En wil jij je snel opgeven voor Peking Express 2006 om de nieuwe Reinier te worden?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef haagse_elfje het volgende:
hier verder
@ Orgi wil je please Nathalie en Roos niet meer in een zin plaatsen....
want dat kan niet he.....
Psies.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ook denk ik...
ik ben ook echt zo een kei-harde bitch maar wel met de nodige humor
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wil jij je snel opgeven voor Peking Express 2006 om de nieuwe Reinier te worden?![]()
als ik eraan mee doe, ik zal echt niet gaan janken om die stomme lift afspraken, ik zou het spel fair maar wel hard spelen met de nodige dosis humor en veel plat haags...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies.
En ik kan ook wel lief zijn, maar als iemand bij mij begint te janken over liftafspraken, weggeroofde liften en dan ook nog es zijn middelvinger opsteekt, dan zou ik hem inderdaad in de waan laten dat we het hebben uitgesproken en zodra het ook maar half kan, hem van voren en achter zo naaien dat de tranen em in zijn ogen springenAnyway, misschien best leuke tv
Zullen we samen meedoen elfje![]()
? disclaimer: nooo way
ik lul me er wel in, ik heb wel een grote bek dat zal vast geen problemo zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
vooral die test met de shrink ga ik niet doorstaan vrees ik...
Manja is wel cool idd, in de zin van een hart van ijs...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Ik vind Manja een cool wijf.
Heerlijk juist.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Manja is wel cool idd, in de zin van een hart van ijs...
damn nu zie ik het.....ik had de OP gewoon zo in een keer overgenomen zonder te chekken op foutjes....ga het gelijk editten!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steven en Sophie zijn Nederlanders!?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |