Precies, ik bedoel wat vor zin heeft het als er ook nog iemand met een blok van een camera in de auto zitquote:
Jammer dat de camera-man niet buktquote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dat is dus slim, dan denken die andere knakkers van 'jeej, we liggen voorop, dan kunnen we relax doen!' Maar stiekem liggen ze dan 2de of lager.
He kut, daar had ik nog niet aan gedacht!quote:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL....OR EATS PUSSYquote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
OH MY FUCKING GOD
WHAT THE FUCK
GOD
FUCK
WHAT THE FUCKING GOD
Vocabulaire van de duivel haarzelf.
grappig is niet het juiste woord.... mega-irritant welquote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef k_man het volgende:
Stiekem begin ik de bloempotten toch wel grappig te vinden.
You're fucking kidding?!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef k_man het volgende:
Stiekem begin ik de bloempotten toch wel grappig te vinden.
Minimaal 1 cameraman/geluidsman die ook meerijdt in de auto's als dat kan. Er zijn vast nog meer volgers die de deelnemers met ander vervoer volgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
He kut, daar had ik nog niet aan gedacht!![]()
Maar hoeveel mensen reizen er nog 'extra' met hun mee? 1 cameraman?
Gaan we nu horen...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
wie ligt er nu voor????
Die dacht alleen maar "TRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!".quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Toxic_nl het volgende:
'Dit nemen ze ons nooit meer af'
Die gozer gaat ze helemaal tot het eind brengen ofzo?![]()
Maarja, die andere mensen zien al die reacties van die 2 kutjes niet. En zien ze ook niet hoe overdreven hun over alles doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Boycot op Jan en Miranda vreemd. Ik zou die twee potten boycotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |