was dat nu de bedoeling of niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef RobinhoX het volgende:
tog nog een goed einde![]()
wel super dat reinier toch nog genaaid wordt door elias![]()
Als ik 1 keer tring dan ben jij een lekker dingquote:Op zondag 23 mei 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond Reinier prachtig vanavond. Op die fiets!.
Nee,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:51 schreef NiXz het volgende:
[..]
was dat nu de bedoeling of niet?
En hopelijk het jaar daarna weer, dan ga ik me zeker weten opgeven!!!quote:2005 weer een nieuwe Peking Express .
Niets zo veranderlijk als de mens. Moet je het eerste topic over Peking Express is doorlezenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat jammer voor Reinier en Clarinca![]()
Maar ze hebben zich tot het laatste moment enorm ingezet en kunnen trots op zichzelf zijn
Reinier zag er aan het einde van het programma een stuk jonger uit als tijdens de eerste afleveringen, het heeft hem goed gedaan blijkbaar![]()
doorzaptquote:Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Op SBS6 is nu een terugblik op ER met Juta.
quote:Beste Reinier en Clarinca!
Zojuist de ontlading van Peking Express voor mij als kijker. De spanning zat er tot het allerlaatste moment in.
Jammer dat de uiteindelijke winnaars gekozen werden op kennis, en niet op de kwaliteit van het racen.
Maar in ieder geval hebben jullie als team voor onvergetelijke televisie gezorgd, en daar wil ik jullie (vast namens ook heel veel andere mensen) heel erg voor bedanken!!
Reinier's geweldige humor (in de uitzending van vanavond weer, toen hij een raar uitziende chinees met tanden tot op zijn kin aansprak als 'Hey Elias, wat doe jij hier') Clarinca's relativering af en toe van Reinier's over-enthousiasme, ik had het voor geen goud ter wereld willen missen.
Dus nogmaals bedankt!!
ja ik zag het ook net, ik zou bjorn nog wel eens willen zien...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Op SBS6 is nu een terugblik op ER met Juta.
slijmerdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef yohan.nl het volgende:
De helden zojuist even bedankt per e-mail:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |