Ik wil ook niet zeggen dat het geen leuke tv was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Dat was juist geweldig.
Inderdaad !!! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze zoveel samen liften.
Hou op, strax krijg ik nachtmerriesquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
omdat roos is lief en mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef Koningin het volgende:
Waarom staat Roos altijd in de openingspost en Art niet???
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Agrippina het volgende:
Ik weet een horrorscenario voor de volgende aflevering: Lut valt van de wagen en bezeert zich zodanig dat ze moet opgeven. Ter compensatie wordt het laatst afgevallen team weer in ere hersteld. Rentree Inge en Lien!!!
Das beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef hardsilence het volgende:
Eventuele toevoeging aan de OP.
De presentatoren:
Roos Van Acker & Art Rooijakkers
[afbeelding]
Ik vind hem wel schattig ja...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Vind je Art echt leuk? Ik vind het maar een beetje een sukkel.
Dit is pas de eerste PE die ik kijk, dus voor mij is het allemaal alleen maar erg leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef Rainboww het volgende:
De makers zaten toch zo te promoten dat dit het beste jaar PE ooit was?
Ik wet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het toch het minste tot nu toe![]()
Te weinig eigenzinnige types ...
Ga er bij Talpa maar van uit dat ze standaard minstens een kwartier achter hun uitzendschema aan lopen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef inasras het volgende:
Zondag was ik niet thuis en moest ik Peking Express opnemen... Dus ik stel me video in van 20.25 tot 21.35... Want het zou tot half 10 duren... Gaat het door tot 21.45Dus heb ik de exit van Inge en Lien gemist
En ik had het nog wel zo graag willen zien....
![]()
Ik vind het wel echt jammer dat ze eruit zijn want ik heb me doodgelachen om hun
Zondag zal ik de video wel goed instellen..
En go Jimmy & Amir !!![]()
Ahumquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef BVO het volgende:
Net 5 bedoel je?
Waarom denk jequote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/
Ze gaan het misschien herhalen, maar ze weten nog niet wanneer.quote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/
Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het zit de TS wel dwars.
Niemand verplicht je te kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.
Zeg ik dat dan?quote:
Rustig zeg. Je lijkt Lien welquote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef BVO het volgende:
Zeg ik dat dan?. Wie zegt dat ik niet kijken wil?
. Praat geen poep dus
.
Niemand verplichtte die mensen die Lien en Inge irritante ergernis vonden te kijken, maar zij keken ook en gaven ook gewoon hun mening. Net als ik dat over andere kandidaten doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |