De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Boycot op Jan en Miranda vreemd. Ik zou die twee potten boycotten.
Dan nog het is een race. Dan boycot je toch eerder een directe concurrent.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef existenz het volgende:
De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....
Dat vind ik wel mee vallen? Ze zijn zelfverzekerd ja en dat steekt mooi af tegen de hysterische potten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Amir en Jimmy moeten niet zo naar zelfingenomen doen. Ze worden keihard verslagen door Inge en Lien..
Zeg dat je ziek bent. Zeg het.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inge en Lien zijn tof.. Ze moeten winnen!
. Ze zijn de Karla en Sophie van dit jaar.
.
Yves en Wendy zijn echt verschrikkelijk.. Vooral dat stemmetje van Wendy, echt, koude rillingen over m'n rug.
Amir en Jimmy moeten niet zo naar zelfingenomen doen. Ze worden keihard verslagen door Inge en Lien..
En Jan en Miranda zijn ook tof.
Ja, hoop 't ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Zephyrus het volgende:
Arme Jan en MirandaIk hoop dat ze het overleven volgende week.
Die vergelijking alleen al.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Wie is nu wanneer je concurrent? Ze zijn toch allemaal je concurrent in dit stadium?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan nog het is een race. Dan boycot je toch eerder een directe concurrent.
Geweldig ja, ik kies hun kant.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mee vallen? Ze zijn zelfverzekerd ja en dat steekt mooi af tegen de hysterische potten.
Karla en Sophie waren way toffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Ik vond Karla en Sophie op het begin altijd vreselijk. Die fase heb ik dit jaar maar overgeslagen. Jullie volgen nog wel, geloof me.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond Karla en Sophie op het begin altijd vreselijk. Die fase heb ik dit jaar maar overgeslagen. Jullie volgen nog wel, geloof me.. Inge en Lien.
.
Die potten zijn beter dan Jan en Miranda op dit moment dan ga je toch niet je aandacht vestigen op die twee.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef existenz het volgende:
Wie is nu wanneer je concurrent? Ze zijn toch allemaal je concurrent in dit stadium?
Vooral de hysterische reactie toen ze op die ossekar moesten naar Jimmy en Amir schoot bij mij verkeerd. Inge en Lien zijn snelle lifters net als Jimmy en Amir, ze weten dit ook van elkaar. In een omgekeerde situatie hadden de potten J & A op die kar gezet. Dan moet je zo sportief zijn en dat accepteren en niet zielig gaan lopen doen en bij de minste tegenslag in janken uitbarsten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
De twee potten spelen het spel met oog voor de anderen. Ze weten dat amir en jimmie er zijn en dat ook de rest spelen. Ze spelen het hard maar fair. Jan en Miranda hebben nogal vaak alleen oog voor zichzelf.... Dat ze zelf willen verder liften ok, maar zeg het dan ff tegen de rest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |