Ga er bij Talpa maar van uit dat ze standaard minstens een kwartier achter hun uitzendschema aan lopen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef inasras het volgende:
Zondag was ik niet thuis en moest ik Peking Express opnemen... Dus ik stel me video in van 20.25 tot 21.35... Want het zou tot half 10 duren... Gaat het door tot 21.45Dus heb ik de exit van Inge en Lien gemist
En ik had het nog wel zo graag willen zien....
![]()
Ik vind het wel echt jammer dat ze eruit zijn want ik heb me doodgelachen om hun
Zondag zal ik de video wel goed instellen..
En go Jimmy & Amir !!![]()

Ahumquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef BVO het volgende:
Net 5 bedoel je?

Waarom denk jequote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/

Ze gaan het misschien herhalen, maar ze weten nog niet wanneer.quote:Op zondag 16 april 2006 02:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom zetten ze de afleveringen niet online, zoals bij de publieke omroep :/

Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het zit de TS wel dwars.

Niemand verplicht je te kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
Wat, dat samen liften? Inderdaad, vind het er een hele duffe boel door geworden.

Zeg ik dat dan?quote:

Rustig zeg. Je lijkt Lien welquote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef BVO het volgende:
Zeg ik dat dan?. Wie zegt dat ik niet kijken wil?
. Praat geen poep dus
.
Niemand verplichtte die mensen die Lien en Inge irritante ergernis vonden te kijken, maar zij keken ook en gaven ook gewoon hun mening. Net als ik dat over andere kandidaten doe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |