering kwam dat donkere vrouwtje met haar ex vriend helemaal niet in beeld of wel? Dat stel wat vorige week bij dat nazi hotel aankwam.

En Bart en fleur heb ik ook inderdaad pas voor het eerst gezien deze week.

Wat leuk dat alle koppels bijna een hekel beginnen te krijgen aan die vreeeeeselijke kwal van een Reinier. In die sauna ook kom schatje sla maar lekker hard!
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 21 maart 2004 @ 21:57:25 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_17875411
Voor de late instappers hier extra info!

http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=43
pi_17875416
Hele spel is niet echt origineel hoor... Dit is er elk jaar wel een keer op. Maar nu met die tussenronde, das wel anders idd.
  zondag 21 maart 2004 @ 21:58:07 #23
16550 Scope
nietsnut
pi_17875425
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze aflevering kwam dat donkere vrouwtje met haar ex vriend helemaal niet in beeld of wel? Dat stel wat vorige week bij dat nazi hotel aankwam.
Die waren in de trein.
En vast!
pi_17875436
reinier
pi_17875468
Shit had niet op fok moeten komen nu weet ik al wie eruit ligt. Nouja, ik ben benieuwd morgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')