om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDe hel heeft een naam: Peking Express...
Acht koppels gaan liftend vanuit Peking naar het eindpunt Bombay in India. Ze krijgen te maken met stress, honger en ontbering. Welk stel zal dit avontuur zonder kleerscheuren overleven?
Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De deelnemers om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie AFGEVALLEN Herman & Kris (vader/zoon BE): 'zo vader zo zoon'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieJeroen & Manja (ex-en,): 'Manja en die andere gozer'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieJust & Brechtje (tweeling/geliefden, NL): 'de tweeling'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie AFGEVALLEN Marco & Stephan (homo, NL) 'de meisjes'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieRink & Jorien (vader/dochter NL): 'Rudi & Pipi'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieKarla & Sophie (vriendinnen BE): 'de mutsen' alias 'giechel bekjes'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieSteven & Sofie (partners
BELGEN) 'de zwarte duivels'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieKrieke & Natalie (potentiele partners BE)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De vorige topic's Peking Express #7 ~ Rosemary's baby heeft een naam : Manja!Peking Express #6 ~ Zal Pipi Bombay zien??Peking Express #5 ~ Mét Pipi, zonder spoilersPeking Express #4 ~ Belgenuitzending begintPeking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?Peking Express #2 ~ Natalie O+Peking Express #1 ~ Destination Hell!Peking Express 2005 - Vooruitblik en DVD !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Iedere zondag avond om 20:30 op net 5
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie [ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2005 21:39:24 ]